Endomondo

Data: 2011-03-29 14:57:23
Autor: ziemo
Endomondo
W dniu 2011-03-26 09:20, Kapsel pisze:

Wybaczcie mój napał, ale dawno nie widziałem tak przemyślanego serwisu
rozwiązującego realny (a nie wyimaginowany) problem użytkowników.

Ja mam wciąż taki wyimaginowany problem - "okrążenia" żeby mi program sam wykrywał pętle (po gps) i potem je na bieżąco porównywał. Większość programów ma to podane po dystansie np 1km, ale dla mnie to za mało.

--
Ziemo

Data: 2011-03-29 21:52:57
Autor: Kapsel
Endomondo
Tue, 29 Mar 2011 14:57:23 +0200, ziemo napisał(a):

[...]

Mnie tego nie trzeba, ale widziałem dyskusje na fejsbuku i tam nawet ludzie
z Endo słuchali opinii i wprowadzali poprawki wg wskazówek. Więc jeśli Ci
zależy - możesz im napisać co chcesz i istnieje szansa że rozwiną produkt o
tą funkcjonalność :)

--
Kapsel
  http://kapselek.net