Endriu, zaczynająsięŚwięta...

Data: 2009-04-12 20:54:18
Autor: kc
Endriu, zaczynająsięŚwięta...
viper <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał(a): Co prawda nie do mnie, ale ponieważ skierowane na grupę pozwolę sobie popolemizować:

... Wałęsa zrobił coś dobrego dla Polski...

Czy mógłbyś rozwinąć swoją myśl, podać przykłady? Ja dam ci tylko jeden: otworzył mi oczy w czerwcu 1992r.

czy nic ci nie mówi fakt, że JPII go uwielbiał?

mówi, tylko nie to samo co tobie.

a JPII był najlepiej poinformowaną osobą w kraju, wiedział doskonale kto jest kapusiem, tylko to olewał...

Santo subito? Tylko Popiełuszko zasługuje na miano świętego i bohatera, bo mimo, że wiedział co mu grozi, nie opuścił swoich owieczek.

 masz papkę z mózgu i wierzysz tylko w to, co ci sprzedadzą panowie na M...

Ty też wierzysz tylko w to co ci sprzeda pan M.

paskudną stroną demokracji jest to, że byle kto może sobie bezkarnie pluc jadem w necie...

No właśnie, czymże jest twój post, jeśli nie jad dla myślącego niepoprawnie politycznie? Bogu dzięki, że mamy net, Hyde Park jest potrzebny demokracji.

kc

--

Endriu, zaczynająsięŚwięta...