[ma³y spam] Emilia Plak i Mathieu Rouanet w konkur sie Ultimate Thailand Explorers! G³osuj!

Data: 2009-11-03 07:30:01
Autor: emi
[ma³y spam] Emilia Plak i Mathieu Rouanet w konkur sie Ultimate Thailand Explorers! G³osuj!
Witam Wszystkich!

Jestem Emilka i oprócz tego, ¿e od 15 lat je¿d¿ê na jedno¶ladach
(KTM200EXC, Yamaha SRX600) to moj± pasj± (i prac±) jest latanie na
paralotni z napêdem. Prowadzê szko³ê paralotniow± i jestem ¶wiatowej
klasy zawodnikiem :) W tym roku pojecha³am na Mistrzostwa ¦wiata i
pobi³am 50 facetów z ca³ego ¦wiata zajmuj±c 4 miejsce w swojej klasie,
jako pierwsza kobieta w historii tego sportu. Mathieu od 2005 roku
regularnie staje na podium. Wygrywa te¿ wszystkie zawody acro.

Nasz± wielk± pasj± jest podró¿owanie wraz z paralotni±.

Efekty naszej pracy mo¿ecie zobaczyæ m.in. na You Tube:
http://www.youtube.com/watch?v=TvWUt0CYaN0&feature=related.

Filmowanie i fotografowanie z lotu to nasz pomys³ na promocjê
Tajlandii w konkursie Ultimate Thailand Explorers. Aby dostaæ siê do
fina³ów potrzebujemy g³osów internautów. Konkurencja nas przegania!
Je¶li wy¶lecie nas do Tajlandii w zamian pokarzemy wam piêkno tego
kraju z lotu ptaka! Je¶li podoba wam siê nasz film (1-minutowy klip
video jest naszym zg³oszeniem do konkursu) i uwa¿acie, ¿e zas³ugujemy
na wasze poparcie...

G£OSUJ NA NAS i pomó¿ nam w promocji. Mo¿emy wygraæ tylko z wasz±
pomoc±.

Wiêcej informacji o konkursie oraz instrukcjê g³osowania znajdziecie
na mojej stronie internetowej: www.paramania.pl

Oto strona organizatora konkursu z naszym zg³oszeniem:
http://ultimatethailandexplorers.com/no_cache/semifinalists/phuket/applicant-profile/?user=flyphuket
(Aby zag³osowaæ trzeba niestety zarejestrowaæ siê!)

I nasz blog: http://flyphuket.blogspot.com/

Mo¿na te¿ znale¼æ nas na Facebook.

email do mnie: info@paramania.pl

Mam nadziejê ¿e nasz klip wam siê spodoba! JEsli tak, g³osujcie na
nas
Je¶li komu¶ z Was spodoba siê na tyle, ze chce nam bardziej pomóc,
niech roze¶lê t± informacjê do znajomych!

Dziekujemy!

emilia & mathieu
www.paramania.pl

Data: 2009-11-04 09:18:48
Autor: Spider A.J.
[ma³y spam] Emilia Plak i Mathieu Rouanet w konkursie Ultimate Thailand Explorers! G³osuj!

U¿ytkownik "emi" <info@paramania.pl> napisa³

Kochanie nie [maly spam] tylko [spam]!!!

--
    -=[Spider A.J.]=-
 Krakuff - RF900 RS2

Data: 2009-11-04 02:50:23
Autor: Mika
Emilia Plak i Mathieu Rouanet w konkursie Ultima te Thailand Explorers! G³osuj!
On 4 Lis, 09:18, "Spider A.J." <neol...@toWywal.gmx.net> wrote:
U¿ytkownik "emi" <i...@paramania.pl> napisa³

Kochanie nie [maly spam] tylko [spam]!!!
Fakt [spam], ale pomimo tego ze nie lubie sie rejestrowac i takie tam,
to trzeba pomagac tym co maja pasje i je realizuja ( w koñcu na
filmiku Emilka by³a w blocie na motocyklu ;).
Zaglosowalam :)
I zycze im powodzenia :)

pozdrawiam
Mika

Data: 2009-11-04 16:31:17
Autor: Spider A.J.
Emilia Plak i Mathieu Rouanet w konkursie Ultimate Thailand Explorers! G³osuj!

U¿ytkownik "Mika" <mika.ostrowska@gmail.com> napisa³

Ale ja nie o tym, nie w kwestii merytorycznej.
Jak juz piszemy cos w [] w temacie to po to zeby
ulatwic komus filtrowanie [maly spam] nie robi :-/

--
    -=[Spider A.J.]=-
 Krakuff - RF900 RS2

Data: 2009-11-06 13:58:12
Autor: emi
Emilia Plak i Mathieu Rouanet w konkursie Ultima te Thailand Explorers! G³osuj!
DZIEKUJE Mika!

:))))

emi.

Data: 2009-11-08 03:31:32
Autor: emi
Emilia Plak i Mathieu Rouanet w konkursie Ultima te Thailand Explorers! G³osuj!
Pozosta³o 100 godzin do koñca g³osowania
Ameryakanie nas pobili, wygl±da na to, ¿e ich ju¿ nie dogonimy.
W ka¿dym razie, DZIEKUJE WSZYSTKIM za wsparcie

emilia

Data: 2009-11-09 12:25:34
Autor: emi
Emilia Plak i Mathieu Rouanet w konkursie Ultima te Thailand Explorers! G³osuj!
G³osujcie proszê.
Pozosta³o jeszcze nieca³e 2 dni
Potrzebujemy 300 g³osów dziennie!
Mo¿e jeszcze uda nam siê wyprzedziæ tych amerykañców!

e.

Data: 2009-11-09 20:40:11
Autor: masti
Emilia Plak i Mathieu Rouanet w konkursie Ultimate Thailand Explorers! G³osuj!
Dnia pięknego Mon, 09 Nov 2009 12:25:34 -0800, osobnik zwany emi wystukał:

GÅ‚osujcie proszÄ™.

spamerom mówimy nasze stanowcze nie!

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-11-10 00:13:56
Autor: Nikanor
Emilia Plak i Mathieu Rouanet w konkursie Ultima te Thailand Explorers! G³osuj!
On 9 Lis, 21:40, masti <g...@to.hell> wrote:
Dnia piêknego Mon, 09 Nov 2009 12:25:34 -0800, osobnik zwany emi wystuka³:

> G³osujcie proszê.

spamerom mówimy nasze stanowcze nie!

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lêk gruntu! -Chyba wysoko¶ci?
-Wiem co mówiê, to grunt zabija!" T.Pratchett

Nie b±d¼ wredny, zag³osuj. To nie s± zwykli spamerzy. To fajni ludzie,
sportowcy ¶wiatowej klasy, od lat w polskim usenecie. Zajrzyj na
pl.rec.paralotnie.
--
Nikanor [DL650, DR350, Agility125]

[ma³y spam] Emilia Plak i Mathieu Rouanet w konkur sie Ultimate Thailand Explorers! G³osuj!