Endriu, stajesz się już męczący...

Data: 2010-03-19 09:46:08
Autor: viper
Endriu, stajesz się już męczący...
Endriu, nie rób z siebie większego matoła niż jesteś... niech do twojej małej główki dotrze, że jesteśmy jednym z najmniej zadłużonych krajów na świecie... a już na pewno w Europie... a to głównie dzięki temu że nie dopuściliśmy do władzy debili którymi się z wypiekami na buzi zaczytujesz... jesteś takim klasycznym przykładem wyborcy na których bazowała na przykład Samoobrona... nienawidzisz wszystkich wkoło bo ich obwiniasz za swój los... a swój los trzeba było wziąc w swoje ręce i coś zadziałac jak zrobiło to wielu innych... i wtedy nie musiałbyś się tak pluc... ale wygodniej jest nic nie robic i niczym nie ryzykowac, a tylko zawodzic że wszyscy wkoło to ku...wy i złodzieje... Jeszcze raz dedykacja especially for you... pardon, zapomniałem że ty pewnie w ramach utyskiwania nad tą bandą z WSI języków też się nie uczyłeś.. posłuchaj uważnie tego kawałka, dedykuję go szczególnie tobie...

http://www.youtube.com/watch?v=3msD-6_gVk0

Data: 2010-03-19 09:10:44
Autor: Gonzo
viper wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=3msD-6_gVk0

Fajny kawalek. Dzisiaj mi sie snilo, ze musze wracac do Polski, plakalem przez sen.

Data: 2010-03-19 10:27:07
Autor: viper
viper wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=3msD-6_gVk0

Fajny kawalek. Dzisiaj mi sie snilo, ze musze wracac do Polski, plakalem przez sen.

kiedyś całkiem przypadkowo przygarnął mnie do swojego zespołu pewien genialny człowiek i chcąc nie chcąc stałem się jednym z kilku ludzi na swiecie który znał się na pewnym temacie, niezwykle zresztą ważnym dla przemysłu he he... potem ten temat sobie podrążyłem i w efekcie koleś z Kanady obiecywał mi jakieś nieprawdopodobne historie byle bym tylko się tam przeniósł... ale stwierdziłem że wolę klepac biedę w Polsce niż za granicą sikac do nawet złotego kibla... co prawda to było dawno i nieprawda, ale tak mi zostało i nigdy bym się z Polski nie wyprowadził... jak jestem za granicą to czuję się tam na luzie i jak w domu, ale nigdzie nie jest mi tak dobrze jak u siebie...

Data: 2010-03-19 09:34:03
Autor: Gonzo
viper wrote:
nie wyprowadził... jak jestem za granicą to czuję się tam na luzie i jak w domu, ale nigdzie nie jest mi tak dobrze jak u siebie...

Za pare lat planuje wracac do Pl i rozkrecac biznes. Mam nadzieje, ze szybko sie zadomowie i tez sie bede czul dobrze.

Data: 2010-03-19 12:14:43
Autor: skippy

Użytkownik "Gonzo" <gonzo@none.nn> napisał w wiadomości news:hnvf2m$4ms$1news.onet.pl...
viper wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=3msD-6_gVk0

Fajny kawalek. Dzisiaj mi sie snilo, ze musze wracac do Polski, plakalem przez sen.

Mi sie sniło że musze na stałe jechać na zachód i tez płakałem.

Data: 2010-03-19 13:10:38
Autor: DJ \(Dominik\)
Endriu, stajesz się już męczący...
A mi się śniło, że Zachód płakał jak miałem do niego jechać.

DJ

Data: 2010-03-19 09:55:36
Autor: XXL
Endriu, stajesz się już męczący...
Endriu buja w obłokach w ślad za publicystami i felietonistami z UPR.
Nie może zrozumieć, że J.K.Mikke, S.Michalkiewicz i paru innych żyje z
mamienia swoich zwolenników głoszonymi przez siebie utopiami "czystego
XIX-wiecznego kapitalizmu".
Co więcej, oni sami w te utopie wierzą !!!

Endriu tak się tym przejął, że balansuje na granicy obłędu i paranoi.
Popiera kanapową partię, która ma poparcie na granicy błędu statystycznego (ok. 1%).
Ale pociesza się tym, że należy do tej wyjątkowej elity, która naprawdę
rozumie o co tutaj chodzi.
Według niego pozostałe 99% procent to głupcy, którzy nie rozumieją oczywistych
rzekomo prawd głoszonych przez K.Mikke i spółkę.

Data: 2010-03-19 19:45:07
Autor: Endriu
Endriu, stajesz się już męczący...
Endriu, nie rób z siebie większego matoła niż jesteś...

Dzięki za słowa otuchy. Nie ma to jak liczyć na kolegó grupowiczów.
Jest jednak nadzieja:

http://biznes.interia.pl/news/sprzedaz-wyborczej-drastycznie-spada,1452062,1844

Jescze tylko ludziska nasrają na te antypolskie platformiane tuby propagandowe TVN i Polsat i wreszczcie będę mógł ddychnąć w spokoju.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Endriu, stajesz się już męczący...