Endomondo kaput

Data: 2020-11-02 09:04:04
Autor: Maciek
Endomondo kaput
Zwijają się.

https://www.google.com/search?q=endomondo+koniec

Pozostaje zrobić kopię śladów i uciekać od nich puki czas.
Co już zrobiłem z początkiem roku ;-)

Od jakiegoś czasu coś śmierdziało, brak aktualizacji apki od lat, wiosną nie dało się korzystać z ich usług przez długi okres czasu i nawet nie raczyli poinformować co się dzieje... ludzie z abonamentami osiągali punkt wrzenia.
Teraz przynajmniej sytuację wyjaśnili.

Data: 2020-11-02 10:50:15
Autor: Ignacy
Endomondo kaput
poniedziałek, 2 listopada 2020 o 09:04:20 UTC+1 Maciek napisał(a):
[...]
Trzeba wykasować we wszystkich apkach dane przeglądania i w większości pamięć podręczna i padaka działa idealnie.
No cóż, zebrali dane lokalizacyjne od milionów, a teraz będą nas inwigilować. Tak wolność.

Data: 2020-11-03 11:58:36
Autor: Maciek
Endomondo kaput
Trzeba wykasować we wszystkich apkach dane przeglądania i w większości pamięć podręczna i padaka działa idealnie.

To jest trick jak coś się pochrzani powiedzmy w "normalnej" sytuacji, jak teraz.

Z początkiem roku do jego połowy mieli niezły fuckup u siebie.
Część ludzi miało poważne problemy z korzystaniem z serwisu, wszystko działało bardzo losowo.
Okresowo nie działało też wcale jak np zalogowanie ;-)
Nieistotne było czy korzystałeś z endo przez apkę czy przez www czy czyściłeś cache itd.

No cóż, zebrali dane lokalizacyjne od milionów, a teraz będą nas inwigilować. Tak wolność.

aaaa to już pewnie nie oni może przehandlują pod stołem fejsowi albo googlowi aby wciskał nam jeszcze skuteczniej produkty i kierował na odpowiednie strony ;)

Data: 2020-11-03 03:11:53
Autor: Ignacy
Endomondo kaput
wtorek, 3 listopada 2020 o 11:58:40 UTC+1 Maciek napisał(a):
> [...]
aaaa to już pewnie nie oni może przehandlują pod stołem fejsowi albo googlowi aby wciskał nam jeszcze skuteczniej produkty i kierował na odpowiednie strony ;)
A co zrobimy jak się zwinie strava? Swoje ślady, mam na karcie SD! Jak by można było wszystkie te "padaki" zebrać do kupy, wtedy powstała by zadowalająca ich funkcjonalność! Póki co, to są gadżety do zabawy, niemniej, trzeba korzystać z tego co jest. Najbardziej jednak irytuje mnie, brak power banków o dużej pojemności na zwykłe baterie!

Data: 2020-11-03 14:52:34
Autor: Jan Cytawa
Endomondo kaput
Ignacy pisze:
 Najbardziej
jednak irytuje mnie, brak power banków o dużej pojemności na zwykłe
baterie!

Hmm.
Wiekszosc powerbankow jest oparta o akumulatory litowo-jonowe 18650. Teoretycznie nie ma problemu samemu sobie cos takiego zrobic. Sa gotowe uklady zasilajace.

Problem jest taki, ze zwykle baterie maja stosunkowo mala pojemnosc i zeby byly funkcjonalne to trzeba by ich bardzo duzo miec. To troche zaprzecza idei powerbanku.
Ale badzmy dobrej mysli, jak zrobia pojemniejsze male akumulatory, to na pewno problem postawiony bedzie rozwiazany.

Jan Cytawa

Data: 2020-11-07 18:41:47
Autor: PeJot
Endomondo kaput
W dniu 2020-11-03 o 14:52, Jan Cytawa pisze:

[...]

Nie zrobią, przynajmniej w najbliższym czasie. Gdyby technologicznie było to możliwe i opłacalne, już dawno zostało by wprowadzone w akumulatorach do e-pojazdów.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2020-11-07 22:40:15
Autor: 2late
Endomondo kaput
On 07/11/2020 5:41 pm, PeJot wrote:
[...]

Co masz na mysli pojemniejsze?

https://badzi0r.wordpress.com/

Data: 2020-11-08 09:41:20
Autor: PeJot
Endomondo kaput
W dniu 2020-11-07 o 23:40, 2late pisze:
[...]

Więcej energii z kilograma masy.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2020-11-08 09:57:40
Autor: 2late
Endomondo kaput
On 08/11/2020 8:41 am, PeJot wrote:

[...]

A jaka aktualnie masz baterie i na jaka pojemnosc a mAh chcialbys zamienic? Bo z tego co wiem, to ograniczeniem, zwiazanym z bezpieczenstwem, jest 27 000 mAh.

https://badzi0r.wordpress.com/

Data: 2020-11-08 11:27:41
Autor: PeJot
Endomondo kaput
W dniu 2020-11-08 o 10:57, 2late pisze:
[...]

To nie ja chcę mieć, sprawdź komu się takie coś marzy.

Bo z tego co wiem, to ograniczeniem, zwiazanym z bezpieczenstwem, jest 27 000 mAh.

I jeżeli to ograniczenie się zmieni, to w dół.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Endomondo kaput