Emerytury MSW

Data: 2013-06-07 09:59:33
Autor: Trybun
Emerytury MSW
W dniu 2013-06-06 21:57, Anatol pisze:
Trybunał w Strasburgu odrzucił skargę dotycząca obniżenia emerytur 41000 byłym funkcjonariuszom SB :

http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-byli-esbecy-nie-odzyskaja-wysokich-emerytur-trybunal-w-stras,nId,978996 Anatol

Uzasadnienie godne zawistnego, niepiśmiennego pastucha, a nie pretendującej do miana szacownej, instytucji Europejskiej. Pozew był wyraźny - łamanie zobowiązań państwa, cofanie praw nabytych i dyskryminacji wyodrębnionej grupy ludzi. Jeżeli ktoś uważa ich za przestępców to niech osądzi i skaże, ale niech nie okrada z tego na co całe życie zawodowe pracowali.
Gzie jest ten nasz krajowy Rzecznik Praw Obywatelskich, dlaczego chociaż  nie ujmie się za tymi pokrzywdzonymi ludźmi??

Data: 2013-06-07 22:09:26
Autor: boukun
Emerytury MSW
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kos3t1$hd8$1node1.news.atman.pl...
[...]

A co ten rzechnik PO może, wobec syjonistycznej mafii strasburskiej?

boukun

Data: 2013-06-07 22:50:14
Autor: u2
Emerytury MSW
W dniu 2013-06-07 22:09, boukun pisze:
[...]

hi hi hi esbecy sie zdenerwowali ...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-06-07 23:20:53
Autor: boukun
Emerytury MSW
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51b24788$0$1257$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Starzy się zdenerwowali, że ich wydupiono, a nowi dalej służą i dają się nabierać... Przyjdzie kolej, że i nowych z ABW wykręcą jak szmaty...

boukun

Data: 2013-06-07 23:24:08
Autor: u2
Emerytury MSW
W dniu 2013-06-07 23:20, boukun pisze:
hi hi hi esbecy sie zdenerwowali ...-;)

Starzy się zdenerwowali, że ich wydupiono, a nowi dalej służą i dają się
nabierać... Przyjdzie kolej, że i nowych z ABW wykręcą jak szmaty

ani wy stare ubeki z esbecji, ani nowe ubeki z abwery nie zaslugujecie na daniny z polskiego panstwa, bo potraficie tylko krasc na nasz koszt i robic rekordowy dlug.

Data: 2013-06-09 21:59:30
Autor: Towarzysz Gnój
Emerytury MSW

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kotje3$3i0$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości

| Starzy się zdenerwowali, że ich wydupiono

Już ty się o starych nie martw matole. Jaruzelski swoje ma? Ma. Kiszczak tez ma, a i reszta niezle sobie radzi. Urban ma chałupę na Malediwach i chętnie zaprasza każdego (tylko sobie za dużo znów nie wyobrazaj!).
__
gru.pl

Data: 2013-06-09 22:09:54
Autor: boukun
Emerytury MSW
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:kp2n31$7oe$2node1.news.atman.pl...

> [...]

a i reszta niezle sobie radzi. Urban ma chałupę na Malediwach i chętnie zaprasza
każdego (tylko sobie za dużo znów nie wyobrazaj!).

Nie chodziło mi o starych wiekiem, tylko wysługą.... Ci starzy wiekiem stworzyli ten dzisiejszy kurwski złodziejski kapitalizm..., rozgrabiając Polskę...

boukun

Data: 2013-06-09 22:56:12
Autor: Towarzysz Gnój
Emerytury MSW

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kp2o24$h44$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

| > |

| Nie chodziło mi o starych wiekiem, tylko wysługą.... Ci starzy wiekiem stworzyli
| ten dzisiejszy kurwski złodziejski kapitalizm..., rozgrabiając Polskę...

To w końcu kto kogo wydupił? Wiek wysługe, czy na odwrót?

Data: 2013-06-10 16:07:06
Autor: Trybun
Emerytury MSW
W dniu 2013-06-07 22:09, boukun pisze:

A co ten rzechnik PO może, wobec syjonistycznej mafii strasburskiej?

boukun

No to w trybie pilnym zlikwidować to stanowisko "rzecznika" skoro on tak mną dobrą sprawę niczemu nie służy. utrzymanie tego stanowiska kosztuje Obywatela krocie, a na pewno nie jemu służy..

Data: 2013-06-08 04:49:54
Autor: jr
Emerytury MSW

| Uzasadnienie godne zawistnego, niepiśmiennego pastucha, a nie
| pretendującej do miana szacownej, instytucji Europejskiej.

Napisz protest do Unii przeciw pastuchom...

 Pozew był
| wyraźny - łamanie zobowiązań państwa

Jakiego panstwa? Chlopo-robotniczego, czy robotniczo-chlopskiego?

, cofanie praw nabytych i
| dyskryminacji wyodrębnionej grupy ludzi.

A cozes tu komuchu nabyl, i kto cie wyodrebnil do 'grupy ludzi'?

Data: 2013-06-10 16:06:23
Autor: Trybun
Emerytury MSW
W dniu 2013-06-08 04:49, jr pisze:

> [...]

, cofanie praw nabytych i
| dyskryminacji wyodrębnionej grupy ludzi.

A cozes tu komuchu nabyl, i kto cie wyodrebnil do 'grupy ludzi'?

Potrafisz w jakiś sensowny sposób obronić ten trybunał wobec tego konkretnego zarzutu, czy tylko stać cię na idiotyczne wtręty?

Data: 2013-06-10 23:10:58
Autor: jr
Emerytury MSW

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kp4mif$9co$3node1.news.atman.pl...
|W dniu 2013-06-08 04:49, jr pisze:
| > |

| Potrafisz w jakiś sensowny sposób obronić ten trybunał

Ja mam bronić jakis europejski trybunał, który nie wie, czym był komunizm?

Emerytury MSW