Emerytury z OFE

Data: 2013-03-29 08:52:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Emerytury z OFE
SÅ‚yszÄ™ ciszÄ™!
A powinienem słyszeć płacz, zgrzytanie zębów, rwanie szat i inne...
Podziękujcie PO, że uratowała wam kilka procent i wyrwała je z OFE. A tak psioczyliście, bo z OFE to g. zobaczycie!

ubawiony szczęśliwy emeryt

Data: 2013-03-29 18:22:21
Autor: pluton_
Emerytury z OFE

ubawiony szczê¶liwy emeryt

Ciesz sie ciulu, ze jest kogo okradac, zeby tobie dac emeryture.
Jak my bedziemy szli na emeryture to juz wszystko bedzie rozkradzione.

Nullification

Data: 2013-03-29 19:17:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Emerytury z OFE

U¿ytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kj4ikh$gdh$1node2.news.atman.pl...

ubawiony szczê¶liwy emeryt

Ciesz sie ciulu, ze jest kogo okradac, zeby tobie dac emeryture.
Jak my bedziemy szli na emeryture to juz wszystko bedzie rozkradzione.

Geniuszu! Ja se na emeryturkê od³o¿y³em. Ty nie dostaniesz, bo trzeba pracowaæ ¿eby od³o¿yæ!

ubawiony szczê¶liwy emeryt

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2013-03-29 19:41:56
Autor: pluton_
Emerytury z OFE
Geniuszu! Ja se na emeryturkê od³o¿y³em.

Ty naprawde jestes pojebany. Kiedys myslalem ze udajesz, ale jednak nie.

Nullification

Data: 2013-03-29 20:59:39
Autor: Bogdan Idzikowski
Emerytury z OFE

U¿ytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kj4n9n$l4u$1node2.news.atman.pl...
Geniuszu! Ja se na emeryturkê od³o¿y³em.

Ty naprawde jestes pojebany. Kiedys myslalem ze udajesz, ale jednak nie.

To ty jeste¶ pojebany wie¶niaku. Ja co miesi±c p³aci³em sk³adki do ZUS. I w wieku 65 lat przeszed³em na zas³u¿on± emeryturê, kmiocie!
¯eby p³aciæ sk³adki trzeba pracowaæ. Wiesz co to praca? Mam nadziejê, ¿e tak. Jak bêdziesz pracowa³ z miesi±ca na miesi±c, z roku na rok, a¿ do osi±gniêcia wieku emerytalnego, odk³adaj±c sk³adki w ZUS, od³o¿ysz sobie na emeryturê.
Tak to dzia³a. Nie inaczej, kmiocie!

szczê¶liwy emeryt

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2013-03-29 21:11:47
Autor: pluton_
Emerytury z OFE

> [...]

tak. Jak bêdziesz pracowa³ z miesi±ca na miesi±c, z roku na rok, a¿ do
osi±gniêcia wieku emerytalnego, odk³adaj±c sk³adki w ZUS, od³o¿ysz sobie

Na 100% pojeb.

Nullification

Data: 2013-03-30 08:15:16
Autor: Wiesiaczek
Emerytury z OFE
On Fri, 29 Mar 2013 21:11:47 +0100, pluton_ wrote:

> [...]

¿e tak. Jak bêdziesz pracowa³ z miesi±ca na miesi±c, z roku na rok, a¿
do osi±gniêcia wieku emerytalnego, odk³adaj±c sk³adki w ZUS, od³o¿ysz

To prawda, dlatego ja (i sporo innych osób) mu nie odpowiadam.
Możesz zrobić to samo :)

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-03-30 10:22:34
Autor: pluton_
Emerytury z OFE

> Na 100% pojeb.

To prawda, dlatego ja (i sporo innych osób) mu nie odpowiadam.
Mo¿esz zrobiæ to samo :)

No ale jak mu nikt tego nie powie, to sk±d bedzie wiedzial ?

Nullification

U¿ytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

Data: 2013-03-30 10:31:39
Autor: Wiesiaczek
Emerytury z OFE
On Sat, 30 Mar 2013 10:22:34 +0100, pluton_ wrote:

> Na 100% pojeb.

To prawda, dlatego ja (i sporo innych osób) mu nie odpowiadam.
Mo¿esz zrobiæ to samo :)

No ale jak mu nikt tego nie powie, to sk±d bedzie wiedzial ?

Fakt, zbyt lotny to on nie jest :)

Data: 2013-03-30 10:36:42
Autor: Wiesiaczek
Emerytury z OFE

> Na 100% pojeb.

To prawda, dlatego ja (i sporo innych osób) mu nie odpowiadam.
Mo¿esz zrobiæ to samo :)

No ale jak mu nikt tego nie powie, to sk±d bedzie wiedzial ?

....a do KF-a go nie wrzucam dlatego, że zasadniczo nie bluzga.
Ot, po prostu nieszkodliwy emeryt który nie ma już żadnego celu w życiu (swój główny cel - emeryturę, zdobył) i z nudów udziela się na grupach.

Data: 2013-03-30 12:00:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Emerytury z OFE

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:kj6f7q$i2q$1news.task.gda.pl...

> [...]

Ot, po prostu nieszkodliwy emeryt który nie ma już żadnego celu w życiu
(swój główny cel - emeryturę, zdobył) i z nudów udziela się na grupach.

Rozśmieszyłeś mnie. Jaki, k**** ty masz cel udzielając się na grupach? Ruszyć z posad bryłę świata? Zmienić ustrój RP?
Ty tak samo, jak ja, pie***dolisz trzy po trzy na PSP. Tyle i tylko tyle. Popsioczysz sobie, poględzisz...
Uważasz się za niebyle kogo, a jesteś takim samym śmieciem, jak inni.
Widzę to i bawię się, wytykając wam przejawy waszej pospolitej głupoty.

I faktycznie, piszę na PSP jedynie z nudów, by was pisuarki, prawiczki i katotaliby trochę powkurwiać i pobawić się z wami. I wcale się z tym nie kryję.
A wy reagujecie dokładnie tak jak pies Pawłowa. I mam z tego uciechę!

ubawiony po pachy szczęśliwy emeryt

Data: 2013-03-30 12:03:05
Autor: u2
Emerytury z OFE
I faktycznie, piszę na PSP jedynie z nudów, by was pisuarki, prawiczki i
katotaliby trochę powkurwiać i pobawić się z wami. I wcale się z tym nie
kryjÄ™.
A wy reagujecie dokładnie tak jak pies Pawłowa. I mam z tego uciechę!

ubawiony po pachy szczęśliwy emeryt

Wiesiaczek to pisiaczek ? LOL...-;) Rozbawil mnie dzisiaj pisiak bidzik ....-;)

Data: 2013-03-30 12:11:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Emerytury z OFE

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5156c669$0$1270$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To, że umiesz czytać, to wiem. To że nie rozumiesz, co czytasz też wiem:
"...by was pisuarki, prawiczki i katotaliby trochę powkurwiać i pobawić się z wami..."

uchachany emeryt

Data: 2013-03-30 12:34:47
Autor: u2
Emerytury z OFE
Wiesiaczek to pisiaczek ? LOL...-;) Rozbawil mnie dzisiaj pisiak bidzik

To, że umiesz czytać, to wiem. To że nie rozumiesz, co czytasz też wiem:
"...by was pisuarki, prawiczki i katotaliby trochę powkurwiać i pobawić
siÄ™ z wami..."

uchachany emeryt

Rozbawiles mnie dzisiaj mnie pisik bidzik, nawet z sitka mnie wypusciles...-;)

Data: 2013-03-30 13:01:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Emerytury z OFE

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5156cdd7$0$1214$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Robię to przed każdym Bożym Narodzeniem i Wielkanocą. Macie po*eby amnestię. Cieszcie się!

Å‚askawy emeryt

Data: 2013-03-30 13:02:28
Autor: u2
Emerytury z OFE
Rozbawiles mnie dzisiaj mnie pisik bidzik, nawet z sitka mnie
wypusciles...-;)

Robię to przed każdym Bożym Narodzeniem i Wielkanocą. Macie po*eby
amnestiÄ™. Cieszcie siÄ™!

Å‚askawy emeryt

A jajka juz sobie pomalowales pojebany pisik bidzik ? ...-;)

Emerytury z OFE