Emeryci niemieccy to nędzarze?

Data: 2019-07-17 17:28:11
Autor: Pajdak
Emeryci niemieccy to nędzarze?
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/tak-zyja-niemieccy-emeryci-a-polscy/t2151ky

"Erhard (64 l.) i Ritta (62 l.) Zerbs z Lipska są na emeryturze. Podobnie jak Ryszard (75 l.) i Irena (72 l.) Blawa ze Szczecina. I tu podobieństwa się kończą. Bo wprawdzie nominały banknotów otrzymanych w ramach świadczeń w przypadku obu par są takie same, ale Niemcy dostają emerytury w euro, a Polacy w złotych. Niemiecka para jeździ więc po świecie i korzysta z uroków SPA nad Bałtykiem i na Mazurach, a polska ciuła na leki. I to na te tańsze."

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/nasz-emeryt-dziaduje-a-niemiecki-zyje-jak-krol/cnhrpqn

http://info.wyborcza.pl/temat/wyborcza/biedni+niemieccy+emeryci

"Coraz więcej Niemców pracuje na emeryturze. Na ogół nie muszą, po prostu chcą. Co szósty emeryt przed siedemdziesiątką pozostaje aktywny zawodowo. Niemcy pracują dłużej, bo nie ma ich kto zastąpić na rynku pracy. I pozwala im na to zdrowie."

Zwracam uwagę na ostatnie słowa w ostatnim zdaniu.

--
Pajdak

Data: 2019-07-17 08:46:01
Autor: Zenek Kapelinder
Emeryci niemieccy to nędzarze?
Masz racje inteligencie ze Sluzewca. Czy mam im zazdroscic dobrego zdrowia bo leczeni sa przez pol miliona "lekazy" z Afryki?

Data: 2019-07-18 13:29:37
Autor: Yogi
Dnia Wed, 17 Jul 2019 08:46:01 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

Masz racje inteligencie ze Sluzewca. Czy mam im zazdroscic dobrego zdrowia bo leczeni sa przez pol miliona "lekazy" z Afryki?

zenus przygłupie, z kim ty rozmawaisz?

Data: 2019-07-18 12:36:27
Autor: Zenek Kapelinder
Emeryci niemieccy to nędzarze?
Sadzisz ze z toba? Z toba pizdziak sie nie rozmawia tylko sprowadza do parteru. Jak tgam stateknz bananami? Prostujesz czy krzywisz?

Data: 2019-07-19 11:07:26
Autor: Pisiorowy Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Masz racje inteligencie ze Sluzewca. Czy mam im zazdroscic dobrego zdrowia bo leczeni sa przez pol miliona "lekazy" z Afryki?

zenuś, ciamajdo, to ty pisałeś że jest masło roślinne bo zdrowe ? :DDDDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-07-17 18:35:49
Autor: u2
W dniu 17.07.2019 o 17:28, aj waj pisze:
I pozwala im na to zdrowie."

Zwracam uwagę na ostatnie słowa w ostatnim zdaniu.

a jak twoje zdrówko aj aj aj waj ?:)

--
I love love

Data: 2019-07-17 11:04:01
Autor: Zenek Kapelinder
Emeryci niemieccy to nędzarze?
Nie przeszkadzaj pizdziakowi w pracy. Banany prostuje, albo krzywi. Za nim nikt nie trafi.

Data: 2019-07-17 20:29:18
Autor: u2
Emeryci niemieccy to nędzarze?
Nie przeszkadzaj pizdziakowi w pracy. Banany prostuje, albo krzywi. Za nim nikt nie trafi.

aj aj aj waj to ma klawe życie, zaszył się jak jakowyś Caudillo na hiszpańskiej (jeszcze hiszpańskiej, póki separatyści nie odbiją) prowincji i bimbał tam sobie ze swoimi kochasiami:)))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-07-17 14:05:11
Autor: Zenek Kapelinder
Emeryci niemieccy to nędzarze?
Bimbal to sobie kochas. Pizdziak ciezko odbytem pracowal. W nagrode dostal statek bananow. Do wyprostowania, albo giecia. Obstawiam ze gnie do chujnijnego wzorca. Ale moge sie mylic bo za krzywe sa i prostuje do ww wzorca.

Data: 2019-07-18 09:14:43
Autor: Pajdak
W dniu 2019-07-17 o 20:29, u2 pisze:
[...]

Jak wyzej - "rozmawiają dwa cymbały" czyli największe przygłupy na psp.

Zazdrościsz kupa, że w  czasie kiedy ja taplałem się w słońcu na piaszczystych plażach i czystej wodzie ty łaziłes w gumiakach po gumiaczkach do wychodka za stodołą.

I nie z kochasiami, cymbale! Kochasie to jesteście wy dwa przygłupy!

Zenuś łasi się do ciebie bo chce odzyskać miejsce na pudle!

Broń sie u2! Walcz! Produkuj swoje idiotyzmy zamiast argumentów!

No i czytaj księgi o okultyzmie i paleniu zioła!

lol! lol!

--
Pajdak

Emeryci niemieccy to nędzarze?