Emil lowca fotoradarow

Data: 2014-04-23 07:40:29
Autor: J.F.
Emil lowca fotoradarow
Google twierdzi ze nie bylo ... ale czy to mozliwe ?

http://www.tvnturbo.pl/programy/emil-lowca-fotoradarow,8347.html
Grupa TVN-Turbo nie oglada ? Coraz wiecej wk* ludzi ... moze jednak czas na partie ?

J.

Data: 2014-04-23 08:05:26
Autor: anacron
Emil lowca fotoradarow
W dniu 23.04.2014 07:40, J.F. pisze:
Google twierdzi ze nie bylo ... ale czy to mozliwe ?

http://www.tvnturbo.pl/programy/emil-lowca-fotoradarow,8347.html
Grupa TVN-Turbo nie oglada ? Coraz wiecej wk* ludzi ... moze jednak czas na partie ?

Powiem mu dziÅ› :)

--
anacron

Data: 2014-04-23 08:06:53
Autor: Marcin N
Emil lowca fotoradarow
W dniu 2014-04-23 07:40, J.F. pisze:
Google twierdzi ze nie bylo ... ale czy to mozliwe ?

http://www.tvnturbo.pl/programy/emil-lowca-fotoradarow,8347.html
Grupa TVN-Turbo nie oglada ?

A gdzie to można obejrzeć? W linku nic nie ma.

--
MN

Data: 2014-04-23 08:58:27
Autor: anacron
Emil lowca fotoradarow
W dniu 23.04.2014 08:06, Marcin N pisze:
[...]

W większości ten program to kompilacja starych nagrań, które od "lat" są
w internecie.

--
anacron

Data: 2014-04-23 09:13:40
Autor: Marcin N
Emil lowca fotoradarow
W dniu 2014-04-23 08:58, anacron pisze:
[...]

No to marnie. Myślałem, że TVN coś wniósł do tego a oni tylko chcą zarobić podczepiając się do innych.

--
MN

Data: 2014-04-23 09:04:45
Autor: Myjk
Emil lowca fotoradarow
Wed, 23 Apr 2014 07:40:29 +0200, J.F.
Coraz wiecej wk* ludzi

Dużo więcej? :P

... moze jednak czas na partie ?

Koniecznie!

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-04-23 12:38:50
Autor: Trybun
Emil lowca fotoradarow
[...]

Jak cała paczka TVN, Turbo służy do propagandowego urabiania widza. Tak więc widząc tylko i wyłącznie grzeczne płacenie mandatów przez złapanych kierowców dałem sobie spokój z oglądaniem tych poprawnych politycznie bzdur.

Data: 2014-04-23 11:00:46
Autor: Budzik
Emil lowca fotoradarow
U¿ytkownik Trybun Ilich@jahu.com ...

Jak ca³a paczka TVN, Turbo s³u¿y do propagandowego urabiania widza. Tak wiêc widz±c tylko i wy³±cznie grzeczne p³acenie mandatów przez z³apanych kierowców da³em sobie spokój z ogl±daniem tych poprawnych politycznie bzdur.

No patrz, a teraz jest program w drug± stronê...

Data: 2014-04-23 13:29:59
Autor: Trybun
Emil lowca fotoradarow
W dniu 2014-04-23 13:00, Budzik pisze:
[...]

Pozornie panie Budzik, tylko pozornie..

Data: 2014-04-23 12:38:20
Autor: Budzik
Emil lowca fotoradarow
[...]

A na czym ta pozorno¶c polega?

Data: 2014-04-23 13:09:10
Autor: J.F
Emil lowca fotoradarow
Użytkownik "Trybun"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Sam nie ogladalem, ale z opisu sadzac - daleko temu do grzecznego placenia :-)

J.

Data: 2014-04-23 13:30:31
Autor: Trybun
Emil lowca fotoradarow
W dniu 2014-04-23 13:09, J.F pisze:
[...]

I dobrze że nie widziałeś, ja parę razy widziałem i pozostał tylko niesmak. Idiotyczne scenki rodem z kabaretowych scen w których autor nawet nie pokazuje twarzy osób o statusie jakby nie było publicznym.

Emil lowca fotoradarow