Emerytura od 67 lat, życie do 69 lat!

Data: 2012-03-05 08:55:07
Autor: WW
Emerytura od 67 lat, życie do 69 lat!
Witam

Czytając posty związane z emerytura zauważyłem, że pewien aspekt sprawy został sprytnie przez władzunie pominięty.

O ile złamanie umowy społecznej miedzy obywatelami i państwem było kilka razy poruszane, o tyle problem długości życia nie. Szkoda.  W Łodzi, średnia długość życia mężczyzny wynosi 69 lat. Przewodząc na emeryturę w wieku 67  lat, zostaje mu 2 lata pobierania emerytury. Może zatem wydłużyć wiek aktywności zawodowej do 69 lat?

Mówiąc o 67 latach wieku emerytalnego, p. Tusk sprytnie nie dopuścił do porównania stanu zdrowia społeczeństw a normalnym kraju i u nas.

Jakość "służby zdrowia" tam i u nas nieco się różni, co przekłada się bezpośredni na długość i jakość życia na emeryturze. Tam emeryci, to połowa uczestników wczasów i wycieczek a u nas to czas spędzany w kolejce do kolejnych "specjalistów" i brak środków na wykupienie leków.

W tym sensie proponowanie nam emerytury od 67 roku życia, "bo inni tak robią", jest .... nie wiem jak to określić.
Brak w języku ludzi kulturalnych słów, mogących dostatecznie obelżywie określić takie postępowanie.

Pozdrawiam
WW
"Polski premier jest wrogiem demokracji w państwach narodowych. Chce, aby biurokracja brukselska, która nie jest wybierana w żadnym głosowaniu, rządziła Polską i 26 innymi państwami UE".  Nigel Farage.

Data: 2012-03-05 09:26:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jj1rgt$9jg$1node2.news.atman.pl...
[...]

To zrezygnuj całkowicie z emerytury i przestań zawracac ludziom d....ę!

Data: 2012-03-05 08:53:24
Autor: HaMMeR

--

Chyba nie siebie miales na mysli osle, piszac 'ludziom d....ę'?
Ty jestes jedynie 'funkcyjnym na grupie' i popuszczasz gnojem z

Data: 2012-03-05 09:34:41
Autor: jadryś
Emerytura od 67 lat, życie do 69 lat!

To zrezygnuj całkowicie z emerytury i przestań zawracac ludziom d....ę!

A co? - Chciałbyś przejść do porządku dziennego nad każdym q**twem które wprowadza ten rząd?

Data: 2012-03-05 10:06:06
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jj1tr2$btd$1node2.news.atman.pl...

To zrezygnuj całkowicie z emerytury i przestań zawracac ludziom d....ę!

A co? - Chciałbyś przejść do porządku dziennego nad każdym q**twem które wprowadza ten rząd?

Takiś mądry? To wg. ciebie Niemcy też są kure...kim krajem, bo wyrównanie wieku emerytalnego kobiet i mężczyzn od dawna mają, a teraz podwyższają do 67 lat.
Niemcy mają taką zachciankę? Nie sądzisz, że są bogatym krajem, bo nie ulegają przygłupom twojego pokroju i ekonomia jest u nich ważniejsza od wymysłów przeróżnych głupoli?

Data: 2012-03-05 08:57:21
Autor: HaMMeR
On 5 Mar, 10:06, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jadryś" <r...@yachoo.com> napisał w wiadomościnews:jj1tr2$btd$1node2.news.atman.pl...

> [...]

przygłupom twojego pokroju i ekonomia jest u nich ważniejsza od wymysłów

Przeciez juz w poprzednich postach, ktos ci napisal o nierownych
placach
i emeryturach u nas i np. u niemcow. Ze o jakosci Sluzby Zdrowia juz
nie wspomne!
Wiec po ch..j wekslujesz gnido smierdzace, propagandowe, rzadowe
wydzieliny?!!

Data: 2012-03-05 18:06:21
Autor: u2
W dniu 2012-03-05 17:57, HaMMeR pisze:
Przeciez juz w poprzednich postach, ktos ci napisal o nierownych
placach
i emeryturach u nas i np. u niemcow. Ze o jakosci Sluzby Zdrowia juz
nie wspomne!

Dlatego niemcy jezdza do nas, bo u nas jakosc sluzby zdrowia wysoka, a
ceny niziutkie.

Data: 2012-03-05 18:17:41
Autor: Leprechaun

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:2c4e8747-cd3f-4d45-ad01-0810dcd725a7w19g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

nie wspomne!
Wiec po ch..j wekslujesz gnido smierdzace, propagandowe, rzadowe

Lubisz bluzgać? Nie wstyd ci?

BomBel

Data: 2012-03-05 19:53:02
Autor: Bogdan Idzikowski
> [...]

nie wspomne!
Wiec po ch..j wekslujesz gnido smierdzace, propagandowe, rzadowe

==============================

Co ma wspólnego nierówność płacy i emerytur w Polsce i Niemczech do wieku emerytalnego?

Młoteczku! Jebnij się sobą w łeb. Jeśli chodzi o jakość Służby Zdrowia, to przyjmij do wiadomości, że Niemcy płacą stawkę zdrowotną w wysokości 15%, my płacimy 9%.

Data: 2012-03-05 10:23:32
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Cały czas nad dyskusją o wydłużeniu wieku emerytalnego unosi się przykładanie obecnych czasów z emerytami biedakami nad złamaniem jakiejś umowy społecznej. Czy państwo ma pozwalać na to żeby przyszli emeryci byli tak samo biedni jak obecni? Chyba nie. Zresztą gdyby cały czas ludzie mieli sie przejmować że, "przecież zawsze tak było" to do tej pory żylbyśmy na drzewach, bo jaskinie to pomysł jakichś "gorących głów".:-)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2012-03-05 10:39:12
Autor: Wiesiaczek
Marek Czaplicki wrote:

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Proste rozwiązanie: wiek emerytalny 67 a obowiązkowa eutanazja w 69 roku życia. Bedziemy mieli najbogatszych emerytów w Europie!

--
Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma?

Data: 2012-03-05 10:50:34
Autor: Marek Czaplicki
Wiesiaczek wrote:
Marek Czaplicki wrote:

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Miałem kiedyś kolegę. Zmarł jak na emeryturze był 1 miesiąc. Czy też należy mieć pretensje do "systemu" za to? Ja uważam, że najwięcej mają teraz do powiedzenia ludzie, którzy całe życie chcą przebimbać na różnych zasiłkach, zapomogach, rentach i emeryturach. Ludzie, którzy naprawdę ciężko pracują znają się trochę na ekonomii i wiedzą skąd się biorą pieniądze.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2012-03-05 10:52:58
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jj229b$79e$1inews.gazeta.pl...
Wiesiaczek wrote:
Marek Czaplicki wrote:

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Mamy XXI wiek, świat idzie niby z ppostępem, jest coraz bogatszy, a reżimy w Europie coraz bardziejludziom przykręcają śróbę i wprowadzają metody postepowania z narodami z średniwiecza...

Zasada pierwsza, jak może od 22 lat jeden i ten sam pasożyt zasiadać w parlamencie na koszt polskiego podatnika?

boukun

Data: 2012-03-05 10:57:09
Autor: Marek Czaplicki

Wiesiaczek wrote:
Marek Czaplicki wrote:

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

No właśnie XXI wiek, ludzie wykształceni nie mogą znaleźć pracy. :-)

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2012-03-05 11:06:41
Autor: boukun

Wiesiaczek wrote:
Marek Czaplicki wrote:

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Jak od 22 lat rządzą nami jedni i ci sami i pracują tylko na to, żeby zrobić z nas naród podmywający Niemcom dupy, to co się dziwisz...

boukun

Data: 2012-03-05 12:25:02
Autor: Marek Czaplicki
boukun wrote:

[...]

To zacznij wybierać. Aby nie rządzili jedni i ci sami. Zostawiasz wybieranie mi? Spoko. Ja sobie poradzę i wybiorę takich którzy dobiorą Ci się do tyłka. :-)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2012-03-05 13:36:11
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jj27qe$ods$2inews.gazeta.pl...
boukun wrote:

[...]

Znów pierdolisz smutki...  Nie gra się z szulerami ich kartami... Ten system jest nioereformowalny, należy go obalić metodą hakerów...

boukun

Data: 2012-03-05 11:55:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:jj21jv$3ol$2inews.gazeta.pl...
Marek Czaplicki wrote:

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Dla ciebie mam inne rozwiązanie. Kup se rozpuszczalnik i nie czekaj na eutanazję! Zró to sam!

Data: 2012-03-05 10:49:40
Autor: Roman Rumian
Emerytura od 67 lat, życie do 69 lat!
Panie Marku,

Bogdan Idzikowski wrote:
(...)
[...]

wszelkie jednostronne zmienianie umowy o emeryturze jest niedopuszczalne i karygodne, a dyskusje jak nieustannie zmieniać zasady świadczą jak najgorzej o etyce polityków.
Problem pustej kasy i gigantycznego długu ZUS można rozwiązać tylko w jeden sposób: eliminując przymus ZUS.

Przy okazji, podawane są złe statystyki przeżywalności emerytów, bo przeżywalność tych, co dożyli emerytury (obojetne czy to 60, 65 czy 67 lat) jest dużo wyższa niż podawana średnia dla całej populacji, bo przecież umiera, ginie sporo dzieci, młodzieży czy ludzi przed 60-tką, którzy zaniżają ten wskaźnik.

Roman Rumian

Data: 2012-03-05 10:56:11
Autor: Marek Czaplicki
Emerytura od 67 lat, życie do 69 lat!
Roman Rumian wrote:
Panie Marku,

Bogdan Idzikowski wrote:
(...)
[...]

Witam długo nie widzianego. Problemy znajadują zawsze albo bardzo proste, albo skomplikowane rozwiązania. W przypadku emerytur nie ma prostych rozwiązań. Rząd nie chce pozwolić aby przyszli emeryci biedowali tak jak obecni, musi więc znaleźć rozwiązanie tego problemu. Nie moża cały czas podnosić podatków, bo zabije się gospodarkę. Coraz dłużej żyjemy i sytuacja wymaga aby znaleźć na to rozwiązanie.
Eliminując przymus ZUS należałoby wskazać źródło finansowania dzisiejszych emerytów.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2012-03-05 11:08:38
Autor: boukun
Emerytura od 67 lat, życie do 69 lat!

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jj22js$852$1inews.gazeta.pl...
Roman Rumian wrote:
Panie Marku,

Bogdan Idzikowski wrote:
(...)
[...]

Sprawa jest prosta, zrównać wszystkim zarobki do 5 tysięcy złotych..., ale wszystkim, posłom też...

boukun

Data: 2012-03-05 12:07:08
Autor: Marek Czaplicki
boukun wrote:

Sprawa jest prosta, zrównać wszystkim zarobki do 5 tysięcy złotych..., ale wszystkim, posłom też...

Nikt Ci nie zabrania tyle zarabiać. Do roboty. :-)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2012-03-05 13:37:55
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jj26os$l8e$2inews.gazeta.pl...
boukun wrote:

Sprawa jest prosta, zrównać wszystkim zarobki do 5 tysięcy złotych..., ale wszystkim, posłom też...

Nikt Ci nie zabrania tyle zarabiać. Do roboty. :-)

Władza nam zabroniła, tak ustawili system, żebyśmy byli ich niewolnikami... i nie mogli godnie zarabiać...

Na chuj taka władza, co na nią trzeba tyrać i nam tylko kłody podrzuca...

boukun

boukun

Data: 2012-03-05 19:06:02
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-05 13:37, boukun pisze:

[...]

No właśnie, po co nam taka władza która nie nasze interesy reprezentuje?

Data: 2012-03-05 19:24:37
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jj2vab$gbf$2node2.news.atman.pl...
[...]

A jakie są wasze interesy? Takie jak Korei Płn.? Kuby? No bo ZSRR już nie istnieje. Udajcie się tam, gdzie władza wasze poronione pomysły będzie reprezentowała.

Data: 2012-03-05 11:45:17
Autor: Roman Rumian
[...]

oczywiście, i takie źródła były wskazywane, kiedy problem nie był tak nabrzmiały (np. po roku '89) i również teraz. Wtedy były to przychody z prywatyzacji, a teraz wystarczy znieść przymus dla ludzi poniżej pewnego wieku, aby mogli sami inwestować swoje składki w dzieci czy konta bankowe, albo przejadać - wedle własnej woli, a na resztę ustanowić czasowy podatek zasilający wypłaty emerytur. Czasowy do momentu śmierci ostatnich emerytów obecnego systemu. To byłoby przede wszystkim uczciwe, bo ZUS to obecnie piramida finansowa zabroniona prawem, nie pisząc o innych paragrafach KK i konstytucji zawieszonych w odniesieniu do ZUS. Dlaczego ?

Roman Rumian

Data: 2012-03-05 12:06:18
Autor: Marek Czaplicki
Emerytura od 67 lat, życie do 69 lat!
Roman Rumian wrote:
Panie Marku,

(...)
[...]

Wszystko ładnie pięknie tylko nie ma podanej wyraźnej granicy pomiędzy "starymi" a "nowymi" emerytami. System ubezpieczeń społecznych nie może być "łaciaty", ponieważ ludzie przechodzą na emeryturę nie od tego mementu, w którym się ustali, ale każdego dnia. System reformy emerytalnej został ustanowiony np od roku 1999 za rządów Buzka. Zakładał też stopniowe odchodzenie od "przywilejów" emertalnych dla różnych grup zawodowych. Niestety nie został z powodów politycznych ukończony.
Co do czasowego podatku to proszę obecnym pracującycm powiedzieć. Od danej daty będzieci płacili takie a takie składki, które zostaną przejedzone przez obecnych emerytów, a jak oni wymrzą to już będziecie zbierali dla siebie.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2012-03-05 12:16:54
Autor: Roman Rumian
[...]

granicę można wyliczyć, jak również to ile podatku trzeba będzie płacić w kolejnych latach (krzywa opadająca), a ci poniżej granicy dostają całą składkę ZUS do reki, i mogą zbierać dla siebie już, bo coś jeszcze zostało do sprywatyzowania, a ci co powyżej tej granicy (40 lat ?) a przed emerytura nadal dokładają do systemu.
To doprawdy proste, i nie w tym leży trudność zmiany.
Obecnym pracującym można to śmiało powiedzieć i wytłumaczyć, tak aby nie było rozrób, bo teraz składają się bez żadnych gwarancji emerytury.

Roman Rumian

Data: 2012-03-05 12:27:36
Autor: Marek Czaplicki
Emerytura od 67 lat, życie do 69 lat!
Roman Rumian wrote:
Panie Marku,

(...)
[...]

Więc po co te protesty kiedy rząd chce wydłużyć wiek emerytalny? Przedstawia proste wyliczenia. Od tego i tego roku tyle i tyle lat trzeba mieć aby korzystać z emerytury.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2012-03-05 12:45:43
Autor: jadryś
[...]

Proste wyliczenia również były demonstrowane Polakom gdy ich zmuszano do wpłacania kasy na fundusze emerytalne.. Naprawdę wierzysz że ktoś będzie opływał w dostatek gdy przepracuje 2 lata więcej, gdy nie opływa po przepracowaniu 40tu lat?

Data: 2012-03-05 12:54:09
Autor: Marek Czaplicki
jadryś wrote:

[...]

Naprawdę wierzę tylko w to: to że umrzemy i to że będziemy płacili podatki.
Teraz wolę gdy rząd jasno i wyraźnie przedstawia wyliczenia jeśli chodzi o emerytury niż gdyby mydlił oczy. W całej tej dyskusji wokół emerytur widzę, że ludziom jakoś niespiesznie jest przyznać: nasza praca, praca którą wykonuję nie podoba się i dlatego chcę jak najszybciej ją zakończyć.
Ja swoją pracę lubię, gdybym nie lubił to bym zmienił na inną. To wszystko.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2012-03-05 19:06:06
Autor: jadryś
[...]

Ależ to obiecywanie godnych emerytur po przedłużeniu wieku emerytalnego o 2 lata jest mydleniem oczu.  Jesteś unikatem,  bo bardzo mało jest ludzi którym to praca sprawia taką satysfakcję żeby chcieli pracować do końca życia.

Data: 2012-03-05 19:26:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jj2vag$gbf$3node2.news.atman.pl...

[...]

A gdzieś ty przymule, słyszał o godnych emeryturach po przedłużeniu wieku emerytalnego?

Data: 2012-03-05 13:04:40
Autor: Roman Rumian
[...]

Dlatego, że to co przedstawia jest nieuczciwe i bardzo niepewne, nie pisząc o tym, ze jest to narzucanie niedobrych rozwiązań. Ludzie już się zorientowali, że ZUS zbankrutował, a rząd mimo to chce kontynuacji tego stanu. Rządy mają w nosie ludzi i dlatego nikt rozsądny nie uwierzy w bajki o chęciach, a rząd chce kontynuacji bo na to naciska armia darmozjadów pracujących w ZUS, bo potrzebuje pieniędzy na wysokie emerytury pretorian i swoich.

Roman Rumian

Data: 2012-03-05 13:13:48
Autor: Marek Czaplicki
Emerytura od 67 lat, życie do 69 lat!
Roman Rumian wrote:
(...)
[...]

Proszę wobec tego przedstawić swoje wyliczenia, takie pewne i przejrzyste. Rozumiem jakby rząd rozwalił ZUS i powołał nową placówkę zajmującą się wypacaniem emerytur emerytom, to byłoby dobrze. Tak w realnym świecie nie ma i nigdy nie będzie. Zawsze ktoś za coś musi zapłacić.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2012-03-05 13:40:37
Autor: Roman Rumian
[...]

z przykrością muszę stwierdzić, ze nie czyta Pan moich wypowiedzi ze zrozumieniem, bo inaczej oczywiste byłoby dla Pana, że ZUS przez czas zanikania starego systemu byłby potrzebny. Rozumienie, że miałby powołać nowy "ZUS" dowodzi nierozumienia istoty zasad które podałem, jak również nieznajomości mechanizmów i skutków działania polskich władz i administracji.

W realnym świecie jest różnie, są narody, nie żyjące w dżungli, które świetnie obchodzą się bez systemów emerytalnych i reszty socjalizmu, a które by doprowadziłyby je do stanu jak nasz, a nawet dużo gorszego.
Nasz kontynent, w czasach kiedy dynamicznie się rozwijał, również nie miał systemu emerytalnego.

A teraz chodzi o to, aby ktoś dużo płacąc na kogoś, kto nierzadko nie zasługuje na emeryturę, nie miał pewności, że po dojściu do wieku emerytalnego nie zobaczy przysłowiowej figi z makiem.

Roman Rumian

Data: 2012-03-05 11:55:09
Autor: Roman Rumian
Emerytura od 67 lat, życie do 69 lat!
Panie Marku,

(...)Rząd nie chce pozwolić aby przyszli emeryci
biedowali tak jak obecni, musi więc znaleźć rozwiązanie tego problemu.

to taka pańska ironia, czy serio to Pan napisał ?
Osobiście nie widzę żadnych podstaw do przyjęcia tak absurdalnej hipotezy patrząc na całokształt obecnych władz naszego nieszczęśliwego kraju.

Pozdrawiam

Roman Rumian

Data: 2012-03-05 13:16:27
Autor: Obserwator
Roman Rumian <rumianusunto@agh.edu.pl> napisał(a):
to taka pańska ironia, czy serio to Pan napisał ?
Osobiście nie widzę żadnych podstaw do przyjęcia tak absurdalnej hipotezy patrząc na całokształt obecnych władz naszego nieszczęśliwego kraju.

tego Marka to pan zbyt powaznie traktuje. On kazdy nawet najglupszy pomysl tego rzadu bedzie bronil. Ale jesli chodzi o podwyzszanie wieku emerytarnego, to ten pomysl beda musialy przyjac wszytkie kraje, nawet te bogate, nie tylko Polska.

Polska nie jest nieszczesliwym krajem. Kraj jest taki jacy sa jego obywatele.
Raczej Polska jest krajem glupcow ktorzy wybieraja takich, jacy oni sa sami.

Data: 2012-03-05 10:32:04
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f548203$0$1224$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Od dupy, nie od dawna...

Niemcy podwyższyły od tego roku, ale zapowiadały podwyższenie od
ponad 10 lat i okres sukcesywnego podwyższania wieku rozłożyli do ostatecznie
roku 2031...

Polacy chcą Niemców przegonić, jakbyśmy to my statystycznie żyli dłużej i już do
2020 roku wszystkim podwyższyć wiek emrytalny...

Ja sobie doskonale zdaję sprawę, że syjoniści rządzą Europą i wsyszystkie narody
chcą zniewolić, by na nich tyrały do śmierci, ale to nie przejdzie.

Wkrótce Niemcy wycofają się z tego bandyckiego niewolnictwa...

boukun

Data: 2012-03-05 11:48:30
Autor: jadryś
[...]

Pozwolę sobie tylko zauważyć że Niemcy leżą na zachód od nas i w niczym nie przypominają polskiej rzeczywistości.
  I tak na koniec, co to za bogaty kraj który każe swoim obywatelom pracować na swoją emeryturę do śmierci?

Data: 2012-03-05 11:57:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jj25m0$kif$1node2.news.atman.pl...

[...]

Gdzie tak jest przymule?

Data: 2012-03-05 12:25:31
Autor: jadryś
[...]

Będzie, - w kraju rządzonym przez wiecznie nienażarte ryje - Polsce.

Data: 2012-03-05 12:39:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jj27rd$mrn$1node2.news.atman.pl...

[...]

Bredzisz pomyleńcu. Od roku jestem na emeryturze i nie wybieram się na cmentarz. I gdybym miał jeszcze rok czekać na emeryturę, nie zrobiłoby to na mnie żadnego wrażenia.
Pisząc o nienażartym ryju masz siebie na myśli?

Data: 2012-03-05 12:49:20
Autor: jadryś
[...]

  Nie bluzgałbyś inwektywami  jak jakiś debilny kretyn gdyby ci tak dobrze. nie musiałbyś dorabiać w propagandzie.

Data: 2012-03-05 13:41:21
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jj2982$od9$1node2.news.atman.pl...

[...]

Ponoć nigdy nie ma tak dobrze żeby nie mogło być lepiej.
Ja przymule jestem na emeryturze, a ty? Kto cię utrzymuje? Przecież nie pracujesz.

Data: 2012-03-05 19:04:45
Autor: jadryś
Emerytura od 67 lat, życie do 69 lat!

Ponoć nigdy nie ma tak dobrze żeby nie mogło być lepiej.
Ja przymule jestem na emeryturze, a ty? Kto cię utrzymuje? Przecież nie pracujesz.

Z chamskimi idiotami skończyłem wdawanie się w dysputy. Powymieniaj się swoimi spostrzeżeniami z kim sobie równym, np Stefanem.

Data: 2012-03-06 12:35:20
Autor: sofu
Emerytura od 67 lat, życie do 69 lat!

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f5478b4$0$1263$65785112news.neostrada.pl...

-- -- -- -
[...]

Masz dość ciekawy stosunek do dyskucji na psp.
Zwłaszcza tak istotnej jak sprawa emerytur.
Można odnieść wrażenie jakbyś codziennie, ze smakiem i uwielbieniem lizał dupę Adolfa.
Nie ma takiego kurestwa i swiństwa w jego i PO wykonaniu, które by ci się nie podobało i racjowało.

sofu

Data: 2012-03-06 13:17:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:jj4spn$dbo$1node2.news.atman.pl...

[...]

Powtarzam: nie podoba się?, wypad!, droga wolna!
Może do Niemiec?
Tam błyskawicznie i za nic dostaniesz emeryturę. Lub do Grecji. Tam dopiero jest raj!

Data: 2012-03-05 09:36:18
Autor: t-1
Emerytura od 67 lat, życie do 69 lat!
Należy przypuszczać, że samo przedłużenie okresu pracy wpłynie pogarszająco na stan zdrowia a tym samym wpłynie na skrócenie długości życia.
Więc podniesienie do 67 lat wystarczy aby większość ludzi emerytury nie doczekała.

t-1

Data: 2012-03-05 10:07:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "t-1" <t-1@spam.pl> napisał w wiadomości news:jj1tu4$du0$1pippin.nask.net.pl...
[...]

Z tego wniosek - nie pracować, a dożyjesz 100 lat. Tylko kto cię nakarmi i odzieje?

Data: 2012-03-05 12:48:34
Autor: WW
Emerytura od 67 lat, Ĺźycie do 69 lat!
W dniu 2012-03-05 09:36, t-1 pisze:
Należy przypuszczać, że samo przedłużenie okresu pracy wpłynie
pogarszająco na stan zdrowia a tym samym wpłynie na skrócenie długości
Ĺźycia.
Więc podniesienie do 67 lat wystarczy aby większość ludzi emerytury nie
doczekała.

Słusznie.
"Słuszną linie ma nasza partia"

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2012-03-05 10:09:22
Autor: boukun
[...]

W Świdnicy ludzie nie dożyją do emerytury...
http://www.youtube.com/watch?v=ixQF1b5U4kg&list=UUtCEqzwCkv3CnEfQ1X1B_5w&index=52&feature=plcp

Czas zmieść ten  antypolski rząd...

boukun

Data: 2012-03-05 10:13:11
Autor: Antenka
On 5 Mar, 08:55, WW <wu...@vp.pl> wrote:
[...]

Zgadzam się na emeryturę w wieku 67 lat, ale coś za coś. Od jutra nie
płacimy złamanej złotówki na ZUS-y_srusy, Vaty_pierdziaty i wszelkie
inne podatki pośrednie. Każdy odkłada kasę do skarpety. Aha
zapomniałam : ZUS i OFE oddają nam z odsetakami wszystkie wcześniej
zagrabione składki, które też lokujemy do skarpety, względnie do
pończochy.

Antenka

Data: 2012-03-09 20:04:02
Autor: pluton
[...]

No paczta. Nawet najglupsza cipa czasem cos madrego powie.

Nullification

Data: 2012-03-05 14:36:55
Autor: Ronald Kuczek
On 03/05/2012 08:55 AM, WW wrote:
[...]

[...]

Porównując wszystkie wskaźniki w czasach Bismarcka i obecnie trzeba powiedzieć, że wtedy dopiero było trudno osiągnąć wiek emerytalny. Kanclerz ustalił go na poziomie 70 lat a tylko naprawdę nieliczni osiągali dożywali tak sędziwych lat, dlatego cały system miał się nieźle. W międzyczasie wiele czynników sprawiło, że znacznie więcej osób nabywa uprawnień do emerytur i wszystko zaczyna się nagle walić. Młodym pokoleniom coraz trudniej wywiązać się z zaciągniętych przez państwo w przeszłości zobowiązań, efektem jest zarówno bieda dzisiejszych emerytów jak i zapaść demograficzna notowana w obecnym pokoleniu. Czas przyznać, że system emerytalny w obecnym kształcie jest na dłuższą metę nie do uratowania.

RK

Data: 2012-03-05 15:10:52
Autor: t-1

Użytkownik "Ronald Kuczek"  napisał w wiadomości> [...]

[...]

Nie porównałeś wszystkich czynników. Wzrostu wydajności pracy i wzrostu podatków.
Problem polega też na tym, że od czasu Bismarka wydajność pracy wzrosła tak bardzo, że obecnie mogli byśmy pracować aby zarobić na swoją emeryturę powiedzmy do 50 lat po 6 godzin dziennie 4 dni w tygodniu.
Ale niestety rządy przechwytują dodatkowe środki powstające ze wzrostu wydajności podnosząc ciągle podatki i wolą przeznaczać pieniądze na bandę urzędników, którzy nie tylko niczego nie wytwarzają ale nawet przeszkadzają gospodarce.

A teraz poteoretyzujmy.

Można sobie wyobrazić sytuację, że automatyczne linie produkcyjne i inteligentne roboty wkrótce będą zdolne zrobić za nas wszystko. Nie będzie potrzebny żaden człowiek w produkcji i usługach.
Czy wtedy będziemy musieli pracować do 100 lat (oczywiście wszyscy jako bezproduktywni urzędnicy) aby dostać państwową emeryturę?
A na to się zanosi przy takim pojmowaniu sprawy.

Jest to nowoczesny system niewolniczy i tyle.

t-1

Data: 2012-03-06 12:39:26
Autor: sofu

Użytkownik "Ronald Kuczek" <kuczek@kuczek.pl> napisał w wiadomości news:jj2fj0$e0k$1mx1.internetia.pl...

[...]

To jeszcze zobacz jaką częśc zarobków płacili ci ktorzy mieli dostać emeryturę w wieku 70 lat a jaka płacą dzisiaj.

sofu

Data: 2012-03-06 07:54:10
Autor: matusm
[...]

SB maja  emerytury z wczasami na Kanarach a,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Emerytura od 67 lat, życie do 69 lat!