Emerytura Socjalna+

Data: 2020-09-19 07:42:48
Autor: Runt
Emerytura Socjalna+
https://next.gazeta.pl/next/7,151003,26313679,emerytury-znow-rozwazane-jest-rownie-swiadczenie-dla-wszystkich.html#do_w=52&do_v=66&do_a=292&s=BoxBizMT

"Emerytury drastycznie spadną w nadchodzących dekadach. Znów więc pojawia się pomysł wprowadzenia równego świadczenia emerytalnego dla wszystkich. Na pomysł emerytury obywatelskiej naciska Jarosław Gowin."

"W takim modelu każdy otrzymywałby taką samą emeryturę, która wynosiłaby 1,1-1,5 tys. złotych."

Słuszną linie maja wasi obecni/byli koalicjanci.

Jak wszyscy to wszyscy! Babcia też!

Niemotom z PiS - wyjasnienie.

https://dowcip.net/dowcip/w-przedziale-siedzi-jasiu-z-babcia-w-pewnym-momencie-jest-napad-8885

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!
http://100aferpis.pl/

Data: 2020-09-19 06:37:17
Autor: Zenek Kapelinder
Emerytura Socjalna+
sobota, 19 września 2020 o 07:42:49 UTC+2 Runt napisał(a):
https://next.gazeta.pl/next/7,151003,26313679,emerytury-znow-rozwazane-jest-rownie-swiadczenie-dla-wszystkich.html#do_w=52&do_v=66&do_a=292&s=BoxBizMT "Emerytury drastycznie spadną w nadchodzących dekadach. Znów więc pojawia się pomysł wprowadzenia równego świadczenia emerytalnego dla wszystkich. Na pomysł emerytury obywatelskiej naciska Jarosław Gowin." "W takim modelu każdy otrzymywałby taką samą emeryturę, która wynosiłaby 1,1-1,5 tys. złotych." Słuszną linie maja wasi obecni/byli koalicjanci. Jak wszyscy to wszyscy! Babcia też! Niemotom z PiS - wyjasnienie. https://dowcip.net/dowcip/w-przedziale-siedzi-jasiu-z-babcia-w-pewnym-momencie-jest-napad-8885 -- Runt Oculum pro oculo et dentem pro dente! Keep smilling. All's well that ends well. http://100aferpis.pl/
A tobie pizdziak vel runt dziura w dupie wszystkie pieniądze u Paschy przepadły. ty masz w życiu pecha. Lifting musiałeś sobie zrobić bo Helmut miał brodawkę na kutasie i się rowek wytarł. Teraz bez kasy zostałeś. Zniosę wszystko co napiszesz. Masz prawo mieć stres i nie panować całkowicie nad emocjami.

Data: 2020-09-20 08:01:37
Autor: Runt
pryszczaty kogutek
W dniu 2020-09-19 o 15:37, PODŁA KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
[...]

zenusiu, POnieważ cie "lubię" tu masz skromny prezencik ty psi synu :=)

https://tinyurl.com/yxoy7xqe ;-))))

Mam nadzieję, że ci POmoże! ;-)))))))

Data: 2020-09-20 03:52:31
Autor: Zenek Kapelinder
pryszczaty kogutek
niedziela, 20 września 2020 o 08:01:36 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
> A tobie pizdziak vel runt dziura w dupie wszystkie pieniądze u Paschy przepadły. ty masz w życiu pecha. Lifting musiałeś sobie zrobić bo Helmut miał brodawkę na kutasie i się rowek wytarł. Teraz bez kasy zostałeś. Zniosę wszystko co napiszesz. Masz prawo mieć stres i nie panować całkowicie nad emocjami. >
Przeprosisz dam ci spokój.

Data: 2020-09-20 17:26:40
Autor: Runt
pryszczaty kogutek
W dniu 2020-09-20 o 12:52, KANALIA I GNIDA Zenek Kapelinder pisze:
[...]

W O N  P S I  S Y N U !

Data: 2020-09-20 20:18:32
Autor: Pisiorowy Escobar
Emerytura Socjalna+
w <ebe25216-ff27-4452-b024-c1d58f386affn@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

> [...]
A tobie pizdziak vel runt dziura w dupie wszystkie pieniądze u Paschy przepadły. ty masz w życiu pecha. Lifting musiałeś sobie zrobić bo Helmut miał brodawkę na kutasie i się rowek wytarł. Teraz bez kasy zostałeś. Zniosę wszystko co napiszesz. Masz prawo mieć stres i nie panować całkowicie nad emocjami.

uuuu ale ciebie przeruchali jak zwykle :D :D
coraz większa trauma wykryta u ciebie najuszu z cebulandii :D :D

ps. szefowa twojego miasta kim jest po utracie stołka ? :D :D :D

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-09-21 07:48:29
Autor: Runt
Emerytura Socjalna+
W dniu 2020-09-20 o 20:18, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

prezencik dla zenusia https://tinyurl.com/yxoy7xqe

coraz większa trauma wykryta u ciebie najuszu z cebulandii :D :D

zenusiowi odpalmia i to ostro. jak każdemu ormowcowi ;-))))

Data: 2020-09-19 15:59:47
Autor: Budzik
Emerytura Socjalna+
Użytkownik Runt runtime@anakumena.prv ...

"W takim modelu każdy otrzymywałby taką samą emeryturę, która
wynosiłaby 1,1-1,5 tys. złotych."

W czasach kiedy mieszkanie z opłatami kosztuje wiecej - czyz to nie jest skazywanie ludzi na powolna smierc?

--
Pozdrawia... Budzik
"Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

Data: 2020-09-20 20:53:29
Autor: _Master_
Emerytura Socjalna+
Ameryki nie odkryłeś.

Emerytura obywatelska jest NIEUNIKNIONA.

Jak za kilkanaście lat PO dojdzie do władzy to chcąc czy nie chcąc będzie chwalić takie rozwiązanie ;-)

I UWAGA. Nie chodzi tylko o to że polski system się zawali ale że cały świat dojdzie do wniosku że tak musi być.

Data: 2020-09-20 12:46:33
Autor: Zenek Kapelinder
Emerytura Socjalna+
niedziela, 20 września 2020 o 20:53:34 UTC+2 _Master_ napisał(a):
[...]
Co cię obchodzi co będzie za dwadzieścia lat. Za dwadzieścia lat może być po wojnie i możesz być niewolnikiem Abdula. Albo możesz znaleźć w lesie dzbanek że świnkami i miec w dupie wszystkie emerytury świata. W międzyczasie możesz umrzeć na raka. Wysokość emerytury i na co wystarczy jest problemem tych co rządzą a nie tych co mają emerytury dostać. Czytałem że Japonii emerytury są bardzo niskie i dziadki robią jakiś numer żeby ich zamknęli w więzieniach. Wikt, opierunek, opieka zdrowotna, koledzy. Co więcej na emeryturze potrzebne. Przy okazji sygnał dla państwa że musi coś z tym zrobic.

Data: 2020-09-20 21:51:07
Autor: u2
Emerytura Socjalna+
[...]

dokładnie, emeryturki na zachodzie w porównaniu z tymi w Bolanda to wypas, ale jak przyjdzie wojenka to może się szybko zmienić:)

Data: 2020-09-20 13:50:43
Autor: Zenek Kapelinder
Emerytura Socjalna+
niedziela, 20 września 2020 o 21:51:40 UTC+2 u2 napisał(a):
> [...]
dokładnie, emeryturki na zachodzie w porównaniu z tymi w Bolanda to wypas, ale jak przyjdzie wojenka to może się szybko zmienić:)
https://www.arte.tv/pl/videos/077980-000-A/niemcy-biedni-w-bogatym-kraju/
Normalnie raj na ziemi.

Data: 2020-09-20 22:58:15
Autor: u2
Emerytura Socjalna+
[...]

widziałeś brygady zbieraczy butelek w Bolanda ? ten Niemiec z czołówki to prawdziwy hrabia:)

Data: 2020-09-20 14:09:50
Autor: Zenek Kapelinder
Emerytura Socjalna+
niedziela, 20 września 2020 o 22:58:17 UTC+2 u2 napisał(a):
widziałeś brygady zbieraczy butelek w Bolanda ? ten Niemiec z czołówki to prawdziwy hrabia:)
Prawdziwa rasa panów.

Data: 2020-09-20 23:12:27
Autor: u2
Emerytura Socjalna+
[...]

nawet 75-latek jest zadbany i na chodzie, no i robi pożyteczną robotę

Data: 2020-09-20 15:50:33
Autor: Zenek Kapelinder
Emerytura Socjalna+
niedziela, 20 września 2020 o 23:12:29 UTC+2 u2 napisał(a):
> niedziela, 20 września 2020 o 22:58:17 UTC+2 u2 napisał(a): >> W dniu 20.09.2020 o 22:50, Zenek Kapelinder pisze: >>>> dokładnie, emeryturki na zachodzie w porównaniu z tymi w Bolanda to >>>> wypas, ale jak przyjdzie wojenka to może się szybko zmienić:) >> >>> https://www.arte.tv/pl/videos/077980-000-A/niemcy-biedni-w-bogatym-kraju/ >>> Normalnie raj na ziemi. >> widziałeś brygady zbieraczy butelek w Bolanda ? ten Niemiec z czołówki >> to prawdziwy hrabia:) > Prawdziwa rasa panów. >
nawet 75-latek jest zadbany i na chodzie, no i robi pożyteczną robotę
Nr chcę dyskutować bo nie ma o czym. Wykazałem że w tej chwili w  niemczech wygodne życie na emeryturze to fikcja. Podobnie we Francji, Anglii, USA itd. oczywiście w każdym kraju znajdzie się jakaś grupa ludzi która ma na emeryturze lepiej niż inni. Ale to margines.

Data: 2020-09-21 08:01:20
Autor: _Master_
Emerytura Socjalna+
Czyli tam zasada ile uzbierasz tyle dostaniesz nie działa? ;-)

Znaczy tak samo jak u nas zmierzają do emerytury obywatelskiej a jak chcesz więcej to sobie RADŹ.

Taka jest przyszłość choć mogą to próbować ukrywać jak w Polsce teraz.

Data: 2020-09-21 11:35:42
Autor: u2

Data: 2020-09-21 07:57:58
Autor: _Master_
Emerytura Socjalna+
Wojna się nikomu dziś nie opłaca.

Będą się działy "cuda" głównie w bankowości i internecie ale wojny nie będzie.

Data: 2020-09-21 05:32:31
Autor: Zenek Kapelinder
Emerytura Socjalna+
poniedziałek, 21 września 2020 o 08:10:03 UTC+2 _Master_ napisał(a):
Wojna się nikomu dziś nie opłaca. Będą się działy "cuda" głównie w bankowości i internecie ale wojny nie będzie.
W Jugosławii też tak mówili.

Data: 2020-09-21 22:54:08
Autor: _Master_
Emerytura Socjalna+
Światowa?

Data: 2020-09-21 07:56:59
Autor: _Master_
Emerytura Socjalna+
Co cię obchodzi co będzie za dwadzieścia lat.

Mam syna. Mało? ;-)

Data: 2020-09-21 05:11:41
Autor: Zenek Kapelinder
Emerytura Socjalna+
poniedziałek, 21 września 2020 o 08:10:02 UTC+2 _Master_ napisał(a):
> Co cię obchodzi co będzie za dwadzieścia lat.
Mam syna. Mało? ;-)
Skąd wiesz że nie będziesz się go wstydził?

Data: 2020-09-21 22:54:44
Autor: _Master_
Emerytura Socjalna+
Bo nie jestem lewacką gnidą ;-)

Data: 2020-09-22 23:27:36
Autor: Pisiorowy Escobar
Emerytura Socjalna+
w <b4f842b2-7ccf-46bf-9e93-59dd7b7697b3n@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

> Mam syna. Mało? ;-)
Skąd wiesz że nie będziesz się go wstydził?

na razie to wasze dzieci was nie wstydzą BUHAHAHAHA

Data: 2020-09-21 07:49:07
Autor: Runt
Emerytura Socjalna+
W dniu 2020-09-20 o 20:53, _Master_ pisze:
Ameryki nie odkryłeś.
POdobno jakis facio od wikingów. a moze ty?
Emerytura obywatelska jest NIEUNIKNIONA.
POważnie? Obywatelska?
Jak za kilkanaście lat PO dojdzie do władzy
a jak jeszcze w tym roku? ;-)))
to chcąc czy nie chcąc będzie chwalić takie rozwiązanie ;-)
czyli PO be, PiS - cacy? tak?
I UWAGA. Nie chodzi tylko o to że polski system się zawali ale że cały świat dojdzie do wniosku że tak musi być.
POważnie? aj waj! aj waj!