Emigrant Allah z Iranu pchnal 20 letnia kobiete pod Kolejke podziemna w Berlinie zabijajac ja momentalnie

Data: 2016-01-21 02:12:14
Autor: zenek5534
Emigrant Allah z Iranu pchnal 20 letnia kobiete pod Kolejke podziemna w Berlinie zabijajac ja momentalnie
Data: 2016-01-21 03:50:18
Autor: Zenek Kapelinder
Emigrant Allah z Iranu pchnal 20 letnia kobiete pod Kolejke podziemna w Berlinie zabijajac ja momentalnie
Inne zrodla podaja ze urodzil sie w Niemczech i jest chory psychicznie.

Emigrant Allah z Iranu pchnal 20 letnia kobiete pod Kolejke podziemna w Berlinie zabijajac ja momentalnie