Emeryt ks. Weksler-Waszkinel jedzie do Izaela

Data: 2009-06-25 19:47:03
Autor: abc
Emeryt ks. Weksler-Waszkinel jedzie do Izaela
- Gdy z nim rozmawiałem, powiedziałem mu, żeby przed wyjazdem do Izraela nie
sprzedawał domu w Polsce. Obawiam się, że jego wyobrażenia i nadzieje mogą w
bolesny sposób zderzyć się z tutejszą rzeczywistością - mówi ks. Grzegorz
Pawłowski, który w Izraelu mieszka od lat 70. On również jest ocalałym z
Holokaustu i on również nie mógł skorzystać z "prawa powrotu".

Więcej http://7dni.wordpress.com/2009/06/24/tolerancja-religijna-w-izraelu/

Emeryt ks. Weksler-Waszkinel jedzie do Izaela