Endrju

Data: 2011-02-19 12:48:35
Autor: Roman
Endrju

Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <bartek.kacprzak@gmail.com> napisal w wiadomosci news:16c7cbee-a901-4afe-8e13-ea6e7372f0dfl11g2000yqb.googlegroups.com...
Naprawde musicie mu odpisywac?
Rece opadaja bo co chwile ktos go z kibla wyciaga.
Nic mu nie wytlumaczycie.

Bartek

Zlo tkwi w czlowieku niezaleznie od jego wyksztalcenia, pochodzenia czy wyznawanej religii lub przynaleznosci do partii politycznej.
Pozdrawiam
Roman

Data: 2011-02-20 12:29:20
Autor: Endriu
Endrju
Zlo tkwi w czlowieku niezaleznie od jego wyksztalcenia, pochodzenia czy wyznawanej religii lub przynaleznosci do partii politycznej.
Pozdrawiam

Masz na myśli mnie i moje pytania?. Masz na myśłi to, że złem jest pytanie o sczegóły technicze odnośnie katastrofy ?Masz na myśli, że "dobrze" to jest wtedy gdy nikt nie zapyta o szczególy techniczne katastrofy 90 osbób ?.

Masz prawo do definiowania co jest "dobre" a co "złe" ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-20 16:35:54
Autor: Roman
Endrju

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ijqtuo$vj8$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Ty nie pytasz, ty narzucasz swoje zdanie grupie, która z zamierzenia miała być dla fachowców,
ludzi związanych z lotnictwem, jednak poprzez takich jak Ty czy inni całkiem straciła na znaczeniu
i od dłuższego czasu nie jest tym czym być powinna.
Po każdym lotniczym zdarzeniu czy katastrofie pracownicy lotnictwa i ci latający i ci z ziemi dyskutuja
nad tym, by więcej nie powtórzyła się dana katastrofa.
Tak robione jest od czasu powstania lotnictwa. Wybrana grupa Komisja Powypadkowa zwana różnie w różnych krajach,
ma wgląd do wszystkich danych. Oni podejmują ostateczną decyzję. Tak jak MAK.
Prawnicy, dziennikarze i politycy powinni poczekać do ogłoszenia wyników pracy komisji.
Ludzi nie związanych z lotnictwem a wyrażających tu swe zdanie jest wielu.
Tych fachowców co kilkanaście razy lecieli samolotem też tu nie brakuje.

Masz prawo do definiowania co jest "dobre" a co "złe" ?.
Wiek, doświadczenie pozwala mi na to. Wyrażam swoje zdanie, podpisując się pod tym.

Data: 2011-02-20 16:54:41
Autor: Endriu
Endrju
Ty nie pytasz, ty narzucasz

Chłopie nic nie narzucam, tylko od miesiąca się pytam czy wykres czarnych skrzynek odnośnie wysokościomierza barycznego w ostatnich chwilach przed wygląda ZAWSZE tak samo jak w roparcie MAK, czyli w postaci trzech szpilkowych tików z których na moje oko niewiele wynika jezeli chodzi o rzeczywiste położenie samolotu względem podczas katastrofy.

Cała teza o katastrofie wisi na postalacie, że Protasiuk lądował w Radiowysokościomierza. Aby to stwierdzić trzeba to UDOWODNIĆ. Aby to udowodnić nalezy spojrzeć w zapisy czarnych skrzynek odnośnie rejestrowanej wysokości według baro i radio.

Sęk  wtym że zapis radio (utwierdzający teze o błędnym lądowaniu) isynieje i jest pięłknie wyrysowany na całej długości lądowania, a wykres Baro to trzy szpilki któjej ostatnia pokazuje 188 metrów na niemal 20 sekund od katastrofy.

Jak więc można ustalić prawdziwą wysokość wg Baro mając tylko szpilkowe co-pół-minutowe dane ?.
Jak specjaliści badają takowe katastrofy, i ewentualne błędy (podchodznie wg złego przyrządu) mając tylko szpilkowe ticki

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9cc75c2bbb08e03a.html

....  i jak można orzekac o winie/lub nie winie czy Protasiuk rzeczywiści postępował wg Baro/Radio nie mając odpowiedniego pełnego liniowego wykresu barowysokościomierza ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-20 21:36:21
Autor: Roman
Endrju

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ijrdgc$sq9$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Wykres wygląda tak jak jest nagrany i jak oglądający go sobie na monitor nastawi.
Ktoś sprawdzając to porównał wskazania wszystkich znajdujących się na samolocie
wysokościomierzy.
Tu pokazano te które uznano za stosowne.
Dosłana kaseta ATM także zawiera to i ktoś już sprawdził wskazania wysokościomierzy.
Poczekaj aż fachowcy się wypowiedzą.

[...]

Ty już dawałeś sztuczną mgłę i trzymaj się tego na innych forach.
Potrafiliście zmanipulować ludzi z wyższym wykształceniem,  którzy
prawie są przekonani o zamachu. Podając go jako jedyny pewny powód
zderzenia samolotu z ziemią.
Zauważ ludzie lotnictwa nie są tak pewni tego co się stało jak PiS owcy.
Tak istotnego momentu jak przygotowanie do lotu i wysłanie razem tylu
istotnych dla funkcjonowania państwa osób już obecnie jest pomijane i bez znaczenia dla sprawy.
Czemu nie zajmiesz się tym tak ważnym i zapamiętanym momentem przez inne państwa.

Pzdr
Roman

Data: 2011-02-21 07:57:07
Autor: Endriu
Endrju
[...]

To jeszcze się nie wypowiedzieli ?. GrzegorzW mówi jasno - INNYCH NIE BĘDZIE !!!!!!!!!!!!!!!

P.S. Pzypominam ci że na tej grupie "fachowcy" -zresztą mocno uprzedzeni względem Macierewicza -już dawno się wypowiedzieli, zwalając winę na Protasiuka i brak zastosowania procedur.

[...]

Nikogo nie staram się zmanipulować.....

Nie stawiałem tu żadnych tez, tylko pytałem się czy wytworzenie takiej jest możliwe. W końcy wspólnie  ustalilismy, że z mgłą to tak do końca niewiadowmo (aparatura z filimiku to nie agragat mgły, tylko zasłona dymna generowana z odpowiednich generatorów spalających bodajże ropę - dym z tego musi specyficznie śmierdzieć spalanym paliwem).

http://www.cda.pl/video/617910/TMC-65-Maszyna-do-wytwarzania-mgly

, tym bardziej wydaje się to niecelowe biorąc pod uwagę, że procedura na 2 ndb mówi o tym że pilot nie widząc lotniska przebywając na wysokości decyzyjnej powinien przerwać lądowanie i odejść ..... Stąd zastosowanie czegoś takiego wydaj się być niecelowe .....

Dlatego więc od miesiąca pytam o te wykresy z raportu które KURKA WODNA do JASNEJ ANIELKI powinny odpowiadać na wszystkie pytania, podczas gdy one tego nie robią a kolega GrzegorzW mówi jasno że innych wykresów z Barowysokościomierza NIE BĘDZIE !!!!!!!!!!!!!!!

P.S. Też mam wyższe wykształcenie. W czasach gdy każdy może sobie praktycznie kupić dyplom przechwalanie wyższym wykształceniem na nikim nie robi wrażenia....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-21 08:33:37
Autor: Piotrp_de
Endrju
P.S. Też mam wyższe wykształcenie. W czasach gdy każdy może sobie

praktycznie kupić dyplom przechwalanie wyższym wykształceniem na nikim nie

robi wrażenia....

Na mnie i owszem. Gdzie jest ten wydział filologii łaciny kuchennej? Szczere gratulacje dyplomu!

Piotr

Data: 2011-02-21 08:57:32
Autor: Endriu
Endrju
Na mnie i owszem. Gdzie jest ten wydział filologii łaciny kuchennej? Szczere
gratulacje dyplomu!

A może zamaist bicia piany, mógłbyś odpowiedzieć na moje pytanie odnośnie raportu MAK?.
Będą jeszcze jakieś inne wykresy jeżeli chodzi o wysokościomierze (jak twierdzi kolega Roman)....

"[...] Ktoś sprawdzając to porównał wskazania wszystkich znajdujących się na samolociewysokościomierzy. Tu pokazano te które uznano za stosowne. [...]".

...., czy już żadnych innych nie będzie jak twierdzi kolega GrzegorzW ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-21 11:42:34
Autor: J.F.
Endrju
On Mon, 21 Feb 2011 08:33:37 +0100,  Piotrp_de wrote:
[...]

Takie czasy. Maja miec wszyscy wyzsze studia to beda mieli, chocby to
miala byc Wyzsza Szkola Makijazu. O przepraszam - Kosmetologii.
http://www.wsns.lublin.pl/index.php

A tak szczerze pytajac - potrafisz ladnie ostrzyc kobiete ? To co sie dziwisz ze dobry fryzjer ma lepsze wyksztalcenie i wiecej
zarabia niz Ty :-)

J.

Data: 2011-02-21 10:06:13
Autor: FD
Endrju
W dniu 2011/02/21 07:57, Endriu pisze:

P.S. Też mam wyższe wykształcenie. W czasach gdy każdy może sobie

powiedz kto ci dal dyplom to cie pomszcze!!!
strasznie cie oszukali!

Data: 2011-02-21 02:08:26
Autor: Endriu
Endrju
> P.S. Te mam wy sze wykszta cenie. W czasach gdy ka dy mo e sobie

powiedz kto ci dal dyplom to cie pomszcze!!!
strasznie cie oszukali!

Ewnetualne potencjalne odznaczenie/nieodznaczenie  mojej osoby
dyplomem w obliczu dyskusji którą od jakiegos czasu prowadzimy to
sprawa raczej drugorzędna lub jeeszcze niżej n-rzędna...
Jak masz coś ciekawego do powiedzenia na temat wykresów to mów.
Jak nie masz to SPADAJ i nie zawracaj gitary ......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-21 10:13:21
Autor: Krzysztof Chajęcki
Endrju
Dnia Mon, 21 Feb 2011 02:08:26 -0800, Endriu napisał(a):

powiedzenia na temat wykresów to mów. Jak nie masz to SPADAJ i nie
zawracaj gitary ......

no właśnie Endriu - spadaj, albo przynajmniej nie zmieniaj adresu mailowego, bo mi z filtrów wyłazisz... :P

--
m.

Data: 2011-02-21 18:17:11
Autor: Endriu
Endrju
no właśnie Endriu - spadaj,

Sam spadaj Krzysiu....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-24 07:29:33
Autor: Michal Tyrala
Endrju
On Mon, 21 Feb 2011 10:13:21 +0000 (UTC), Krzysztof Chajęcki wrote:
 no właśnie Endriu - spadaj, albo przynajmniej nie zmieniaj adresu  mailowego, bo mi z filtrów wyłazisz... :P

Scoruj wedlug:

From: Endriu

zycie jest wtedy duzo prostsze.
--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2011-02-24 09:14:13
Autor: Endriu
Endrju
From: Endriu

Krzysiu tylko tak udaje, a w rzeczywistości  sam jest ciekaw jak blogerzy krok po kroju wylaptwac będą nonsensy z raportu MAK .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

From: Endriu

zycie jest wtedy duzo prostsze.