Endriu, zaczynająsięŚwięta...

Data: 2009-04-13 10:16:24
Autor: Endriu
Endriu, zaczynająsięŚwięta...
gówno przyjacielu wiesz co się wtedy naprawdę działo, masz papkę z mózgu i wierzysz tylko w to, co ci sprzedadzą
panowie na M...jak czytam twoje gówniane posty to aż żal się robi że w Polsce
jednak nie rządzi łukaszenko, paskudną stroną demokracji jest to, że byle kto
może sobie bezkarnie pluc jadem w necie...

Wszytskiego to ja nie wiem oczywiście, ale ludzie mówią....:

http://www.youtube.com/watch?v=tCP38jbLgO0&hl=pl

Trzeba by było zweryfikować, czy prawdę mówią....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-13 10:21:23
Autor: Endriu
Endriu, zaczynająsięŚwięta...

Wszytskiego to ja nie wiem oczywiście, ale ludzie mówią....:

http://www.youtube.com/watch?v=tCP38jbLgO0&hl=pl

Trzeba by było zweryfikować, czy prawdę mówią....

http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090403/REGION/299859110

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-13 15:11:33
Autor: Endriu
Endriu, zaczynająsięŚwięta...
http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090403/REGION/299859110

" [...] Wałęsa jest znany na całym świecie, czy to mądre, żeby na oczach świata prać różne brudy? - bije się z myślami Zdzisław Czachorowski, kolega Lecha z czasów szkolnych. I sam sobie odpowiada. - Ale gdyby Leszek powiedział otwarcie całą prawdę o różnych sprawach, ludzie nic by mu przecież nie zrobili. Wręcz przeciwnie - nie byłoby człowieka, który by za nim nie poszedł. Ale on ma z tym problem.[...]".

"Leszek" się nie przyzna, musi brnąć w to bagno do samego (swojego) końca - jest zakładnikiem - tych którzy oszukali ....
A gdyby się nawet przyznał, to za "Leszkiem" już nikt nie pójdzie - opuszczą go nawet siły zła, które teraz idą z nim ramię w ramię ....

Póki co, ma jeszcze szansę się na tym świecie zrehabilitować, ale wszystko wskazuje na to że z niej jednak nie skorzysta (górę bierze typowo polsko-sarmacki charakter - "ja wam pokaże, człowiek ze wsi, a popatrzcie czego dokonałem....").

Szkoda, bo wyjawienie prawdy byłoby bardzo szlachetnym gestem na koniec życia tej jakże kontrowersyjnej postaci, który (w mojej opini) mogłby pomóc w pojednaniu naszego skłóconego narodu .....

P.S. Wydaje mi się że byłoby miło gdybyśmy nie musieli się tutaj na pl.biznes.wgpw z XXL-em, Viper-em wykłócać o życiorys Wałęsy ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Endriu, zaczynająsięŚwięta...