Emeryci dziadują

Data: 2012-02-28 09:15:23
Autor: boukun
Emeryci dziadują
Tak dzisiaj powiedział niejaki Szajnfeld (narodowość wiadoma) przy kawa czy herbata w TVP1...
I dlatego należy podwyższyć wiek emerytalny...

Toć to kurwa naród polski dziaduje przez takich jak on, co od blisko 23 lat na siłę uszczęśliwiają Polaków i nie mogą od okrągłego żłobu się oderwać od koryta. Wszak uważają się za wybranych i wyłącznych do rządzenia Polakami...

To dzięki koalicji POPiSSLDPSL od 23 lat Polacy są coraz bardziej upokarzani...

boukun

Data: 2012-02-28 09:38:56
Autor: WW
Emeryci dziadują
W dniu 2012-02-28 09:15, boukun pisze:
[...]
To dzięki koalicji POPiSSLDPSL od 23 lat Polacy są coraz bardziej
upokarzani...

boukun

Sami ich od 23 lat wybieramy.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2012-02-28 09:43:09
Autor: Neko
Emeryci dziadują
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał

Sami ich od 23 lat wybieramy.

Ale skoro Bolki* nami rzadza i rzadzili...

* Bolek - bohater narodowy

Data: 2012-02-28 18:06:31
Autor: Wiesiaczek
Emeryci dziadują
Neko wrote:

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał

Sami ich od 23 lat wybieramy.

Ale skoro Bolki* nami rzadza i rzadzili...

* Bolek - bohater narodowy

Myślałem, że to Kukliński Naszym Bohaterem Jest?

--
Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma?

Data: 2012-02-29 06:44:17
Autor: stevep
Emeryci dziadują
Dnia 28-02-2012 o 18:06:31 Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> napisał(a):

Neko wrote:

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał

Sami ich od 23 lat wybieramy.

Ale skoro Bolki* nami rzadza i rzadzili...

* Bolek - bohater narodowy

Myślałem, że to Kukliński Naszym Bohaterem Jest?

Eeeee, Pawłowski (ten słynny szermierz) był lepszy, on kablował na kolegów  zarówno do SB jak i do CIA.

--
stevep

Data: 2012-02-29 06:41:49
Autor: stevep
Emeryci dziadują
Dnia 28-02-2012 o 09:43:09 Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał

Sami ich od 23 lat wybieramy.

Ale skoro Bolki* nami rzadza i rzadzili...

* Bolek - bohater narodowy
Tobą debilu to nie tylko Bolki, ale i Lolki.

--
stevep

Data: 2012-02-28 11:19:51
Autor: boukun
Emeryci dziadują

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jii3r3$tca$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tylko głupki ich wybierają. System ustawili od 1944 pod siebie, a naród gra, tak jak im zagrają...

boukun

Data: 2012-02-28 12:19:18
Autor: jadryś
Emeryci dziadują
W dniu 2012-02-28 09:38, WW pisze:
[...]

Czyżby? A w którym miejscu możemy ich skreślić?

Data: 2012-02-28 13:48:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Emeryci dziadują

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jiid7p$7ns$1node2.news.atman.pl...
[...]

Czasem możesz iść na wybory!

Data: 2012-02-28 14:13:27
Autor: boukun
Emeryci dziadują

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f4ccd06$0$1265$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Zaklepać wybraną się mafię...

boukun

Data: 2012-02-28 20:29:31
Autor: jadryś
Emeryci dziadują

Sami ich od 23 lat wybieramy.

Czyżby? A w którym miejscu możemy ich skreślić?

Czasem możesz iść na wybory!

I się zastanawiać który z kolesi okrągłostołowych lepszy, ten z PO, PSL czy z SLD?

Data: 2012-02-28 20:34:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Emeryci dziadują

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jij9ut$77b$3node2.news.atman.pl...

Sami ich od 23 lat wybieramy.

Czyżby? A w którym miejscu możemy ich skreślić?

Czasem możesz iść na wybory!

I się zastanawiać który z kolesi okrągłostołowych lepszy, ten z PO, PSL czy z SLD?

Wybierz wnuka sąsiada.

Data: 2012-02-29 09:20:33
Autor: Jadryś
Emeryci dziadują

I się zastanawiać który z kolesi okrągłostołowych lepszy, ten z PO, PSL czy z SLD?

Wybierz wnuka sąsiada.

Nie mam prawa na niego głosować.

Data: 2012-02-28 18:04:49
Autor: Wiesiaczek
Emeryci dziadują
jadryś wrote:

[...]

W żadnym! To właśnie jest ten haczyk :)

Data: 2012-02-28 20:29:21
Autor: jadryś
Emeryci dziadują
W dniu 2012-02-28 18:04, Wiesiaczek pisze:
jadryś wrote:

[...]

Ja to wiem, tylko WW zdaje się o tym nie wiedzieć.

Data: 2012-02-29 08:55:17
Autor: WW
Emeryci dziadują
W dniu 2012-02-28 20:29, jadryś pisze:

Ja to wiem, tylko WW zdaje się o tym nie wiedzieć.

To ONI chcą, abyście tak właśnie myśleli.
To nie jest prawda.

Jest  sposĂłb, nawet w majestacie naszej chorej ordynacji wyborczej.

Data: 2012-02-29 09:20:25
Autor: Jadryś
Emeryci dziadują
W dniu 2012-02-29 08:55, WW pisze:
[...]

Chyba jestem ślepy, bo nie widzę miejsca na zaznaczenie rubryki - "odrzucam kandydaturę" podsuniętego mi pod nos kandydata/ów.

Data: 2012-02-29 09:59:24
Autor: WW
Emeryci dziadują

Chyba jestem ślepy, bo nie widzę miejsca na zaznaczenie rubryki -
"odrzucam kandydaturę" podsuniętego mi pod nos kandydata/ów.

Wiec jesteś "ślepy".  :-P
Co prawda nie ma wspomnianego przez Ciebie okienka, ale jest za to mnĂłstwo innych.

Data: 2012-02-29 11:59:46
Autor: Wiesiaczek
Emeryci dziadują
WW wrote:

[...]

mnóstwo innych.

Pozdrawiam
WW

Jakich kurwa innych? Na Twoją partię maja wszyscy głosować czy co?

Data: 2012-02-29 12:22:16
Autor: WW
Emeryci dziadują
W dniu 2012-02-29 11:59, Wiesiaczek pisze:
WW wrote:

[...]

AleĹź emocje !!  :-)

Jeśli jesteś przywiązany do konkretnej partii - głosuj na nią, ale na ostatnich na liście.
Partia tylko pozornie jest monitem pod wodzą: Tuska, Kaczyńskiego, itd. Oni decydują kto gdzie na "wchodzących" pierwszych miejscach zostaje umieszczony. Na ostatnich są najczęściej miejscowi działacze, umieszczeni tam bez szans na wejście, ale dla uspokojenia nastroju rozczarowania "w terenie", w stosunku do Warszawki.
Zagłosuj na nich. Rewolucji nie zrobią, ale coś dla lokalnych wyborców załatwią a i prezes będzie musiał obyć się bez starej gwardii wybieranej niezmiennie od 23 lat.

Jeśli nie jesteś przywiązany do partii, znajdź sobie jakąś małą, lokalną i oddaj na nich głos. On na pewno będą dbali, aby regionalni wyborcy poczuli, że warto na nich glosować.

Tak czy inaczej zmieni się zestaw znienawidzonych od 20 lat gadających głów, zawsze to samo i bez rezultatu, dla których liczy się wyłącznie kasa i parcie na szkło.

Wszystko w ramach obowiązującej ordynacji.

Ale GŁOSUJ!!!!!

Właśnie na niegłosowaniu opiera się dynastyczność mandatów poselskich.

Data: 2012-02-29 13:05:04
Autor: Wiesiaczek

WW wrote:

[...]

Ależ emocje !!  :-)

[...]

Ale ja wcale nie chcę popierać tego złodziejskiego ustroju, to co mam skreślać?
Samo uczwstnictwo w wyborach jest poparciem dla tego zbrodniczego systemu.

Data: 2012-02-29 13:48:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Emeryci dziadują

WW wrote:

[...]

Możesz użyć rozpuszczalnika.

Data: 2012-02-29 14:47:23
Autor: WW
Emeryci dziadują
W dniu 2012-02-29 13:05, Wiesiaczek pisze:

Ale ja wcale nie chcę popierać tego złodziejskiego ustroju, to co mam
skreślać?
Samo uczwstnictwo w wyborach jest poparciem dla tego zbrodniczego systemu.

Przykro mi, ale jest wręcz przeciwnie.
Im mniejsza ilość uczestniczących w wyborach, tym większa pewność przejścia "jedynek" i "dwĂłjek"  na listach lokalnych a więc swoich/tych samych.

Nie chodząc na wybory popierasz ten rząd!!!

Data: 2012-03-01 06:11:17
Autor: stevep
Emeryci dziadują
Dnia 29-02-2012 o 11:59:46 Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> napisał(a):

WW wrote:

[...]

A jak na twoją tro OK?

--
stevep

Data: 2012-03-01 19:58:23
Autor: jadryś
Emeryci dziadują
W dniu 2012-02-29 09:59, WW pisze:

[...]

Gdybyś tak jeszcze chciał zdradzić gdzie są te okienka?

Emeryci dziadują