Emerytura po przepracowaniu 100 lat

Data: 2010-01-30 00:14:23
Autor: ATK

Data: 2010-01-30 00:16:50
Autor: Lorn

Data: 2010-01-30 00:24:18
Autor: ATK

Glosujcie na PO.

Czego się naćpałeś? :>

Mundurowka po 70 latach.

Data: 2010-01-30 13:46:56
Autor: *.heÂŽsk.*
Emerytura po przepracowaniu 100 lat
On Sat, 30 Jan 2010 00:14:23 +0100, "ATK" <cza@cza.cza> wrote:

Nie ma lekko.

 przeciez kobiety chcialy zrownania wieku emerytalnego...

Glosujcie na PO.

 na PiS glosuja tylko samobojcy...

--

 HeSk

Data: 2010-01-30 14:40:01
Autor: bolek

Użytkownik "*.heRsk.*" <joker?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:f1a8m5tcp3omoonbv37hr89guppo0aet3r4ax.com...
[...]

A czym się różni PiS od PO ?
I tu durnie i tu durnie./strasznie pazerne/
I to jest tragedia POLAKÓW.

bolek

Data: 2010-01-30 16:53:41
Autor: *.heÂŽsk.*
Emerytura po przepracowaniu 100 lat
On Sat, 30 Jan 2010 14:40:01 +0100, "bolek" <bolek@neostrada.pl>
wrote:

 na PiS glosuja tylko samobojcy...

A czym si? ró?ni PiS od PO ?

  srednia wzrostu ;o)))

I tu durnie i tu durnie./strasznie pazerne/

 ty to chyba komuch jestes ;o)))

I to jest tragedia POLAKÓW.

 reczej lewakow, zwlaszcza z opolskiego ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-01-30 17:46:14
Autor: bolek

wrote:

[...]

Ty masz jakieś omamy.
A czym się różni PiS i PO od komuchów ?
Przecież kradną tak samo.
Komuchom przy pomocy ZSRR nie udało się nas rozgrabić.
Tym niedorobionym udało się to POPiSowo.

bolek

Data: 2010-01-31 10:11:43
Autor: *.heÂŽsk.*
Emerytura po przepracowaniu 100 lat
On Sat, 30 Jan 2010 17:46:14 +0100, "bolek" <bolek@neostrada.pl>
wrote:

>I to jest tragedia POLAKÓW.
 reczej lewakow, zwlaszcza z opolskiego ;o)))

Ty masz jakieÂś omamy.

 na jakiej podstawie wystawiles taka zdalna diagnoze ?
 czy w opolskim sa sami wrozbici-znachorzy ?

A czym si? rĂł?ni PiS i PO od komuchĂłw ?

 przeszloscia. komuchy maja lajno na lakierkach.

Przecie? kradnÂą tak samo.

 tyle, ze komuchy nakradli wiecej. dzis musza oddawac.

Komuchom przy pomocy ZSRR nie uda?o si? nas rozgrabi?.

 rozgrabic nie ale gospodarczo wyczyscic - tak.

Tym niedorobionym uda?o si? to POPiSowo.

 jasne. masz nadzieje na powrot lewicy do koryta, prawda ?
 jak reagujesz na slowo "SOLIDARNOSC" ? ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-01-31 13:45:00
Autor: bolek

wrote:

>I to jest tragedia POLAKÓW.
 reczej lewakow, zwlaszcza z opolskiego ;o)))

Ty masz jakie? omamy.

 na jakiej podstawie wystawiles taka zdalna diagnoze ?
 czy w opolskim sa sami wrozbici-znachorzy ?

A czym si? ró?ni PiS i PO od komuchów ?

 przeszloscia. komuchy maja lajno na lakierkach.

Przecie? kradn? tak samo.

[...]

-- -- -- -- -- -- -
Przykro mi, ale ja nie jestem taki zboczony.
Ja do Solidarności należałem jak Ty jeszcze srałeś w pieluchy,
bo pampersów wtedy nie było.
A gospodarczo to nas wyczyściły parchy które dorwały się koryta
dzięki Solidarności. I to jest moja tragedia.

bolek

--

 HeSk

Data: 2010-01-31 14:00:55
Autor: *.heÂŽsk.*
Emerytura po przepracowaniu 100 lat
On Sun, 31 Jan 2010 13:45:00 +0100, "bolek" <bolek@neostrada.pl>
wrote:

 [...]

Ja do SolidarnoÂści nale?a?em jak Ty jeszcze sra?eÂś w pieluchy,
bo pampersĂłw wtedy nie by?o.

 razem z kaczynskimi ? ;o)))

A gospodarczo to nas wyczyÂści?y parchy

 a nie cyklisci ? ;o)))

ktĂłre dorwa?y si? koryta dzi?ki SolidarnoÂści.

 czyli cala komuna ?
I to jest moja tragedia.

 jasne. caly pzpr walczyl z komuna !

--