Emerytem w wieku 30 lat ?

Data: 2011-12-29 12:08:42
Autor: WOJO
Emerytem w wieku 30 lat ?
Hej.
Co się wyrabia w tym pięknym kraju?
Lada chwila będziemy mieć 30 letnich emerytów/emerytki, bo "machnęli" 10 dzieci...
Ktoś tam myśli na górze trochę czy zupełnie nie?
WOJO

Data: 2011-12-29 12:00:28
Autor:
Emerytem w wieku 30 lat ?
On Thu, 29 Dec 2011 12:08:42 +0100, "WOJO"
<sorry@address.unknown.hehe> wrote:

[...]

dobrze, ze ci z psl nie wpadli na pomysl by dotyczylo to obojga rodzicow! placilibysmy podwojnie  za czyjas rozwiazlosc i brak wyobrazni ale dzieciakow byloby u nas jak w murzynskiej wiosce. --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-29 12:13:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Emerytem w wieku 30 lat ?

Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości news:jdhho0$bfr$1news.icm.edu.pl...
[...]

Proponuję emigrację. Po sąsiedzku jest jak "bozia" przykazała. Mam na myśli Białoruś. Żadnych dylematów z emeryturą.

Data: 2011-12-29 12:28:10
Autor: WOJO
Emerytem w wieku 30 lat ?
Proponuję emigrację. Po sąsiedzku jest jak "bozia" przykazała. Mam na myśli Białoruś. Żadnych dylematów z emeryturą.
Gdybym chciał wyjechać , nie czekałbym do tej chwili, jednak obecne pomysły coraz bardziej mnie denerwują.
WOJO

Data: 2011-12-29 12:33:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Emerytem w wieku 30 lat ?

Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości news:jdhisg$dtc$1news.icm.edu.pl...
[...]

Nie wahaj się. Nerwy zdrowiu szkodzą.

Data: 2011-12-29 12:52:14
Autor: MH
Emerytem w wieku 30 lat ?
WOJO <sorry@address.unknown.hehe> napisał(a):
[...]
==================

O KURDE !!! Tylko 10 sztuk?! Toż to można się w 2-3 dni uwinąć i za niecały
rok przechodzisz na emeryturę !! To faktycznie jest całkiem zajebisty pomysł.

MH

Data: 2011-12-29 13:07:29
Autor: t-1
Emerytem w wieku 30 lat ?

[...]

I co cię tak bulwersuje?
Jeśli kobieta będzie miała 10 dzieci to one właśnie zapracują na jej wcześniejszą emeryturę. (i też częściowo na twoją)

t-1

Data: 2011-12-29 13:16:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Emerytem w wieku 30 lat ?

Użytkownik "t-1" <t-1@spam.pl> napisał w wiadomości news:jdhl62$cud$1pippin.nask.net.pl...

[...]

68 lat - (3 lata x 10 dzieci) = 38 lat.
Jeśli pierwsze dziecko rodziła w wieku 20 lat, to owo dziecko, w momencie przejścia płodnej mamusi na emerytutę, będzie miało 18 lat i wiele lat chodzenia do szkoły i na studia.
No, chyba że zacznie rodzić dużo, dużo wcześniej.

Data: 2011-12-29 13:46:40
Autor: t-1
Emerytem w wieku 30 lat ?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4efc5a0f$0$1458$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

Mógłbym napisać parafrazując twórcę wątku.

Co się wyrabia w tym pięknym kraju?
Czy naprawdę każdemu społeczeństwo ma fundować studia za które ma jeszcze doliczone 5 lat pracy?
Lada chwila będziemy mieć byle idiotę z ukończonymi studiami.

Data: 2011-12-29 14:03:40
Autor: WOJO
Emerytem w wieku 30 lat ?
I co cię tak bulwersuje?
Jeśli kobieta będzie miała 10 dzieci to one właśnie zapracują na jej wcześniejszą emeryturę. (i też częściowo na twoją)

Ależ ja wcale nie chcę, by zapracowali na moja emeryturę - sam sobie na nią zapracuję :)
WOJO

Data: 2011-12-29 14:18:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Emerytem w wieku 30 lat ?

Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości news:jdhofj$p97$1news.icm.edu.pl...
[...]

Masz całkowitą rację. Tylko, że pieniądze, które płacisz na przyszłą emeryturę są natychmiast wypłacane obecnym emerytom.

Data: 2011-12-29 14:27:11
Autor: WOJO
Emerytem w wieku 30 lat ?
Masz całkowitą rację. Tylko, że pieniądze, które płacisz na przyszłą emeryturę są natychmiast wypłacane obecnym emerytom.

Doskonale o tym wiem i dlatego sam odkładam na swoją emeryturę, a na "opiekuńcze państwo" nie liczę.
Drażni mnie jednak kolejny socjalistyczny pomysł. Potem się będą dziwić, że mamy drugą Grecję.
WOJO

Data: 2011-12-29 15:23:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Emerytem w wieku 30 lat ?

Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości news:jdhprl$sbt$1news.icm.edu.pl...
[...]

Uraz masz jakiś? Nie orientujesz się w ilu państwach taki system istnieje?
Odkładasz w złocie, diamentach czy w dziełach sztuki?

Data: 2011-12-29 16:45:07
Autor:
Emerytem w wieku 30 lat ?
On Thu, 29 Dec 2011 14:18:27 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

> Ależ ja wcale nie chcę, by zapracowali na moja emeryturę - sam sobie na > nią zapracuję :)

Masz całkowitą rację. Tylko, że pieniądze, które płacisz na przyszłą emeryturę są natychmiast wypłacane obecnym emerytom.

 i to jest wlasnie cale nieszczescie.  nie mozna przerwac tego oblednego kola.
 zauwaz, ze ok 2 mln pracuje poza granicami.
 wniosek jest prosty: trzeba liczyc tylko na siebie.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-29 20:06:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Emerytem w wieku 30 lat ?

Użytkownik ""<HeRSk>"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:4a1pf75igj6dphitm8pdho0athdeq5r0js4ax.com...
> [...]

nie mozna przerwac tego oblednego kola.
zauwaz, ze ok 2 mln pracuje poza granicami.
wniosek jest prosty: trzeba liczyc tylko na siebie.

Co mają do emerytur w Polsce, pracujący poza jej granicami?

Data: 2011-12-29 16:45:04
Autor:
Emerytem w wieku 30 lat ?
On Thu, 29 Dec 2011 14:03:40 +0100, "WOJO"
> [...]

Ależ ja wcale nie chcę, by zapracowali na moja emeryturę - sam sobie na nią zapracuję :)

i to jest wlasciwe podejscie! niech sie "panstwo" od nas odpieprzy!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-29 20:04:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Emerytem w wieku 30 lat ?

Użytkownik ""<HeRSk>"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:3m0pf7hc6scvqmg3jtheperc1ru1mbcf8c4ax.com...
> [...]

zapracuję :)
WOJO

i to jest wlasciwe podejscie! niech sie "panstwo" od nas odpieprzy!

A w jaki sposób chcesz osiągnąć "odpieprzenie się państwa"?

Data: 2011-12-30 10:51:39
Autor:
Emerytem w wieku 30 lat ?
On Thu, 29 Dec 2011 20:04:20 +0100, "Bogdan Idzikowski"
> [...]

> i to jest wlasciwe podejscie! niech sie "panstwo" od nas odpieprzy!

A w jaki sposób chcesz osiągnąć "odpieprzenie się państwa"?

 niech przetanie byc nadopiekuncze i nie usiluje wyreczac  mnie we wszystkim. --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-30 11:16:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Emerytem w wieku 30 lat ?

Użytkownik ""<HeRSk>"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:rkvqf79id2d5211frjj6cgucmchpu2m7n14ax.com...
> [...]

A w jaki sposób chcesz osiągnąć "odpieprzenie się państwa"?

niech przetanie byc nadopiekuncze i nie usiluje wyreczac

Prosta sprawa. Jeśli państwo ci się nie podoba - zmień państwo.

Data: 2011-12-30 14:00:03
Autor:
Emerytem w wieku 30 lat ?
On Fri, 30 Dec 2011 11:16:31 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

> niech przetanie byc nadopiekuncze i nie usiluje wyreczac
> mnie we wszystkim.

Prosta sprawa. Jeśli państwo ci się nie podoba - zmień państwo.

 panstwo mi sie podoba. trzeba tylko zmienic mentalnosc wyborcow
 by nie wybierali na swoich reprezentantow "janosikow", ktorzy
 pod pozorem obrony najslabszych lupia tych, ktorzy pracuja
 ciezko by ten kraj szedl do przodu, a nie wracal do epoki
 siermieznego socjalizmu czyli powszechnego rozdawnictwa
 za darmoche dobr tym ktorzy ich nie wytworzyli.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-30 14:14:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Emerytem w wieku 30 lat ?

Użytkownik ""<HeRSk>"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:q0drf7pn25oldart9ei97mu2hvft9igovf4ax.com...
> [...]

siermieznego socjalizmu czyli powszechnego rozdawnictwa
za darmoche dobr tym ktorzy ich nie wytworzyli.

Acha! Chcesz kijem Wisłę zawracać? Powodzenia!

Data: 2011-12-29 16:45:03
Autor:
Emerytem w wieku 30 lat ?
On Thu, 29 Dec 2011 13:07:29 +0100, "t-1" <t-1@spam.pl> wrote:

> [...]

Jeśli kobieta będzie miała 10 dzieci to one właśnie zapracują na jej wcześniejszą emeryturę. (i też częściowo na twoją)

pod warunkiem, ze nie wyjada wczesniej do UK. moim zdaniem w pomysle brak logiki. na emeryture
zapracuje 1-2, moze 3 dzieci. pozostale beda na garnuszku
"panstwa" czyli spoleczenstwa do czasu osiagniecia
przez mamusie "wieku emerytalnego" az do czasu opuszczenia przez nia tego lez padolu.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Emerytem w wieku 30 lat ?