Endriu i Dunald robiom podśmiechujki z Bronka

Data: 2018-10-05 10:24:59
Autor: u2
Endriu i Dunald robiom podśmiechujki z Bronka
https://wpolityce.pl/polityka/415222-komorowski-obiektem-drwin-andrzeja-dudy-i-donalda-tuska

[...]

Dosyć sensacyjną informacją podzielił się w rozmowie z ,,Super Expressem" prezydenta Andrzej Duda. Jak się okazało, szeroko komentowane sceny ze Zgromadzenia Ogólnego ONZ, w których Andrzej Duda śmieszkuje z Donaldem Tuskiem, odnosiły się do prezydenta Bronisława Komorowskiego.

CZYTAJ WIĘCEJ: Ciekawa sytuacja na ZO ONZ. Prezydent Duda rozmawiał z Donaldem Tuskiem. Humory dopisywały. WIDEO

     To nie jest normalne. Rozmowa wynikała z kolejności wystąpień w czasie posiedzenia, w którym obaj braliśmy udział. Posadzono nas obok siebie, rozmawialiśmy jak człowiek z człowiekiem. Nie powiem, że jesteśmy kolegami, ale z panem Tuskiem znamy się od dawna. To była normalna rozmowa, ale nie rozmawialiśmy o polityce tylko o sprawach życiowych

- mówił ,,Super Expressowi" prezydent.

I wtedy - według relacji Dudy - miał się pojawić wątek Komorowskiego.

     Trudno tak dokładnie odtworzyć. Zażartowałem a propos ewentualnej drugiej kadencji. Powiedziałem, że ja nie jestem tak pewny swego jak prezydent Komorowski i ja swojego mieszkania nie wynająłem nikomu na 10 lat! To chyba to nas tak rozbawiło...

- wspomina prezydent.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-10-05 19:59:37
Autor: Pajdak
Adrian i Donald robiom podśmiechujki z kota
PIJACZYM "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
Trudno tak dokładnie odtworzyć.

Skleroza?

Zażartowałem a propos ewentualnej drugiej kadencji.

To zależy wyłacznie od układu bobków w kuwecie na Nowogrodzkiej.

Powiedziałem, że ja nie jestem tak pewny swego

Sznurki trzyma własciel kota ;-)

jak prezydent Komorowski i ja swojego mieszkania
nie wynająłem nikomu na 10 lat! To chyba to nas tak
rozbawiło...

Normalnie robili sobie jaja z kuweciarza ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-06 09:07:06
Autor: Pajdak
pjaczyna  "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5bb7ab83$0$495$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 05.10.2018 o 19:59, bobek pisze:
To zależy wyłacznie od układu bobków w kuwecie

ano:)))))))))

I co ci wyszło? Że żywcem do Rydzykowego nieba pójdziesz? ;-))))

LOL LOL!

--
Pajdak

Data: 2018-10-06 04:23:53
Autor: Zenek Kapelinder
Adrian i Donald robiom podśmiechujki z kota
Chwilowo w bobkach wychodzi ze taki jeden rudy i jego swita niedlugo do pierdla zawita.

Data: 2018-10-07 13:28:50
Autor: Pajdak
Adrian i Donald robiom podśmiechujki z kota
kundel nowogrodzki "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:6f15f164-00c3-4a61-bf39-0f7656cf03ffgooglegroups.com...
Chwilowo w bobkach wychodzi ze taki jeden rudy i jego swita niedlugo do pierdla zawita.o

Ty zenus wiersze pisz. Jakies ach i och na temat kota i jego kuwety uszczęsliwiły by własciela a ty być może dostapiłbys zaszczytu wymiany piachu w kuwecie.

--
Pajdak

Endriu i Dunald robiom podśmiechujki z Bronka