Emerytury MSW

Data: 2013-06-06 21:57:57
Autor: Anatol
Emerytury MSW
Trybunał w Strasburgu odrzucił skargę dotycz±ca obniżenia emerytur 41000 byłym funkcjonariuszom SB :

http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-byli-esbecy-nie-odzyskaja-wysokich-emerytur-trybunal-w-stras,nId,978996

Według Zakładu Emerytalnego MSW :

http://zer.msw.gov.pl/images/stories/statystyki/stat10_12_2012.pdf

obecnie emerytury i renty MSW pobiera 160334 osób z czego :

11,5 ty¶ ma ¶wiadczenia powyżej 5000 PLN
12 ty¶  poniżej 1600 PLN
100 ty¶ w przedziale 2000-4000 PLN

Anatol

Data: 2013-06-07 06:25:36
Autor: u2
Emerytury MSW
W dniu 2013-06-06 21:57, Anatol pisze:
11,5 ty¶ ma ¶wiadczenia powyżej 5000 PLN
12 ty¶  poniżej 1600 PLN
100 ty¶ w przedziale 2000-4000 PLN

Teraz porownaj z tymi emkami, ktore dostaja cywile z ZUS. Wychodzi mi, ze utrwalacze PRL dostaja duzo wiecej za przestepstwa popelnione w "majestacie" prylowskiego prawa.

--
Istniej± trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-06-07 21:20:41
Autor: Anatol
Emerytury MSW
W dniu 2013-06-07 06:25, u2 pisze:
[...]

¦rednia emerytura MSW w 2012 = 2950,00 PLN :

http://zer.msw.gov.pl/images/stories/statystyki/stat2_12_2012.pdf

¦rednia emerytura górnicza z ZUS w 2012 = 3600,00 PLN

http://www.rp.pl/artykul/10,1017179-Ocaleje-emerytalny-raj.html

Anatol

Data: 2013-06-07 22:45:23
Autor: u2
Emerytury MSW
W dniu 2013-06-07 21:20, Anatol pisze:

¦rednia emerytura MSW w 2012 = 2950,00 PLN :

http://zer.msw.gov.pl/images/stories/statystyki/stat2_12_2012.pdf

¦rednia emerytura górnicza z ZUS w 2012 = 3600,00 PLN

chlopcze kolorowy porownaj srednie emki z ZUS do mundurowych, a nie do gorniczych...-;)

Data: 2013-06-08 04:28:43
Autor: jr
Emerytury MSW

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kotbqf$813$1node2.news.atman.pl...

| ¦rednia emerytura MSW w 2012 = 2950,00 PLN :
|
| http://zer.msw.gov.pl/images/stories/statystyki/stat2_12_2012.pdf
|

| ¦rednia emerytura górnicza z ZUS w 2012 = 3600,00 PLN

A co ty masz do gornikow Anatolu? Uwazasz, ze za duzo do nich dokladasz?

Data: 2013-06-09 13:51:13
Autor: Anatol
Emerytury MSW
W dniu 2013-06-08 04:28, jr pisze:

| ¦rednia emerytura MSW w 2012 = 2950,00 PLN :
|
| http://zer.msw.gov.pl/images/stories/statystyki/stat2_12_2012.pdf
|

| ¦rednia emerytura górnicza z ZUS w 2012 = 3600,00 PLN

A co ty masz do gornikow Anatolu? Uwazasz,

Zwróciłem tylko uwagę, że poziom uprzywilejowania emerytów-górników jest znacznie większy niż w przypadku emerytów MSW.

  ze za duzo do nich dokladasz?

No na pewno więcej niż do emerytur MSW - ok. 8% całego budżetu ZUS przeznaczanego na emerytury trafia do 203 tys emerytów-górników.

Anatol

Data: 2013-06-09 13:54:24
Autor: u2
Emerytury MSW
W dniu 2013-06-09 13:51, Anatol pisze:
Zwróciłem tylko uwagę, że poziom uprzywilejowania emerytów-górników jest
znacznie większy niż w przypadku emerytów MSW.

bzdura, gornicy maja emeryture srednio 3600 brutto, a oprawcy z PRLu dostaja srednio duzo ponad 5000.

Data: 2013-06-09 14:43:00
Autor: Anatol
Emerytury MSW
W dniu 2013-06-09 13:54, u2 pisze:
[...]

¦rednio 2950 PLN brutto.

Anatol

Data: 2013-06-09 16:04:34
Autor: u2
Emerytury MSW
W dniu 2013-06-09 14:43, Anatol pisze:
bzdura, gornicy maja emeryture srednio 3600 brutto, a oprawcy z PRLu
dostaja srednio duzo ponad 5000.

¦rednio 2950 PLN brutto.

wiesz gdzie ja mam te twoja srednia ? no wlasnie, a teraz poszukaj kto ma emki powyzej 5000.

Data: 2013-06-09 16:10:05
Autor: Parvus
Emerytury MSW
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:51b48b73$0$1208$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ten kto zarabiał powyżej 5 tys to ma. Ty też będziesz mieć. Wiesz dobrze dlaczego.

Data: 2013-06-09 21:49:25
Autor: Anatol
Emerytury MSW
W dniu 2013-06-09 16:04, u2 pisze:
[...]

11,5 tys miało w 2012 emerytury MSW powyżej 5000 PLN. W przypadku SB to może dotyczyć wył±cznie funkcjonariuszy pozytywnie zweryfikowanych - pozostali (41000) od 2009 maj± ¶wiadczenia zmniejszone 4-krotnie (wskaĽnik podstawy wynagrodzenia z 2,8% za każdy rok prac obniżony na 0,7%). Emerytury mundurowe MSW dostaj± też strażacy, straż graniczna, służba więzienna, BOR a oraz kadra jednostek nadwi¶lańskich MSW (tych samych które w 1992 minister MSW Macierewicz postawił w stan pełnej gotowo¶ci bojowej najprawdopodobniej w celu obalenia prezydentury Wałęsy).

W przypadku górników pewnie kilkana¶cie tysięcy pobiera emerytury powyżej 5000 PLN skoro aż 49% dostaje > 3500 PLN przy ¶redniej dla 100% = 3600.

Anatol

Data: 2013-06-09 21:50:05
Autor: boukun
Emerytury MSW
Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kp2m86$9d1$1node2.news.atman.pl...
[...]

Pozytywnie zweryfikowanych, he, he, he, przez Ober UBeków...

Psy...

boukun

Data: 2013-06-09 23:11:27
Autor: Towarzysz Gnój
Emerytury MSW

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kp2mst$dac$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomo¶ci

| Pozytywnie zweryfikowanych, he, he, he, przez Ober UBeków...
|
| Psy...

Co masz do ubeków peerelczyku? Gdyby nie było UB, nie byłoby PRL.

Data: 2013-06-09 23:22:02
Autor: u2
Emerytury MSW
W dniu 2013-06-09 21:50, boukun pisze:

Pozytywnie zweryfikowanych, he, he, he, przez Ober UBeków...

Psy...

boukun

wczoraj powtarzali, widzialem w komisji zapasiewicza ...-;)

a film, choc niezle zrobiony, utrwala falszywy obraz dobrych ubekow ...-;)

Data: 2013-06-10 00:12:25
Autor: baba łodksyza
Emerytury MSW

| wczoraj powtarzali, widzialem w komisji zapasiewicza ...-;)
|
| a film, choc niezle zrobiony, utrwala falszywy obraz dobrych ubekow ...-;)

No kto to widzial, aby dobrych ubeków fałsywie łobrazować. Tyla sie chopy natrudzili przy utrwalaniu tego nasego peerelu, a teraz mafiozy pełolskie nie do¶ć że nas łokradli, to jesce nam we głowach merdaj±.

Data: 2013-06-09 23:19:17
Autor: u2
Emerytury MSW
W dniu 2013-06-09 21:49, Anatol pisze:
[...]

SB mialoby obalic swojego prezia tw bolka ? Bez przesady tolek ...-;)

Statystyka to potezne narzedzie o ile potrafisz logicznie myslec, ale niestety logika nie jest twoja silna strona ...-;)

Data: 2013-06-09 23:32:22
Autor: Anatol
Emerytury MSW
W dniu 2013-06-09 23:19, u2 pisze:
W dniu 2013-06-09 21:49, Anatol pisze:
11,5 tys miało w 2012 emerytury MSW powyżej 5000 PLN. W przypadku SB to
może dotyczyć wyłącznie funkcjonariuszy pozytywnie zweryfikowanych -
pozostali (41000) od 2009 mają świadczenia zmniejszone 4-krotnie
(wskaĹşnik podstawy wynagrodzenia z 2,8% za kaĹĽdy rok prac obniĹĽony na
0,7%). Emerytury mundurowe MSW dostajÄ… teĹĽ straĹĽacy, straĹĽ graniczna,
służba więzienna, BOR a oraz kadra jednostek nadwiślańskich MSW (tych
samych które w 1992 minister MSW Macierewicz postawił w stan pełnej
gotowości bojowej najprawdopodobniej w celu obalenia prezydentury
Wałęsy).

SB mialoby obalic swojego prezia tw bolka ? Bez przesady tolek ...-;)

http://grom.mil.pl/forum/viewtopic.php?t=225

"..4 maja 1992 r. gen. Wejner stracił stanowisko. 29 maja wprowadzono w NJW „pełny stan dyspozycyjności dowództw jednostek”, a 4 czerwca – na ustny rozkaz szefa UOP-u Piotra Naimskiego – stan podwyższonej gotowości bojowej.

Z relacji gen. Wejnera wynika, że płk Pęcko osobiście 3 czerwca śmigłowcem sprawdzał lądowiska dla helikopterów w okolicach m.in. Kancelarii Prezydenta. Do Warszawy ściągano jednostki NJW i zmobilizowano GROM. W pogotowiu znajdowały się dwie podgrupy uderzeniowe tej formacji wyposażone m.in. w granatniki przeciwpancerne. Specjalny oddział 50 żandarmów NJW wytypowano do zajęcia gmachów TVP.

Wachowski: – Z różnych źródeł mieliśmy informacje o zamiarze internowania Wałęsy. Wiedzieliśmy, że Macierewicz wydał polecenie podwyższonej gotowości bojowej w NJW, że wydał rozkaz rozdania ostrej amunicji i że Wałęsa ma być wieczorem 4 czerwca 1992 r. aresztowany."

(GROM to na początku także był w MSW)

Anatol

Data: 2013-06-09 23:37:13
Autor: u2
Emerytury MSW
W dniu 2013-06-09 23:32, Anatol pisze:
[...]

nie z nami te numery czerwony tolek. mnietek wachowski to oficer esbe.

--
IstniejÄ… trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,
potem spotyka się z gwałtownym oporem,
a na końcu jest traktowana jak oczywistość.

Data: 2013-06-09 23:51:14
Autor: Anatol
Emerytury MSW
W dniu 2013-06-09 23:37, u2 pisze:
[...]

Tu jest więcej informacji o zdarzeniach :

http://www4rzeczpospolita.blox.pl/2007/06/4-CZERWCA-1992-WOJSKO-GOTOWE-BYLO-DO-DZIALAN-DLA.html

Np. :

"...9 lipca 1992 r., zeznania gen. Jana Światowca, szefa departamentu wojskowego Biura Bezpieczeństwa Narodowego:
"Zapoznałem się z treścią szyfrogramu i stwierdziłem, że jest to sprawa b. poważna, gdyż z treści tego dokumentu wynikało, że w NJW został wprowadzony stan podwyższonej gotowości bojowej. O fakcie tym nie poinformowano BBN ani tym samym prezydenta RP, do czego minister spraw wewnętrznych był zobowiązany. (...) Tym samym minister naruszył przepisy prawne (...).Ta samowola w tym okresie czasu dawała wiele do myślenia co do celu działania. Niejasne były motywy ministra (...) tym bardziej że z dopisków na szyfrogramie wynikało, że polecając wzmóc ochronę niektórych obiektów państwowych, celowo nie wzmocniono ochrony Belwederu."

Anatol

Data: 2013-06-10 00:29:47
Autor: u2
Emerytury MSW
W dniu 2013-06-09 23:51, Anatol pisze:
nie z nami te numery czerwony tolek. mnietek wachowski to oficer esbe.

Tu jest więcej informacji o zdarzeniach :

http://www4rzeczpospolita.blox.pl

wiarygodne jak bloks, czyli klon gwna.

a jednostki priwislanskie byly zarzadzane przez niezlustrowanych komuszkow wiec gotowosc bojowa byla, ale w druga strone ...-;)

Data: 2013-06-10 15:53:48
Autor: Anatol
Emerytury MSW
W dniu 2013-06-10 00:29, u2 pisze:
[...]

Skoro Macierewicz odwołał dowódcę jednostek nadwiślańskich gen. Wejnera a nie odwrotnie i powołał płk. Pęcko tzn. że jednostki były podporządkowane ministrowi MSW.

Pozytywnie zweryfikowani SBecy to m.in. wszyscy ci z którymi współpracował Macierewicz - np. Petelicki, który dowodził GROMem wchodzącym wówczas w skład jednostek nadwiślańskich.

Petelicki był na emeryturze generalskiej MSW od 1999.

Anatol

Data: 2013-06-10 18:49:45
Autor: u2
Emerytury MSW
W dniu 2013-06-10 15:53, Anatol pisze:

[...]

podporzÄ…dkowane ministrowi MSW.

wiekszosc kadry to zadeklarowane komuszki, uwazajace plk Kuklinskiego za zdrajce, dowodca nie moglby nic bez nich zrobic.

Pozytywnie zweryfikowani SBecy to m.in. wszyscy ci z ktĂłrymi
współpracował Macierewicz - np. Petelicki, który dowodził GROMem
wchodzącym wówczas w skład jednostek nadwiślańskich.

Petelicki był na emeryturze generalskiej MSW od 1999.

rozmycie tematu, Petelicki z grupa innych polskich agentow zgodzil sie na wspolprace z jankesami. Petelicki najwyrazniej do konca nie zdawal sobie sprawy z sowieckiej agentury, ktora go w koncu wykonczyla.

Data: 2013-06-10 01:02:18
Autor: jr
Emerytury MSW

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
| dopisków na szyfrogramie wynikało, że polecając wzmóc ochronę niektórych
| obiektów państwowych, celowo nie wzmocniono ochrony Belwederu."

Coś tu jest nie tak z tym 'zamachem'. Bo jeśli byli gotowi internować obóz
Wałęsy, to dlaczego tego nie zrobili? Skoro mieli ludzi pod bronią, mogli jednym
ruchem zgarnąć 'nocną zmianę' po tym, jak Wałęsa powiedział, żeby 'ich jutro nie
wpuszczać do biura'. To wszystko jest nagrane - swietny materiał propagandowy
poparty dokumentami z SB.
Skoro Macierewicz tego nie zrobił, to znaczy że nie chciał. A gotowość bojową zarządził, bo sam bał sie zamachu na podobieństwo zamachu Janajewa w Rosji. I ta wersja wydaje mi sie najbardziej logiczna.
jb

Data: 2013-06-10 16:19:09
Autor: Anatol
Emerytury MSW
W dniu 2013-06-10 01:02, jr pisze:

Coś tu jest nie tak z tym 'zamachem'. Bo jeśli byli gotowi internować obóz
Wałęsy, to dlaczego tego nie zrobili?

Bo nie zdążyli przed odwołaniem ze stanowisk.

  Skoro mieli ludzi pod broniÄ…, mogli jednym
ruchem zgarnąć 'nocną zmianę' po tym, jak Wałęsa powiedział, żeby 'ich jutro nie
wpuszczać do biura'.

W trakcie debaty sejmowej oprócz Prezydenta musieliby spacyfikować także Sejm czyli kilkuset posłów, straż marszałkowską a to już byłby 100% być może krwawy pucz, planowania którego przecież nikt nie zarzuca. Plan zakładał zatrzymanie Wałęsy po opuszczeniu Sejmu.

Do takiego zatrzymania chcieli mieć pewnie jakieś podstawy moralne np. uchwałę Sejmu albo przynajmniej pełne ujawnienie zawartości teczek Macierewicza podczas debaty sejmowej, które pozwałaby na użycie np. sformułowania "wyższa racja stanu". Ponieważ zamiast debaty nad uchwałą była błyskawiczna (ale zgodna z prawem) zmiana rządu rozkazy nie mogły zostać wydane a przygotowania zostały odwołane przez nowego premiera.

Anatol

Data: 2013-06-10 18:51:18
Autor: u2
Emerytury MSW
W dniu 2013-06-10 16:19, Anatol pisze:
Coś tu jest nie tak z tym 'zamachem'. Bo jeśli byli gotowi internować
obĂłz
Wałęsy, to dlaczego tego nie zrobili?

Bo nie zdążyli przed odwołaniem ze stanowisk.

LOL nigdy nie bylo gotowosci komuszkow, aby obalac swoich i to jest najprostsze wytlumaczenie. straszenie Macierewiczem to typowa zagrywka ubekow takich jak ty ...-;)

Data: 2013-06-10 23:05:19
Autor: jr
Emerytury MSW

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:kp4n8u$6lg$1node2.news.atman.pl...

| Bo nie zdążyli przed odwołaniem ze stanowisk.
|

|  Skoro mieli ludzi pod broniÄ…, mogli jednym
|
| W trakcie debaty sejmowej oprócz Prezydenta musieliby spacyfikować także
| Sejm

SkÄ…d taka logika?
Rząd, który posiada wiekszość w sejmie miałby pacyfikować sejm, czyli siebie?

  czyli kilkuset posĹ‚Ăłw, straĹĽ marszaĹ‚kowskÄ… a to juĹĽ byĹ‚by 100% być
| moĹĽe krwawy pucz

A któz tam oddawałby swoja krew za Wałęsę? Straż marszałkowska przeciw oddziałom BOR? A może posłowie SLD, albo UW?

, planowania ktĂłrego przecieĹĽ nikt nie zarzuca. Plan
| zakładał zatrzymanie Wałęsy po opuszczeniu Sejmu.

Pokaż wreszcie jakies wiarygodne zródło tych rzekomych planów, bo ja na ich miejscu zatrzymałbym Wałęsę właśnie na terenie sejmu, któremu on był wrogi od pierwszej sesji.

Data: 2013-06-11 01:05:09
Autor: Anatol
Emerytury MSW
W dniu 2013-06-10 23:05, jr pisze:

|  Skoro mieli ludzi pod broniÄ…, mogli jednym
|
| W trakcie debaty sejmowej oprócz Prezydenta musieliby spacyfikować także
| Sejm

SkÄ…d taka logika?
Rząd, który posiada wiekszość w sejmie miałby pacyfikować sejm, czyli siebie?w

Ten rzęd był mniejszościowy.

Skoro Wałęsa i Sejm debatowały nad odwołaniem rządu to jedynym rozwiązaniem było aresztowanie większości która mogła to przegłosować.

> [...]
| moĹĽe krwawy pucz

A któz tam oddawałby swoja krew za Wałęsę? Straż marszałkowska przeciw oddziałom

Jeżeli Wałęsa byłby zmieszany z tłumem posłów, dziennikarzy i personelu Sejmu to oddziały MSW musiałyby siłowo spacyfikować ten tłum.

> [...]

miejscu zatrzymałbym Wałęsę właśnie na terenie sejmu, któremu on był wrogi od

Zatrzymanie Wałęsy nic by nie dało jeżeli większość sejmowa następnie odwołałaby rząd. Natomiast po zakończeniu posiedzenia o wiele łatwiej można by było zarówno zatrzymać Wałęsę poza Sejmem jak i zablokować ewentualne ponowne zebranie się posłów w celu odwołania rządu.

Anatol

Data: 2013-06-11 06:31:52
Autor: u2
Emerytury MSW
W dniu 2013-06-11 01:05, Anatol pisze:
[...]

bolek nigdy nie bral udzialu w zadnych zamieszkach, on byl wysylany przez swoich prowadzacych, aby gasic strajki. znana historia, ze juz 16 sierpnia 1980 chcial zgasic strajk w stoczni, jako samozwanczy przywodca strajku ...-;)

Data: 2013-06-11 14:59:10
Autor: miĹ› z okienka
Emerytury MSW

> [...]
| przez swoich prowadzacych, aby gasic strajki. znana historia, ze juz 16
| sierpnia 1980 chcial zgasic strajk w stoczni, jako samozwanczy przywodca

 co jest twoim dowodem na to, ĹĽe Mazowiecki nie szykowaĹ‚ zamachu stanu?

Wypad stÄ…d!

Data: 2013-06-11 14:46:55
Autor: jr
Emerytury MSW

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:kp5m37$5lr$1node2.news.atman.pl...
> [...]
| > |

| Ten rzęd był mniejszościowy.

To dlatego, że byli w mniejszości, chcieli zrobić zamach stanu przy pomocy BORu? Dlaczego dotąd nikt nie pociagnął ich za to do odpowiedzialności? Faktem jest, że zamiast oficjalnego śledztwa w tej sprawie, mamy typowe polskie domysły: A może Wałęsa był kapusiem, a może Macierewicz chciał go zamknąć... Sekciarskie rozważania - woda na czerwony młyn.

| Skoro Wałęsa i Sejm debatowały nad odwołaniem rządu to jedynym
| rozwiązaniem było aresztowanie większości która mogła to przegłosować.

Inicjatorem rozwiązania tego rządu był Wałęsa. Najgorliwiej przyłączył się do niego Moczulski - reszta to miała bardziej lub mniej głeboko w tyle.

| Jeżeli Wałęsa byłby zmieszany z tłumem posłów, dziennikarzy i personelu
| Sejmu to oddziały MSW musiałyby siłowo spacyfikować ten tłum.

To byłby interesujacy widok: Kordon Mazowieckich i Pawlaków, jak własna piersią bronią Wałęsy i Moczulskiego...

Data: 2013-06-10 01:03:41
Autor: baba Ĺ‚odksyza
Emerytury MSW

| nie z nami te numery czerwony tolek.

A jesce nabrunera uwazaj, bo cie kloss szarikiem poscuje..

 mnietek wachowski to oficer esbe.

Pewnie i mnietek rakoski (tyn z panajackowego programu). Juz Ĺ‚uni tam wszytcy
pełolskie smyki imafiozy...

Data: 2013-06-10 00:26:36
Autor: jr
Emerytury MSW

| Wachowski: – Z różnych źródeł mieliśmy informacje o zamiarze
| internowania Wałęsy.

Wachowski? Pewnie te źródła miał od kolegów z SB.

Data: 2013-06-09 23:52:25
Autor: baba łodksyza
Emerytury MSW

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:51b4f155$0$1452$65785112news.neostrada.pl...

| SB mialoby obalic swojego prezia tw bolka ?

To Macierewicz tyz z SB? A to smyk pełolski!!

 Bez przesady tolek ...-;)

A kto wam kumo nabił tego... kutasa na głowie?

Data: 2013-06-10 00:01:28
Autor: jr
Emerytury MSW
| samych które w 1992 minister MSW Macierewicz postawił w stan pełnej
| gotowo¶ci bojowej najprawdopodobniej w celu obalenia prezydentury Wałęsy).

A kto wyliczył takie prawdopodobieństwo? Bo je¶li Gazeta Wyborcza, to ja znam lepsze sensacje z tego Ľródła...

Data: 2013-06-09 21:44:01
Autor: Towarzysz Gnój
Emerytury MSW

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kp1q7h$dlt$1node2.news.atman.pl...

> [...]
|
| No na pewno więcej niż do emerytur MSW - ok. 8% całego budżetu ZUS
| przeznaczanego na emerytury trafia do 203 tys emerytów-górników.

A to darmozjady jebane! Zeby taki ubił choć jednego Popiełuszke, to jeszcze bym rozumiał wysługę...
__
gnójczerwony@gru.pl

Data: 2013-06-10 16:06:47
Autor: Trybun
Emerytury MSW
W dniu 2013-06-09 21:44, Towarzysz Gnój pisze:

> [...]
| przeznaczanego na emerytury trafia do 203 tys emerytów-górników.

A to darmozjady jebane! Zeby taki ubił choć jednego Popiełuszke, to jeszcze bym

Do kogo masz te pretensje? W odróżnieniu od górników - oni nie wywalczali sobie przywilejów pod grożb± kilofa na ulicach stolicy.

Data: 2013-06-11 00:17:35
Autor: Towarzysz Gnój
Emerytury MSW

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomo¶ci news:kp4mif$9co$2node1.news.atman.pl...
> [...]
| >

| Do kogo masz te pretensje? W odróżnieniu od górników - oni nie
| wywalczali sobie przywilejów pod grożb± kilofa na ulicach stolicy.

Dobrze mówicie Trybunie, ale napijcie się wódki... A te kilofy zostawcie juz w spokoju, bo to przeżytek w porównaniu ze zwykł± kulk± w łeb wroga klasowego. I na chuj tam komu wasze porównania?
__
gru.pl

Data: 2013-06-07 22:08:02
Autor: boukun
Emerytury MSW
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:51b160c3$0$1210$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Z tym, że PRL, ten dobry PRL nie został utrwalony, tylko przez SBeków zagarnięty. Gdyby utrwalili, wszystko byłoby dobrze...

boukun

Data: 2013-06-08 04:20:59
Autor: jr
Emerytury MSW

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kotf5f$lj5$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci

| Z tym, że PRL, ten dobry PRL nie został utrwalony, tylko przez SBeków
| zagarnięty. Gdyby utrwalili, wszystko byłoby dobrze...

Powiedz no jeszcze prowoku, kto to tak utrwalal ten PRL i ktorzy SBecy temu przeszkadzali?

Data: 2013-06-08 14:08:19
Autor: boukun
Emerytury MSW
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kou4e7$vls$1node2.news.atman.pl...

> [...]
| zagarnięty. Gdyby utrwalili, wszystko byłoby dobrze...

Powiedz no jeszcze prowoku, kto to tak utrwalal ten PRL i ktorzy SBecy temu

Wła¶nie problem w tym, że nikt nie utrwalał. Można powiedzieć, że za czasów Gomułki i Moczara, byli na dobrej drodze, za Gierka też, a już za Jaruzela, zaczęto Polskę sprzedawać i robić odwrót od socjalizmu... To ci SBecy Jaruzelskiego spiskowali przeciwko narodowi polkskiemu, wraz ze swoj± agentur± w Solidarno¶ci, która teraz rz±dzi zniewolon± Polsk±....

boukun

Data: 2013-06-08 19:27:58
Autor: jr
Emerytury MSW

| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomo¶ci

| > |
| > |

| Wła¶nie problem w tym, że nikt nie utrwalał.

Chcesz powiedziec, ze nikt nie utrwalal 'wladzy ludowej'? Do stoczniowcow tez tak sobie strzelali dla jaj?

 Można powiedzieć, że za czasów
| Gomułki i Moczara, byli na dobrej drodze

Byli na dobrej drodze, zeby wlaczyc peerelek w struktury Kraju Rad. Nigdy nie wiedziales o tym, ze PRL jest tworem przejsciowym?

 , za Gierka też, a już za Jaruzela

Problem z Gierkiem byl taki, ze nie potrafil wyslac wojska na ulice. Dlatego znalezli kogos innego.

| zaczęto Polskę sprzedawać

....chyba sobie nawzajem :-DDDD

 i robić odwrót od socjalizmu...

I pomyslec: Tyle lat sluzby w NKWD...
Nie bylo zadnego odwrotu od 'socjalizmu' - miala byc kolejna pieredyszka, kolejna reforma niewolniczego systemu, aby po jakims czasie zacisnac pas. W miedzyczasie upadl berlinski mur i kto na ile potrafil, na tyle wyskoczyl z tego kotla.

Data: 2013-06-09 00:50:13
Autor: boukun
Emerytury MSW
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kovpod$a78$1node1.news.atman.pl...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci
| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomo¶ci

| > |
> [...]

Byli na dobrej drodze, zeby wlaczyc peerelek w struktury Kraju Rad. Nigdy nie
wiedziales o tym, ze PRL jest tworem przejsciowym?

Pierdolenie. Ja żyłem w tamtym czasie i czułem się wolnym, jak nigdy póĽniej. Takiego patriotyzmu, jak w PRLu Gomułki i Gierka już nigdy więcej nie będzie...

Dzisiaj Polska jest tworem przej¶ciowym, a Polacy s± sprzedawani i wydawani obcym organom za granicę, prawo nadrzędne jest unijne i chujnia z Polski została...

boukun

boukun

Data: 2013-06-09 21:12:06
Autor: jr
Emerytury MSW

| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomo¶ci

| > | > |
| > | > |

| > |

| Pierdolenie. Ja żyłem w tamtym czasie i czułem się wolnym, jak nigdy póĽniej.
| Takiego patriotyzmu, jak w PRLu Gomułki i Gierka już nigdy więcej nie
będzie...

Twoj chlew - twoj patriotyzm peerelczyku. Wolalbym sto razy urodzic sie w Izraelu niz jeszcze raz w czerwonym chlewie.

Data: 2013-06-09 21:37:33
Autor: boukun
Emerytury MSW
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kp2k2n$4nk$1node1.news.atman.pl...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci
| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomo¶ci

| > | > |
| > | > |

| > |

> [...]

Twoj chlew - twoj patriotyzm peerelczyku. Wolalbym sto razy urodzic sie w
Izraelu niz jeszcze raz w czerwonym chlewie.

PRL to ja, to moi rówie¶nicy, PRL to moi rodzice, to my Polacy tworzyli¶my i kreowali¶my Polskę PRLu, to nasza tożsamo¶ć narodowa, nie da się jej wykluczyć!

Akurat zachowujesz się jak Izraelczyk, a nie Polak, jak sprzedawczyk z KORu....

boukun

Data: 2013-06-09 22:01:05
Autor: Towarzysz Gnój
Emerytury MSW
| PRL to ja, to moi rówie¶nicy, PRL to moi rodzice, to my Polacy tworzyli¶my i
| kreowali¶my Polskę PRLu

Powiedz no jeszcze, czym że¶cie sie podcierali w dzień powszedni, bo srajta¶mę dostawaliscie akurat przed Pierwszym Majem.

 , to nasza tożsamo¶ć narodowa, nie da się jej wykluczyć!

Wasza tożsamo¶ć?
Wasza tożsamo¶ć pozostała tam, gdzie posadzili młody las!
Buuuuu-ha-ha-ha-ha-ha
__
gru.pl

Data: 2013-06-09 22:07:34
Autor: boukun
Emerytury MSW
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kp2n32$7oe$3node1.news.atman.pl...
> [...]

Wasza tożsamo¶ć?
Wasza tożsamo¶ć pozostała tam, gdzie posadzili młody las!

Gdyby nie było PRLu, nie byłoby ciebie na ¶wiecie debilu. LOGICZNE!

boukun

Data: 2013-06-09 22:53:13
Autor: Towarzysz Gnój
Emerytury MSW

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kp2ntn$gl4$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomo¶ci

| Gdyby nie było PRLu, nie byłoby ciebie na ¶wiecie debilu. LOGICZNE!

Gdyby nie Hitler, ciebie by też nie było.
Buuu-ha-ha-ha!

gru.pl

Data: 2013-06-10 12:41:15
Autor: jr
Emerytury MSW

| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomo¶ci

Wychodzi
| > | > | > |
| > | > | > |

SBecy
| > | > |

Nigdy
| > |
| > |
| > |

> [...]
wykluczyć!

| Akurat zachowujesz się jak Izraelczyk, a nie Polak, jak sprzedawczyk z

Człowiek akurat zachowuje sie tak, jak go inni wychowaj±. Ciebie peerel wychował na peerelczyka, kogo¶ innego Izrael wychował na Izraelczyka. No więc ja po stokroć wolałbym urodzić się w Izraelu niż jeszcze raz w takim zwierzęcym folwarku, jakim był peerel. Z Izraela można w każdej chwili wyjechać i stać się na przykład Niemcem lub Amerykaninem. W otoczonym zasiekami peerelu człowiek niemal od urodzenia narażony był na odczłowieczenie. I tylko splot takich lub innych okolicznosci decydował o tym, czy nadal pozostawał człowiekiem, czy stawał się sowieciarzem. Wolałbym urodzić się wszędzie, byle nie wracać do tego rodzaju czerwonej ciuciubabki.

Data: 2013-06-08 04:26:27
Autor: jr
Emerytury MSW

| Teraz porownaj z tymi emkami, ktore dostaja cywile z ZUS.

Widze u2, ze juz calkiem rozmieniles sie na drobne. Czterej Pancerni tez dostaja z ZUS i nie wstyd ci takich porownan?

Data: 2013-06-07 09:59:33
Autor: Trybun
Emerytury MSW
W dniu 2013-06-06 21:57, Anatol pisze:
Trybunał w Strasburgu odrzucił skargę dotycz±ca obniżenia emerytur 41000 byłym funkcjonariuszom SB :

http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-byli-esbecy-nie-odzyskaja-wysokich-emerytur-trybunal-w-stras,nId,978996 Anatol

Uzasadnienie godne zawistnego, niepi¶miennego pastucha, a nie pretenduj±cej do miana szacownej, instytucji Europejskiej. Pozew był wyraĽny - łamanie zobowi±zań państwa, cofanie praw nabytych i dyskryminacji wyodrębnionej grupy ludzi. Jeżeli kto¶ uważa ich za przestępców to niech os±dzi i skaże, ale niech nie okrada z tego na co całe życie zawodowe pracowali.
Gzie jest ten nasz krajowy Rzecznik Praw Obywatelskich, dlaczego chociaż  nie ujmie się za tymi pokrzywdzonymi ludĽmi??

Data: 2013-06-07 22:09:26
Autor: boukun
Emerytury MSW
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomo¶ci news:kos3t1$hd8$1node1.news.atman.pl...
[...]

A co ten rzechnik PO może, wobec syjonistycznej mafii strasburskiej?

boukun

Data: 2013-06-07 22:50:14
Autor: u2
Emerytury MSW
W dniu 2013-06-07 22:09, boukun pisze:
[...]

hi hi hi esbecy sie zdenerwowali ...-;)

Data: 2013-06-07 23:20:53
Autor: boukun
Emerytury MSW
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:51b24788$0$1257$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Starzy się zdenerwowali, że ich wydupiono, a nowi dalej służ± i daj± się nabierać... Przyjdzie kolej, że i nowych z ABW wykręc± jak szmaty...

boukun

Data: 2013-06-07 23:24:08
Autor: u2
Emerytury MSW
W dniu 2013-06-07 23:20, boukun pisze:
hi hi hi esbecy sie zdenerwowali ...-;)

Starzy się zdenerwowali, że ich wydupiono, a nowi dalej służ± i daj± się
nabierać... Przyjdzie kolej, że i nowych z ABW wykręc± jak szmaty

ani wy stare ubeki z esbecji, ani nowe ubeki z abwery nie zaslugujecie na daniny z polskiego panstwa, bo potraficie tylko krasc na nasz koszt i robic rekordowy dlug.

Data: 2013-06-09 21:59:30
Autor: Towarzysz Gnój
Emerytury MSW

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kotje3$3i0$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci

| Starzy się zdenerwowali, że ich wydupiono

Już ty się o starych nie martw matole. Jaruzelski swoje ma? Ma. Kiszczak tez ma, a i reszta niezle sobie radzi. Urban ma chałupę na Malediwach i chętnie zaprasza każdego (tylko sobie za dużo znów nie wyobrazaj!).
__
gru.pl

Data: 2013-06-09 22:09:54
Autor: boukun
Emerytury MSW
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kp2n31$7oe$2node1.news.atman.pl...

> [...]

a i reszta niezle sobie radzi. Urban ma chałupę na Malediwach i chętnie zaprasza
każdego (tylko sobie za dużo znów nie wyobrazaj!).

Nie chodziło mi o starych wiekiem, tylko wysług±.... Ci starzy wiekiem stworzyli ten dzisiejszy kurwski złodziejski kapitalizm..., rozgrabiaj±c Polskę...

boukun

Data: 2013-06-09 22:56:12
Autor: Towarzysz Gnój
Emerytury MSW

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kp2o24$h44$1mx1.internetia.pl...
> [...]
| ten dzisiejszy kurwski złodziejski kapitalizm..., rozgrabiaj±c Polskę...

To w końcu kto kogo wydupił? Wiek wysługe, czy na odwrót?

Data: 2013-06-10 16:07:06
Autor: Trybun
Emerytury MSW
W dniu 2013-06-07 22:09, boukun pisze:

A co ten rzechnik PO może, wobec syjonistycznej mafii strasburskiej?

boukun

No to w trybie pilnym zlikwidować to stanowisko "rzecznika" skoro on tak mn± dobr± sprawę niczemu nie służy. utrzymanie tego stanowiska kosztuje Obywatela krocie, a na pewno nie jemu służy..

Data: 2013-06-08 04:49:54
Autor: jr
Emerytury MSW

| Uzasadnienie godne zawistnego, niepi¶miennego pastucha, a nie
| pretenduj±cej do miana szacownej, instytucji Europejskiej.

Napisz protest do Unii przeciw pastuchom...

 Pozew był
| wyraĽny - łamanie zobowi±zań państwa

Jakiego panstwa? Chlopo-robotniczego, czy robotniczo-chlopskiego?

, cofanie praw nabytych i
| dyskryminacji wyodrębnionej grupy ludzi.

A cozes tu komuchu nabyl, i kto cie wyodrebnil do 'grupy ludzi'?

Data: 2013-06-10 16:06:23
Autor: Trybun
Emerytury MSW
W dniu 2013-06-08 04:49, jr pisze:

> [...]

, cofanie praw nabytych i
| dyskryminacji wyodrębnionej grupy ludzi.

A cozes tu komuchu nabyl, i kto cie wyodrebnil do 'grupy ludzi'?

Potrafisz w jaki¶ sensowny sposób obronić ten trybunał wobec tego konkretnego zarzutu, czy tylko stać cię na idiotyczne wtręty?

Data: 2013-06-10 23:10:58
Autor: jr
Emerytury MSW

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomo¶ci news:kp4mif$9co$3node1.news.atman.pl...
|W dniu 2013-06-08 04:49, jr pisze:
| > |

| Potrafisz w jaki¶ sensowny sposób obronić ten trybunał

Ja mam bronić jakis europejski trybunał, który nie wie, czym był komunizm?

Emerytury MSW