Emtec Movie Cube D850H - opinia

Data: 2012-01-11 01:03:58
Autor: adresss
Emtec Movie Cube D850H - opinia
Czesc,

czy jest tu ktos, kto mial stycznosc z playerem/recorderem Emtec Movie
Cube D850H

za:

- 2 tunery dvb-t
- dysk w srodku
- moglby sluzyc jakos NAS (domowe archiwum i maszyna do ew. sciagania
materialow z sieci

niewiadome:

- zuzycie energii w standbay (czy dysk caly czas sie kreci???)
- DLNA ??
- czy wszystko odtwarza co powinien na dzisiejsze czasy...

-- -- -- -- -- -- -
Generalnie to ja bym chcial takie cos:

- do nagrywania z dvb-t (czasami cos sie zazebia, to 2 tunery)
- z wew. dyskiem lub nagrywanie na dysk sieciowy (nie USB)
- programowanie nagran z reki, epg i via przez PC (WWW)
- timeshit
- wycinanie reklam (z pilota i na PC)
- wejccie A/V
- czytnik BD (ww. ma DVD)
- praca jako NAS
- radio internetowe
- bittorent client
- przerobienie .ts na cos innego do pozniejszego ogladania za x lat.

no i odtwarzanie multimediow roznej masci

--
ThinkXtra

Data: 2012-01-11 05:43:18
Autor: bufi
adresss@poczta.pl wrote:

Generalnie to ja bym chcial takie cos:
no i odtwarzanie multimediow roznej masci

Może po prostu szukasz tunera na Linuksie?
Podejrzewam, że mógłbys ustawić wszystko co opisujesz( no poza napędem
BD) w np. VU+ Solo (UNO) z dodatkowa głowicą dvb-t.

P.

Data: 2012-01-11 07:29:12
Autor: Cavallino
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:jej7hl$jq1$1inews.gazeta.pl...
adresss@poczta.pl wrote:

[...]

A czy taki tuner działa od strzału, czy trzeba się doktoryzować z linuxów, wgrywania oscamów i innych takich?
Jaki najtańszy tuner combo na linuxie dałby radę robić jako serwer kart Cyfry czy Orange TV?

Data: 2012-01-11 12:40:00
Autor: Zenek
adresss@poczta.pl wrote:

[...]

Obawiam sie ze takie rzeczy jak w media markt nie dla idiotow

Data: 2012-01-11 15:53:09
Autor: bufi
Cavallino wrote:

> [...]
> napędem BD) w np. VU+ Solo (UNO) z dodatkowa głowicą dvb-t.

A czy taki tuner działa od strzału, czy trzeba się doktoryzować z

Jak poprosisz sprzedawcę, np. w popularnym serwisie aukcyjnym, to on
wszystko poustawia, co tam będziesz chciał.

linuxów, wgrywania oscamów i innych takich?  Jaki najtańszy tuner

Nic nie trzeba się doktoryzować. Wszystko jest do wyklikania.

combo na linuxie dałby radę robić jako serwer kart Cyfry czy Orange
TV?

Są różne sprzęty z różnymi  linuksami. Taki, co to możesz 'wszystko'
się od 700-800.

P.

Data: 2012-01-11 17:33:08
Autor: Cavallino
Emtec Movie Cube D850H - opinia
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:

Nic nie trzeba się doktoryzować. Wszystko jest do wyklikania.

Instalowanie nowych wersji wtyczek odkodowujących również?

Są różne sprzęty z różnymi  linuksami. Taki, co to możesz 'wszystko'
się od 700-800.

A za połowę tej kwoty lub mniej nie dałoby się czegoś znaleźć?
Bo max. tyle to mogę dać za drugi dekoder.

Data: 2012-01-11 16:50:06
Autor: bufi
Cavallino wrote:

> Są różne sprzęty z różnymi  linuksami. Taki, co to możesz 'wszystko'
> się od 700-800.

A za połowę tej kwoty lub mniej nie dałoby się czegoś znaleźć?
Bo max. tyle to mogę dać za drugi dekoder.

OpenBox z zamkniętym linuksem. Taka delikatna żenada.

Normalny sprzęt, trochę kosztuje, ale wart jest swojej ceny. Bedzie Ci
służył latami.

P.

Data: 2012-01-11 17:58:10
Autor: Cavallino
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:jekejt$9o1$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

> [...]
> się od 700-800.

A za połowę tej kwoty lub mniej nie dałoby się czegoś znaleźć?
Bo max. tyle to mogę dać za drugi dekoder.

Czyli?
Co znaczy "zamknięty linuks" w tym konktekście?

Taka delikatna żenada.

Normalny sprzęt, trochę kosztuje, ale wart jest swojej ceny. Bedzie Ci
służył latami.

Na drugi dekoder tyle nie wydam, zwłaszcza że i tak nie może pracować niezależnie (jeden kabel do satelity).
Może jak mi się htpc zużyje, to wtedy można by się szarpnąć, ale jak na razie nic mu nie dolega.

Data: 2012-01-11 17:06:26
Autor: bufi
Cavallino wrote:

> OpenBox z zamkniętym linuksem.

Czyli?
Co znaczy "zamknięty linuks" w tym konktekście?

Zamkniete oprogramowanie z tego co czytałem. A sprzęt i oprogramowanie
pochodzi z Chin. Wiadomo czy za 2 lata firma nie padnie i zostaniesz
bez supportu.

P.

Data: 2012-01-11 18:19:35
Autor: Cavallino
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:jekfih$cud$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

> OpenBox z zamkniętym linuksem.

Czyli?
Co znaczy "zamknięty linuks" w tym konktekście?

Zamkniete oprogramowanie z tego co czytałem.

Czyli?
Nie możesz sam nic doinstalować/wymienić sofu etc?

A jakieś linboksy czy coś w ten deseń?

Data: 2012-01-11 17:45:57
Autor: bufi
Cavallino wrote:

Czyli?
Nie możesz sam nic doinstalować/wymienić sofu etc?

Możesz, ale soft pochodzi od producenta sprzętu.

A jakieś linboksy czy coś w ten deseń?

One chyba nie mają linuksa na pokładzie. Mogę sie mylić co do
nowszych modeli.

P.

Data: 2012-01-11 18:53:15
Autor: Cavallino
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:jekhsk$jnq$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

Czyli?
Nie możesz sam nic doinstalować/wymienić sofu etc?

Możesz, ale soft pochodzi od producenta sprzętu.

A jakieś linboksy czy coś w ten deseń?

One chyba nie mają linuksa na pokładzie.

Większość jednak ma, o ile nie wszystkie jak nazwa wskazuje.

Data: 2012-01-11 18:35:26
Autor: Cavallino
Cavallino wrote:

> [...]

Zamkniete oprogramowanie z tego co czytałem. A sprzęt i oprogramowanie
pochodzi z Chin. Wiadomo czy za 2 lata firma nie padnie i zostaniesz

A coś takiego:
http://www.wasserman.pl/pl/p/Legendarny-Tuner-Cyfrowy-DVB-S-BLACKBOX-DM500-Enigma/1839

Nie zdałoby egzaminu?

Data: 2012-01-11 18:56:07
Autor: pawell32
W dniu 11.01.2012 18:35, Cavallino pisze:

A coś takiego:
http://www.wasserman.pl/pl/p/Legendarny-Tuner-Cyfrowy-DVB-S-BLACKBOX-DM500-Enigma/1839

Nie zdałoby egzaminu?

ale to tuner sd

Data: 2012-01-11 18:53:35
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4f0dcb0a$1news.home.net.pl...
[...]

To akurat nie problem.

Data: 2012-01-11 18:04:33
Autor: bufi
Cavallino wrote:

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości

To akurat nie problem.

Ma słaby procesor i mało pamięci. Podejrzewam, że mógłbyś odnieść
wrażenie, że tuner jest wolny.

A jak dla mnie brak CI, HDMI no i dvb-s2, to duży minus.
Ale poza tym jest. O to właśnie chodzi.

P.

Data: 2012-01-11 22:14:52
Autor: Cavallino
Emtec Movie Cube D850H - opinia
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:

A jak dla mnie brak CI, HDMI no i dvb-s2, to duży minus.

Ale ja tuner z tym wszystkim mam, zazwyczaj nawet dwa, a chodzi tylko o drugi, na którym dzieciak mógłby sobie bajki obejrzeć, bez konieczności przekładania karty, albo uruchamiania kompa w innym pomieszczeniu.

Data: 2012-01-11 23:38:45
Autor: Zenek
W dniu 2012-01-11 22:14, Cavallino pisze:
[...]

A uprawnienia to sobie tuner sciagnie z ksiezyca ?

Do sharingu tak jak w tancu potrzebne sa 2 wspolpracujace ze soba tunery.

Data: 2012-01-11 20:10:49
Autor: Mailkontent
W dniu 2012-01-11 01:03, adresss@poczta.pl pisze:
[...]

  W standby nic się nie kręci lekko podświetlony przycisk ON/OFF, z tego stanu włącza się do zaprogramowanego nagrywania i zakończeniu nagrywania do niego powraca.

- DLNA ?? nie
- czy wszystko odtwarza co powinien na dzisiejsze czasy... tak

-- -- -- -- -- -- -
Generalnie to ja bym chcial takie cos:

- do nagrywania z dvb-t (czasami cos sie zazebia, to 2 tunery) tak
- z wew. dyskiem lub nagrywanie na dysk sieciowy (nie USB)
- programowanie nagran z reki, epg i via przez PC (WWW) tak
- timeshit tak
- wycinanie reklam (z pilota i na PC) ?
- wejccie A/V tak
- czytnik BD (ww. ma DVD) odtwarza obrazy
- praca jako NAS tak
- radio internetowe tak
- bittorent client tak
- przerobienie .ts na cos innego do pozniejszego ogladania za x lat. pliki nie kodowane do obrĂłbki na pc

no i odtwarzanie multimediow roznej masci http://www.emtec-international.com/sites/default/files/datasheet_s850h_en.pdf

--
wq

Data: 2012-01-12 11:29:43
Autor: adresss
Emtec Movie Cube D850H - opinia
On Wed, 11 Jan 2012 20:10:49 +0100, Mailkontent <mailkontent@o2.pl>
wrote:

[...]

hmm, jako jedyny odniosles sie do mojego pytania o Movie Cube.
Posiadasz, uzywasz? Odezwij sie moze pod moj email, to wypytam ciebie
o wiecej szczegolow.

Moj email to: moricone<tysiacdwadziesciacztery-pisane cyframi> malpa (kropka) gmail
(kropka) com

--
ThinkXtra

Data: 2012-01-12 21:38:30
Autor: Mailkontent
wrote:

[...]

Pytaj
Mam S800H z dyskiem 2TB, oprogramowanie wspólne z S850H, główne różnice między S850H a D850H to obudowa wyświetlacz czytnik kart.

--
wq

Emtec Movie Cube D850H - opinia