Emeryci sprawcami wypadków?

Data: 2013-02-08 23:39:56
Autor: Pawel O'Pajak
Emeryci sprawcami wypadków?

Powitanko,

W nawiÄ…zaniu do ostatnich dyskusji, jak to bystrzy mistrzowie w kwiecie
wieku, ze świetnym refleksem i doświadczeniem muszą uważać na starych
ślepców którzy są ponoć niezwykle niebezpieczni.

Ale nikt tu o starszych nie pisze, to Iglo tak zinterpretowal moje slowa: "pierdolow/piratow/kapeluszy i innego robactwa". A na to juz nie mam wplywu.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2013-02-09 19:51:12
Autor: Iglo
Emeryci sprawcami wypadków?
Dnia Fri, 08 Feb 2013 23:39:56 +0100, Pawel O'Pajak napisa³(a):

Ale nikt tu o starszych nie pisze, to Iglo tak zinterpretowal moje slowa: "pierdolow/piratow/kapeluszy i innego robactwa". A na to juz nie mam wplywu.

Dziadek w Aveo by³ tylko barwnym przyk³adem kapelusza, dalej ju¿ posz³o z
moc± PMSu :-).

Emeryci sprawcami wypadków?