Emerytem w wieku 30 lat ?

Data: 2011-12-29 12:13:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Emerytem w wieku 30 lat ?

Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości news:jdhho0$bfr$1news.icm.edu.pl...
Hej.
Co się wyrabia w tym pięknym kraju?
Lada chwila będziemy mieć 30 letnich emerytów/emerytki, bo "machnęli" 10 dzieci...
Ktoś tam myśli na górze trochę czy zupełnie nie?
WOJO

Proponuję emigrację. Po sąsiedzku jest jak "bozia" przykazała. Mam na myśli Białoruś. Żadnych dylematów z emeryturą.

Data: 2011-12-29 12:28:10
Autor: WOJO
Emerytem w wieku 30 lat ?
Proponuję emigrację. Po sąsiedzku jest jak "bozia" przykazała. Mam na myśli Białoruś. Żadnych dylematów z emeryturą.
Gdybym chciał wyjechać , nie czekałbym do tej chwili, jednak obecne pomysły coraz bardziej mnie denerwują.
WOJO

Data: 2011-12-29 12:33:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Emerytem w wieku 30 lat ?

[...]