Emeryci sprawcami wypadk贸w?

Data: 2013-02-08 22:04:50
Autor: DoQ
Emeryci sprawcami wypadk贸w?

W nawi膮zaniu do ostatnich dyskusji, jak to bystrzy mistrzowie w kwiecie wieku, ze 艣wietnym refleksem i do艣wiadczeniem musz膮 uwa偶a膰 na starych 艣lepc贸w kt贸rzy s膮 pono膰 niezwykle niebezpieczni.

藕r贸d艂o:http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/47493/Wypadki_drogowe__raporty_roczne.html

http://img844.imageshack.us/img844/6217/wypadki2011.jpg

Wska藕niki zdecydowanie m贸wi膮 same za siebie, kto i ile generuje zabitych i wypadk贸w. Wi臋c mo偶e jednak odrobin臋 pokory, albo morda w kube艂?

Pozdr.

Data: 2013-02-08 13:25:18
Autor: WS
Emeryci sprawcami wypadk體?
On 8 Lut, 22:04, DoQ <d...@gmail.com> wrote:
W nawi眤aniu do ostatnich dyskusji, jak to bystrzy mistrzowie w kwiecie
wieku, ze 秝ietnym refleksem i do秝iadczeniem musz uwa縜 na starych
秎epc體 kt髍zy s pono niezwykle niebezpieczni.

紃骴硂:http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/47493/Wypadki_drogowe__r...

http://img844.imageshack.us/img844/6217/wypadki2011.jpg

Wska糿iki zdecydowanie m體i same za siebie, kto i ile generuje zabitych
i wypadk體. Wi阠 mo縠 jednak odrobin pokory, albo morda w kube?

Nie twierdze, ze "mlodzi gniewni" nie sa najwiekszym zagrozeniem, ale
z tych tabelek, to niewiele wynika... Zeby to jakis sens mialo trzeba
by liczyc nie w stosunku do populacji, ale np. czynnych kierowcow,
przejechanych km... Jesli np. "dziadki" jada glownie w niedziele do
kosciola ~3km w obie strony, to te statystyki zbyt dobrze dla nich nie
wygadaja ;)

WS

Data: 2013-02-08 22:31:23
Autor: DoQ
Emeryci sprawcami wypadk體?
W dniu 2013-02-08 22:25, WS pisze:
[...]

Ale przecie te dziadki nie urwa硑 si z choinki, tylko zwykle przeszli   przez wszystkie grupy wiekowe. 60-latek 20lat temu m骻 r體nie dobrze trzaska 50tkm rocznie, jednak mia tyle oleju we 砨ie 縠 przeszed odsiew i si nie zabi.

Pozdr.

Data: 2013-02-08 22:15:32
Autor: t岽
Emeryci sprawcami wypadk體?
DoQ wrote:

Wska藕niki zdecydowanie m贸wi膮 same za siebie, kto i ile generuje zabitych
i wypadk贸w. Wi臋c mo偶e jednak odrobin臋 pokory, albo morda w kube艂?

Geriatryczni piraci drogowi wioz膮 艣mier膰. :/

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-02-08 22:27:25
Autor: Jasio
Emeryci sprawcami wypadk贸w?
i po co kretynie si臋 wypowiadasz, jak nie masz poj臋cia o czym m贸wisz???

Policja celowo manipuluje statystykami i por贸wnuje liczb臋 wypadk贸w do populacji, a nie do ilo艣ci czynnych kierowc贸w w danym wieku, 偶eby ze statystyk wysz艂o to, co oni chc膮.

Zgodnie z twoim rozumowaniem, najbezpieczniejsze za kierownic膮 s膮 dzieci w wieku 0-6 lat.

mo偶e odrobin臋 pokory albo morda w kube艂, DoQ?

Data: 2013-02-08 22:15:07
Autor: t岽
Emeryci sprawcami wypadk體?
Jasio wrote:

mo偶e odrobin臋 pokory albo morda w kube艂, DoQ?

Nie denerwuj si臋 tak, dziadku, bo Ci ci艣nienie skoczy. :>

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-02-08 23:40:46
Autor: Tomasz Pyra
Emeryci sprawcami wypadk贸w?
Dnia Fri, 08 Feb 2013 22:27:25 +0100, Jasio napisa(a):

i po co kretynie si wypowiadasz, jak nie masz poj阠ia o czym m體isz???

Policja celowo manipuluje statystykami i por體nuje liczb wypadk體 do populacji, a nie do ilo禼i czynnych kierowc體 w danym wieku, 縠by ze statystyk wysz硂 to, co oni chc.

Inna sprawa 縠 przedzia wiekowy 18-24, to te nie s jeszcze zbyt czynni
kierowcy.
To jest wiek w kt髍ym 3/4 populacji jest studentami, zazwyczaj dochody
niewielkie, samochodem si je糳zi jak tata po縴czy.

Data: 2013-02-09 15:23:50
Autor: John Ko砤lsky
Emeryci sprawcami wypadk體?

U縴tkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam>

[...]

Dzisiaj ?!

Data: 2013-02-09 19:17:15
Autor: Tomasz Pyra
Emeryci sprawcami wypadk體?
Dnia Sat, 9 Feb 2013 15:23:50 +0100, John Ko砤lsky napisa(a):

[...]

Oczywi禼ie.
Tak patrz眂 na praktykant體 kt髍ych mamy t硊my to ma硂 kt髍y przyje縟縜
samochodem. Za to w秗骴 tych ju pracuj眂ych niewielu nie ma samochodu.

Samoch骴 to jednak jest w砤秐ie to co si kupuje jak si ma jakie
konkretne dochody.

Data: 2013-02-09 21:45:09
Autor: RoMan Mandziejewicz
Emeryci sprawcami wypadk體?
Hello Tomasz,

Friday, February 8, 2013, 11:40:46 PM, you wrote:

[...]

I si najbardziej 秝iruje. Ale DoQ si czepi tych "w kwiecie wieku" i
przeciwstawi emerytom.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-02-09 00:52:15
Autor: JK
Emeryci sprawcami wypadk體?
[...]

Zgodnie z twoim rozumowaniem, najbezpieczniejsze za kierownic s dzieci
w wieku 0-6 lat.

mo縠 odrobin pokory albo morda w kube, DoQ?

Chyba jednak nie poj背e prostej tabelki :) Ale za to masz straszne
ci秐ienie na klawiatur.

No to chyba ja te nie poj背em tej tabelki.
Jej tytu brzmi "Sprawcy wypadk體 - *kieruj眂y* pojazdami wg. grup wiekowych w 2010 i 2011 roku".
Grupa wiekowa 0-6 to kierowcy je縟勘cy najbezpieczniej.

Ale mo縠 nie wiem o czym, o czym wiesz ty?
B阣 wdzi阠zny za wyt硊maczenie.

JK

Data: 2013-02-09 06:53:40
Autor: Iguan_007
Emeryci sprawcami wypadk體?
On Saturday, February 9, 2013 9:52:15 AM UTC+10, JK wrote:
No to chyba ja te锟 nie poj锟斤拷em tej tabelki.

Jej tytu锟 brzmi "Sprawcy wypadk锟絯 - *kieruj锟絚y* pojazdami wg. grup wiekowych w 2010 i 2011 roku".

Grupa wiekowa 0-6 to kierowcy je锟絛锟斤拷cy najbezpieczniej.

Co takiego szczegolnego w tej grupie 0-6? Na stronie 54 jest liczba wypadkow spowodowanych przez kierujach rowerami. I dokladnie jest tam liczba sprawcow wypadkow w przedziale 0-6 (20 wypadkow).

Pozdrawiam,   Iguan   - Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia   --

Data: 2013-02-09 09:31:52
Autor: Jacek Maciejewski
Emeryci sprawcami wypadk體?
Dnia Sat, 09 Feb 2013 00:52:15 +0100, JK napisa(a):

[...]

Eeech, chlapn背em ozorem. Za 5 sek skasowa砮m posta ale zd笨y砮
odpowiedzie :) Te mi te grupy wiekowe kierowc體 przesta硑 pasowa.
--
Jacek

Data: 2013-02-09 00:41:38
Autor: Aron
Emeryci sprawcami wypadk體?
kapelusz podobnie jak kobieta powoduje duzo wypadkow ale takich typu
ze uderzyl w slupek przy cofaniu, jakas rysa na lakierze itp. itd.

natomiast mlody gniewny jezdzi super i powoduje malo wypadkow ale jak
juz w cos przywali to mamy ofiary w ludziach

dlatego statystycznie wychodzi ze najwiecej wypadkow powoduja
kapelusze i kobiety. Natomiast jezeli bierzemy same wypadki smiertelne
to juz wychodzi inaczej

na pewno spowodowanie wypadku typu uderzylem w jakis slupek przy
cofaniu jest dla faceta deprymujace i hanbiace ( bo to taka kobieca
stluczka i mozna podejrzewac ze sprawca ma jakies inklinacje
gejowskie)

natomiast jezeli facet spowoduje jakis mocny wypadek i uda mu sie
przezyc ( typu jechalem 150 i przekoziolkowalem przez ziemniaki i
stanalem na kolach zamiast na dachu) no to jest sie czym pochwalic i
dodaje to meskosci

generalnie w Polsce samochod jest przedluzeniem penisa co dziwic nie
moze bo Polska do niedawna byla krajem malo zmotoryzowanym i nawet
bylejaki samochod budzil w kobietach podniecenie

Data: 2013-02-09 11:40:22
Autor: Szymon Machel
Emeryci sprawcami wypadk體?

Uzytkownik "Aron" <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com> napisal w wiadomosci

generalnie w Polsce samochod jest przedluzeniem penisa co dziwic nie
moze bo Polska do niedawna byla krajem malo zmotoryzowanym i nawet
bylejaki samochod budzil w kobietach podniecenie

Czytajac posty w internecie dochodze do wniosku, ze samoch骴
jest jeszcze substytutem m髗gu dla niekt髍ych co wspanialszych :-)

Szymon

Data: 2013-02-08 23:39:56
Autor: Pawel O'Pajak
Emeryci sprawcami wypadk贸w?

Powitanko,

W nawi膮zaniu do ostatnich dyskusji, jak to bystrzy mistrzowie w kwiecie
wieku, ze 艣wietnym refleksem i do艣wiadczeniem musz膮 uwa偶a膰 na starych
艣lepc贸w kt贸rzy s膮 pono膰 niezwykle niebezpieczni.

Ale nikt tu o starszych nie pisze, to Iglo tak zinterpretowal moje slowa: "pierdolow/piratow/kapeluszy i innego robactwa". A na to juz nie mam wplywu.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym pozna膰 ma艂膮 szkodliwo艣膰 spo艂eczn膮?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mro偶ek)

Data: 2013-02-09 19:51:12
Autor: Iglo
Emeryci sprawcami wypadk贸w?
Dnia Fri, 08 Feb 2013 23:39:56 +0100, Pawel O'Pajak napisa(a):

Ale nikt tu o starszych nie pisze, to Iglo tak zinterpretowal moje slowa: "pierdolow/piratow/kapeluszy i innego robactwa". A na to juz nie mam wplywu.

Dziadek w Aveo by tylko barwnym przyk砤dem kapelusza, dalej ju posz硂 z
moc PMSu :-).

Data: 2013-02-09 00:54:31
Autor: Kris_Polska
Emeryci sprawcami wypadk贸w?

U偶ytkownik "DoQ" <doq@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kf3pn7$npf$1mx1.internetia.pl...

[...]

Prawo jazdy tylko dla wlasciwych osobow

i wszytsko na temat.....

Data: 2013-02-09 15:24:52
Autor: John Ko艂alsky
[...]

Teraz to sobie odnie艣 do liczby prowadz膮cych oraz osobno do kilometr贸w przejechanych przez tych prowadz膮cych a tak偶e jakimi drogami poruszali si臋. Inaczej to zwyk艂e pierdo艂y s膮.

Data: 2013-02-09 06:47:30
Autor: Aron
Emeryci sprawcami wypadk體?
On 9 Lut, 15:24, John Ko砤lsky <j...@kowal.invalid> wrote:

Teraz to sobie odnie do liczby prowadz眂ych oraz osobno do kilometr體
przejechanych przez tych prowadz眂ych a tak縠 jakimi drogami poruszali si.
Inaczej to zwyk砮 pierdo硑 s.

ale jakie to ma znaczenie ile kto przejechal kilometrow. Przeciez
TIRowiec nie jest uznawany w sadzie za mniej winnego wypadku bo duzo
jezdzi

Data: 2013-02-09 17:31:06
Autor: John Ko砤lsky
Emeryci sprawcami wypadk體?

U縴tkownik "Aron" <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com>

[...]

Zupe硁ie podstawowe, ale do tego akurat nie trzeba statystyki.

Przeciez
TIRowiec nie jest uznawany w sadzie za mniej winnego wypadku bo duzo
jezdzi
--
Chodzi o tego, kt髍y jeszcze nie spowodowa wypadku, 縠 musi je糳zi by go spowodowa, inaczej te procenty daj tylko udzia poszczeg髄nych grup w og髄nej liczbie wypadk體 a nie ryzyko zwi眤ane ze statystycznym osobnikiem jakiej grupy prowadz眂ym samoch骴. Co z tego, 縠 grupa do 6 lat tak ma硂 wypadk體 powoduje ?!

Data: 2013-02-09 06:58:33
Autor: Iguan_007
Emeryci sprawcami wypadk體?
On Sunday, February 10, 2013 12:24:52 AM UTC+10, John Ko砤lsky wrote:

Teraz to sobie odnie do liczby prowadz眂ych oraz osobno do kilometr體 przejechanych przez tych prowadz眂ych a tak縠 jakimi drogami poruszali si.

Czy proponujesz zebysmy mieli obowiazek deklarowania ilosci przejechaych kilometrow (bo skad Policja mialaby miec taka informacje)? I jak to bedziesz sprawdzal? Pozdrawiam,   Iguan   - Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia   --

Data: 2013-02-09 16:51:41
Autor: Cavallino
Emeryci sprawcami wypadk體?

U縴tkownik "Iguan_007" <iguan007@gmail.com> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:ee1094cf-ea6f-4937-bb0e-6b4b28c99982@googlegroups.com...
[...]

Wystarczy to na硂縴 na inne statystyki, prowadzone przez zajmuj眂ych si samochodami.
Informacja, 縠 w grupa wiekowa 100-200 lat jest najbezpieczniejsz w u縴waniu samochod體 jest po prostu bzdur, a to wynika z polucyjnych statystyk.

Data: 2013-02-09 17:31:47
Autor: John Ko砤lsky
Emeryci sprawcami wypadk體?

[...]

Nie, pokazuj tylko jak g硊pia jest ta statystyka

Data: 2013-02-09 08:38:56
Autor: Aron
Emeryci sprawcami wypadk體?
nie ma podstawowego znaczenia, bo przeciez jezeli spowodujesz wypadek
to nikt ci nie zlagodzi wyroku tylko dlatego ze duzo jezdzisz

Data: 2013-02-09 18:28:34
Autor: John Ko艂alsky
Emeryci sprawcami wypadk贸w?

U偶ytkownik "Aron" <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com>

nie ma podstawowego znaczenia, bo przeciez jezeli spowodujesz wypadek
to nikt ci nie zlagodzi wyroku tylko dlatego ze duzo jezdzisz

Nie wiem o czym Ty piszesz. Ka偶dy rozumie, 偶e prowadzenie pojazdu to umiej臋tno艣膰 praktyczna, czyli do艣wiadczenie gra zupe艂nie podstawow膮 rol臋. Trzeba jednak dodatkowo mie膰 du偶膮 sprawno艣膰 sensoryczn膮 i intelektualn膮 kt贸re z wiekiem obni偶aj膮 si臋.

Data: 2013-02-10 06:01:08
Autor: Aron
Emeryci sprawcami wypadk體?
On 9 Lut, 18:28, John Ko砤lsky <j...@kowal.invalid> wrote:

Nie wiem o czym Ty piszesz. Ka縟y rozumie, 縠 prowadzenie pojazdu to
umiej阾no舵 praktyczna, czyli do秝iadczenie gra zupe硁ie podstawow rol.
Trzeba jednak dodatkowo mie du勘 sprawno舵 sensoryczn i intelektualn
kt髍e z wiekiem obni縜j si.

OK. Ale emeryta sprawnosc sensoryczna zawiedzie 10 razy, co bedzie
skutkowalo 10 niegroznymi stluczkami bo emeryt jechal wolno

a mlodego ostrego sprawnosc sensoryczna zawiedzie 1 raz, w sobotnia
noc, przy predkosci 150 na drodze z drzewami co konczy sie zwykle
paroma osobami na cmentarzu

Data: 2013-02-11 08:36:47
Autor: ddddddd
Emeryci sprawcami wypadk體?
W dniu 2013-02-10 15:01, Aron pisze:
On 9 Lut, 18:28, John Ko砤lsky <j...@kowal.invalid> wrote:.

OK. Ale emeryta sprawnosc sensoryczna zawiedzie 10 razy, co bedzie
skutkowalo 10 niegroznymi stluczkami bo emeryt jechal wolno

albo wjedzie pod pr眃 na obwodnic Ole秐icy. Albo powoli w 矿硍im tempie 50km/h na zakr阠ie zajmie przeciwny pas i wjedzie w prawid硂wo zapierdalaj眂ego m硂dego

a mlodego ostrego sprawnosc sensoryczna zawiedzie 1 raz, w sobotnia
noc, przy predkosci 150 na drodze z drzewami co konczy sie zwykle
paroma osobami na cmentarzu

ca砮 szcz甓cie 縠 w soboty rzadko je縟筷 ;) ale takie co to sko馽zy si raczej ofiarami w aucie p阣z眂ego. Cho faktycznie, jak si zd笨y przyjrze wariatowi wyprzedzaj眂emu na trzeciego na zakr阠ie, to zwykle jest to ok. 30-letni facet - co nie zmienia faktu 縠 inny jad眂y cz阺to r體nie szybko, tyle 縠 nie ryzykuj眂y jedzie dalej i 縴je.
Bo w zasadzie jak nie jedziesz na granicy przyczepno禼i, nie wyprzedzasz jak nie masz 100% pewno禼i i nie ci秐iesz jak nie masz widoczno禼i - to c罂 ta pr阣ko舵 szkodzi? :)

Lukasz

Data: 2013-02-11 00:17:46
Autor: WS
Emeryci sprawcami wypadk體?
On 11 Lut, 08:36, ddddddd
<luk...@bezspamubojczuk.wytnijbezspamu.net.pl> wrote:
> [...]

albo wjedzie pod pr眃 na obwodnic Ole秐icy. Albo powoli w 矿硍im tempie
50km/h na zakr阠ie zajmie przeciwny pas i wjedzie w prawid硂wo

albo wymusi pierwszenstwo jak wczoraj... (
http://www.kurierlubelski.pl/artykul/758495,smiertelny-wypadek-w-kolaczach-trzy-osoby-nie-zyja-zdjecia,id,t.html
)

WS

Data: 2013-02-11 18:00:00
Autor: Cavallino
Emeryci sprawcami wypadk體?

U縴tkownik "ddddddd" <lukasz@bezspamubojczuk.wytnijbezspamu.net.pl> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:

Bo w zasadzie jak nie jedziesz na granicy przyczepno禼i, nie wyprzedzasz jak nie masz 100% pewno禼i i nie ci秐iesz jak nie masz widoczno禼i - to c罂 ta pr阣ko舵 szkodzi? :)

Jak to co?
Szkodzi ego kapelusznika, kt髍y te by tak chcia, tylko si boi.
Wi阠 zamiast co zrobi ze swoimi umiej阾no禼iami i pozby si strachu, woli wydziera si w necie, 縠by inni te nie mogli.

Data: 2013-02-11 18:15:31
Autor: Michoo
Emeryci sprawcami wypadk體?
On 11.02.2013 18:00, Cavallino wrote:
Szkodzi ego kapelusznika, kt髍y te by tak chcia, tylko si boi.
Wi阠 zamiast co zrobi ze swoimi umiej阾no禼iami

Moja praktyka jak i obserwacja m體i, 縠 _stale_ si je糳zi powy縠j swoich umiej阾no禼i i mo縧iwo禼i pojazdu/drogi licz眂, 縠 wypadki si w zasadzie nie zdarzaj. I w zasadzie jest to prawda... w zasadzie.
Michoo

Data: 2013-02-11 10:25:49
Autor: WS
Emeryci sprawcami wypadk體?
On 11 Lut, 18:15, Michoo <michoo_n...@vp.pl> wrote:

Moja praktyka jak i obserwacja m體i, 縠 _stale_ si je糳zi powy縠j
...mo縧iwo禼i pojazdu/drogi ...

Chyba jakos magicznie definiujesz te "mozliwosci pojazdu" ;)

Z logiki wychodzi, ze jesli jakos udalo sie przejechac, to bylo to na
100% ponizej mozliwosci pojazdu, jesli natomiast sie nie udalo to
trudno powiedziec co zawinilo - przekroczone mozliwosci fizyczne...
czy kierowca?

WS

Data: 2013-02-11 20:09:24
Autor: Michoo
Emeryci sprawcami wypadk體?
On 11.02.2013 19:25, WS wrote:
[...]

Z jak pr阣ko禼i jedziesz zazwyczaj noc przez las? A:
- na jak odleg硂舵 twoje 秝iat砤 pozwalaj zobaczy zwierz?
- na jakiej drodze hamulce pozwalaj ci si zatrzyma(zwolni przed uderzeniem do pr阣ko禼i bezpiecznej dla ciebie)?
- jaka jest graniczna pr阣ko舵 twojego pojazdu dla testu 硂sia?
- jak uwa縩ie obserwujesz skraj drogi (a nie tylko drog przed sob)?

Wi阠 czy jeste w stanie unikn辨 zderzenia lub dachowania w przypadku gdy co wylezie? Czy tylko masz to szcz甓cie, 縠 zdarza si to bardzo rzadko?

Z jak pr阣ko禼i pokonujesz noc 硊ki drogi gdy z naprzeciwka jedzie sznur samochod體? A:
- na ile jeste w stanie zobaczy przeszkody/dziury na drodze?
- na ile jeste w stanie zauwa縴 pojazd przed sob?
- na ile jeste w stanie zobaczy pieszego?

Wi阠 czy jeste w stanie zareagowa na jakiekolwiek zagro縠nie na takim 硊ku gdy ci o秎epiaj pojazdy z naprzeciwka, czy tylko masz to szcz甓cie, 縠 prawie nigdy nie ma?

Jaki zachowujesz odst阷 od samochodu poprzedzaj眂ego przy danej pr阣ko禼i? A:
- jaki jest tw骿 czas reakcji?
- jaki jest czas reakcji uk砤du hamulcowego?

Wi阠 jeste w og髄e w stanie zareagowa gdy kieruj眂y przed tob zacznie hamowa awaryjnie?

etc. Tylko kto b阣zie je糳zi 50km/h w nocy na pustej drodze skoro szansa na 秏ier z powodu trafienia dzika jest mniejsza od 秏ierci na skutek potkni阠ia si na schodach?

Michoo

Data: 2013-02-09 21:33:27
Autor: RoMan Mandziejewicz
Emeryci sprawcami wypadk體?
Hello DoQ,

紃骴硂:http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/47493/Wypadki_drogowe__raporty_roczne.html
http://img844.imageshack.us/img844/6217/wypadki2011.jpg
Wska糿iki zdecydowanie m體i same za siebie, kto i ile generuje zabitych
i wypadk體. Wi阠 mo縠 jednak odrobin pokory, albo morda w kube?

Znasz zasad GIGO? Jak wprowadzisz 秏ieci, to dostaniesz 秏ieci.
Ja wiem, 縠 trudno, ale spr骲uj oszacowa cho, ile km rocznie 秗ednio
przeje縟縜j ludzie w wieku 60+ a ile w w wieku 25-39.

Ja przesta砮m je糳zi du縪 6 lat temu. Je縟筷 teraz rocznie tyle, ile
kiedy miesi阠znie. Na dok砤dk prawie w og髄e nie ruszam si w trasy.
I widz ra勘c degradacj w砤snych mo縧iwo禼i. Wcale nie uwa縜m, 縠
teraz, gdy je縟筷 jak ostatni kapelusznik, jestem na drodze
bezpieczniejszy ni 10 lat temu, gdy je糳zi砮m jak na鎝any
przedstawiciel handlowy (uprzedzaj眂: nie 鎝a砮m i nie by砮m
przedstawicielem handlowym).

Jak tak dalej p骿dzie, to za par lat chyba przyjdzie odda prawo
jazdy. Na razie wypracowuj techniki zmuszaj眂e do koncentracji na
je糳zie, pomimo jazdy w tempie znudzonego 秎imaka. Zacz背em g硂秐o
opisywa wszystkie znaki drogowe, kt髍e widz oraz innych uczestnik體,
潮cznie z pieszymi. I jako spa si odechciewa a czasem bywa zabawnie
;)

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-02-10 15:04:05
Autor: J.F.
Emeryci sprawcami wypadk體?
Dnia Sat, 9 Feb 2013 21:33:27 +0100, RoMan Mandziejewicz napisa(a):
Znasz zasad GIGO? Jak wprowadzisz 秏ieci, to dostaniesz 秏ieci.
Ja wiem, 縠 trudno, ale spr骲uj oszacowa cho, ile km rocznie 秗ednio
przeje縟縜j ludzie w wieku 60+ a ile w w wieku 25-39.

No, wiek emerytalny wydluzyli :-)

[...]

No ale teraz nie potracisz pieszych w rowie, bo ci sie zachce wyprzedzac na
zakrecie :-)

J.

Data: 2013-02-10 15:59:38
Autor: RoMan Mandziejewicz
Emeryci sprawcami wypadk體?
Hello J.F.,

Sunday, February 10, 2013, 3:04:05 PM, you wrote:

[...]

[...]

Tam nie by硂pieszych :P

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-02-13 01:33:43
Autor: J.F.
Emeryci sprawcami wypadk體?
Dnia Sun, 10 Feb 2013 15:59:38 +0100, RoMan Mandziejewicz napisa(a):
Hello J.F.,
[...]

Ale mogli byc ! :-)

J.