Emerytur nie będzie

Data: 2014-06-10 16:50:00
Autor: u2
Emerytur nie będzie
http://niezalezna.pl/56216-emerytur-nie-bedzie

Szef rady nadzorczej ZUS Robert Gwiazdowski podczas konferencji w Karpaczu mówił o kondycji finansowej zakładu. „Emerytur nie będzie" – powiedział cytowany przez zus.pox.pl. Już wcześniej mówił dla jednego z tygodników: „róbcie dzieci, emerytur nie będzie”.

Gwiazdowski nie ma złudzeń co do kondycji Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i ostrzega, że nie ma co liczyć na na jakąkolwiek emeryturę. - Byłem przez 1,5 roku szefem rady nadzorczej ZUS i wiem co tam jest. Proszę państwa, tam nic nie ma! – mówi w kontekście przyszłych świadczeń emerytów.

Szef rady nadzorczej wyjaśnia przyczynę zapaści systemu emerytalnego. Jak mówi wysokość świadczenia emerytalnego zależy od wzrostu PKB. Z kolei do PKB potrzebna jest duża populacja. Jednym słowem „by były emerytury, muszą być dzieci. A dzieci w Polsce nie ma. Polskie dzieci rodzą się w Wielkiej Brytanii” - dodał Gwiazdowski.

Robert Gwiazdowski od 28 lutego 2006 do września 2007 jako przedstawiciel Ministerstwa Pracy i Polityki Socjalnej był Prezesem Rady Nadzorczej ZUS. Napisał „List otwarty do ubezpieczonych w ZUS”. Publicznie powiedział, że pieniądze, które są nam odbierane pod nazwą składki ubezpieczeniowej, „są po prostu ordynarnym podatkiem celowym”.
--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-06-10 18:37:32
Autor: Stokrotka
Emerytur nie będzie

...„by były
emerytury, muszą być dzieci. A dzieci w Polsce nie ma...."

Nie tylko. Obecnie na umowę o pracę pracuje około 5mln ludzi.
W 92r około 9,5mln ludzi.
Polska gospodarka zlikwidowała około 50% stanowisk pracy.
Skoro nie ma stanowisk pracy , kto tę emeryture ma wypracowywać?

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

Data: 2014-06-10 18:42:17
Autor: u2
Emerytur nie będzie
W dniu 2014-06-10 18:37, Stokrotka pisze:
Polska gospodarka zlikwidowała około 50% stanowisk pracy.

to nie polska gospodarka zlikwidowala tylko tusk zlikwidowal

Skoro nie ma stanowisk pracy , kto tę emeryture ma wypracowywać?

gdyby nie rozkradziono skladek odkladanych dziesieciolecia na ZUS to by nie trzeba bylo na nowo emeryturek wypracowywac.

Data: 2014-06-10 19:06:46
Autor: Stokrotka
Emerytur nie będzie

Polska gospodarka zlikwidowała około 50% stanowisk pracy.

to nie polska gospodarka zlikwidowala tylko tusk zlikwidowal

W 93,r, 94r, ....Tusk nie żądził.
Liczba stanowisk pracy spadała dość systematycznie:
1990-11,3mln
1991-10,4mln
1992-9,57mln
1993-9,16mln
1994-9,1mln
ale po tem faktycznie powoli rosła:
1995-9,3mln
1996-9,47mln

Skoro nie ma stanowisk pracy , kto tę emeryture ma wypracowywać?

gdyby nie rozkradziono skladek odkladanych dziesieciolecia na ZUS ..

Co za bzdury, za komuny,a może i teraz, dokładnie było napisane w prawie, że ZUS wypłaca to co zbiera, co się innaczej wielkimi słowami nazywa, że działa na zasadzie umowy międzypokoleniowej: obecni pracujący pracują na obecne emerytury.
NIC SIĘ NIE ZBIERA, z założenia i jest to założenie gospodarczo słuszne.
Nic sie nie marnuje, nie ma ryzyka.
Więc nikt nic nie odkłada pszez dziesięciolecia z ZUS.

Data: 2014-06-10 20:22:23
Autor: the_foe
Emerytur nie będzie
W dniu 2014-06-10 18:42, u2 pisze:
Skoro nie ma stanowisk pracy , kto tę emeryture ma wypracowywać?

gdyby nie rozkradziono skladek odkladanych dziesieciolecia na ZUS to by
nie trzeba bylo na nowo emeryturek wypracowywac.

ZUS nie pobiera składek. Zdradze Ci tajemnicę, tak naprawdę ZUS nie istnieje. To tylko taki bufor, zeby rzad nie musiał sie co 5 minut tłumaczyc. Po to tez stworzono tez NFZ - całe żale idą na konto instytucji o której mało kto wie co to jest i kto tym rządzi. Te instytucje są zbędne. To co robi ZUS mógłby przejąc US i nawet by nie zauważył dodatkowego obowiązku.
To co robi ZUS? To co US - pobiera podatek.

--
@foe_pl

Data: 2014-06-11 10:35:13
Autor: Stokrotka
Emerytur nie będzie

[...]

W pełni się zgadzam. ZUS mógłby zostać zlikwidowany i zastąpiony jakimś programem komputerowym.
Płaciliwbyśmy 1 podatek. Proste jak drut.

Ale ja bym zamieniła państwo na instytuję bardziej totalitarną niż likwidacja ZUS.
Ja bym zostawiła ZUS i dała im inną robotę:
Kazała bym wszystkim pracodawcą płacić forsę do ZUS i u każdego pracodawcy zlikwidowała działy kadr.
Każdy odbierał by pensję z kasy ZUS.
Miał by to wiele zalet:
Pracodawca nie może kantować pracownika w naliczaniu pieniędzy i ma mniej roboty (likwidacja działów kadr).
Pracodawca nie może nie wypłacić pensji, zwłaszcza nagminnie niewypłacanej oststeniej pensji pracownikowi - było by wiele mniej spraw w sądzie pracy.
Pracownik jest chroniony: odbiera pensję w kasie ZUS, mniej widać gdzie pracuje,jest mniejszy mobing, jego dane osobowe są lepiej hronione, jego życie prywatne też: pracodawca nie musi wiedzieć ile ma dzieci, itp.

Data: 2014-06-10 20:15:31
Autor: the_foe
Emerytur nie będzie
[...]

1 koparka likwiduje 30 miejsc pracy łopaciarzy.
Ile mozna tłumaczyć, ze przemysł nie tworzy miejsc pracy, on je likwiduje.
Zawsze mozemy wrócić do drewnianych lemieszy i kamiennych narzędzi - kazdy bedzie miał pracę od rana do wieczora.

--
@foe_pl

Data: 2014-06-10 13:50:12
Autor: Marek
Emerytur nie bdzie
W dniu wtorek, 10 czerwca 2014 20:15:31 UTC+2 uytkownik the_foe napisa:

> Nie tylko. Obecnie na umow o prac pracuje okoo 5mln ludzi.

> W 92r okoo 9,5mln ludzi.

> Polska gospodarka zlikwidowaa okoo 50% stanowisk pracy.

> Skoro nie ma stanowisk pracy , kto t emeryture ma wypracowywa?

1 koparka likwiduje 30 miejsc pracy opaciarzy.

Ile mozna tumaczy, ze przemys nie tworzy miejsc pracy, on je likwiduje.

Zawsze mozemy wrci do drewnianych lemieszy i kamiennych narzdzi - kazdy bedzie mia prac od rana do wieczora.

Jak jade autostrada, to widze, jak na placu u handlarza stoi, moze 50 koparek.
To sa koparki, ktore byly, prawdopodobnie wylizingowane na prowadzenie jakichs, konkretnych robot ( zlecenia rzadowe ?).
Po zakonczeniu tych robot, firmy , ktore je uzytkowaly, - splajtowaly, a firma lizingujaca skasowala zysk i teraz ten sprzet oferuje do sprzedazy.
Tak wiec, koparka nie zabrala nikomu pracy. Stala sie tylko metoda na wycyckanie kasy unijnej. , Wam, komuchom, jakos trudno zrozumiec, ze prawdziwy zysk dla spoleczenstwa powstaje wlasnie w trakcie rzetelnej, znojnej, codziennej i uczciwej pracy zwyklych ludzi.

Data: 2014-06-10 23:57:42
Autor: the_foe
Emerytur nie bdzie
W dniu 2014-06-10 22:50, Marek pisze:
Wam, komuchom, jakos trudno zrozumiec, ze prawdziwy zysk dla spoleczenstwa powstaje wlasnie w trakcie rzetelnej, znojnej, codziennej i uczciwej pracy zwyklych ludzi.

No to ponawiam propozycj: drewniane lemiesze i kamienne narzdzia. Dzieki temu kady bdzie mia szczcie popracowa rzetelnie w znoju i uczciwie. Ludzie odzyskaj godnosc - zamiast umiera w obskurnymn hospicjum bd umiera z motyk w rku.

--
@foe_pl

Data: 2014-06-10 15:11:07
Autor: Marek
Emerytur nie bdzie
W dniu wtorek, 10 czerwca 2014 23:57:42 UTC+2 uytkownik the_foe napisa:
> [...]

No to ponawiam propozycj�: drewniane lemiesze i kamienne narz�dzia. Dzieki temu ka�dy b�dzie mia� szcz�cie popracowa� rzetelnie w znoju i uczciwie. Ludzie odzyskaj� godnosc - zamiast umiera� w obskurnymn hospicjum b�d� umiera� z motyk� w r�ku.

To ja, w twoim imieniu wzywam do inwestowania na gieldzie, spekulacyjnego wykupu nieruchomosci, sponsorowania politykow, ktorzy strecza zlecenia rzadowe, z udzialem kasy unijnej, wykupu akcji firm, ktore lobbuja w Polsce.

To WY sie wzbogacicie... w te wasze papiery.
Za to spoleczenstwo polskie popadnie w jeszcze wieksza biede.
I to bedzie ten caly wasz ZYSK.

Data: 2014-06-10 20:42:12
Autor: tusk, donald tusk
Emerytur nie będzie
dobrze powiedziane, specyfika pracy się zmieniła, już nie trzeba kopać rowów... ale system obdzielania który próbuje przeforsować tusk z gornkiewicz waltz zupełnie mi nie odpowiada...

Data: 2014-06-11 10:39:33
Autor: Stokrotka
Emerytur nie będzie

[...]

Koparkę wynaleziono i masowo zastosowano wcześniej niż w 1990r.

A co do ogulnego podejścia do pszemysłu, to
pszemysł nie likwiduje miejsc pracy, a zwiększa wydajność.
Skoro wydajność pszy użyciu spszętu jest większa, to powinien być skrucony czas pracy , a praca powinna być dzielona sprawiedliwie, i ilość stanowisk pracy powinna być około proporcjonalna do ilości ludzi w wieku produkcyjnym czyli w naszym społeczeństwie mniej więcej stała, bez względu na poziom rozwoju pszemysłu.

Data: 2014-06-10 18:52:32
Autor: Mark*Woydak
Emerytur nie będzie

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:53971b19$0$2373$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zapomniałeś dodać paj-dak, że były szef. Zrobi karierę w PiS.

MW

Emerytur nie będzie