Endrju, wróć!

Data: 2009-12-12 09:38:51
Autor: Hans Kloss
Endrju, wróć!
Przyznam szczerze że mnie szlag trafiał gdy za przeszłych rządów
obserwowałem nieumiejętność dogadania się kaczorów z pełowcami czy
choćby przeciągnięcia części z nich (nieważne jakimi metodami) na
swoją stronę. Czary goryczy dopełniły "udane " rozmowy koalicyjne z
Endriu Lepperem i jego jaczejką, które wówczas jawiły się niczym
podpisaniem na PiS wyroku śmierci politycznej. Nijak nie mogłem pojąc
dlaczego kaczory z własnej woli przyjmują ten pocałunek Almanzora od
samoobrończych gnojoskrobów, wydawało się że lepsze wszystko inne niż
taki samobójczy krok. Nabrałem wręcz przekonania że późniejszą porażkę
wyborcza kaczory zafundowały sobie na własne życzenie i że mogły jej
łatwo uniknąć grając inteligentniej i sprytniej.  Ze to może
niekoniecznie takie proste to zaczęło mi świtać dopiero pod koniec
zeszłego roku, gdy pełoski marszałek sejmu Komoruski odmówił
zwyczajowego i standardowego uczczenia minutą (jedną minutą!!!) ciszy
w sejmie pamięci zmarłego senatora Rzeczpospolitej- tylko dlatego że
ów senator (nazwiska nie pomnę) dostał się był do senatu z listy PiS.
Potem oczywiście nastąpił szereg innych ciekawych wyczynów różnych
pełoskich osobistości w wyniku których oczy otwierały mi się coraz
szerzej (ze zdumienia). Wreszcie słynny występ senatora Piesiewicza
który umalowany jak tania picz w kwiecistej sukieneczce dał się
sfilmować jakimś zupełnie tragicznym kurwom w stanie odurzenia
narkotycznego. I teraz dopiero zrozumiałem (tak mi się przynajmniej
wydaje) cały tragizm sytuacji kaczorów i beznadzieję sytuacji na
naszej scenie politycznej. Doszło wręcz do tego że jestem skłonny
wołać wielkim głosem:
ENDRJU WRÓĆ!!!!!!!!!!!! Ściągaj zagnojone gumofilce i wskakuj w
lakierki, a onuce zamień na skarpetki. Pysk opal w solarium, zdejmuj
kufajkę i wyciągaj z szafy ten garnitur cuchnący naftaliną . Umyj
"uciaprane guwnem" łapy, wyczyść paznokcie i uszy  I WRACAJ! Ratuj
Endrju, Ojczyzna w potrzebie!
Jak ci się zechce wydupczyć z chłopakami "w kolejarza" jedną czy drugą
"asystentkę" to mi to lotto, niech wam i jej będzie na zdrowie.
Łapówki lubisz? Nie ma sprawy, mogą się wszyscy dorośli Polacy po 10
groszy miesięcznie na łapówkę dla was zrzucić-  powinno  wystarczyć a
my pewnie od tego nie zbiedniejemy.
Ale przynajmniej będziemy mieć pewność że ani ty ani twoi koledzy  nie
będziecie  łazićw babskich kieckach, szminkować pyska ani malować
powiek. Będzie wiadomo że jak leżysz gdzieś nieprzytomny to dlatego
żeś się uchlał jak świnia zwykłym swojskim alkoholem a nie najebał
jakimś stuffem z piekła rodem. I jak już wyleczysz kaca to cię będzie
można nawet ludziom pokazać a po dwóch dniach będziesz mógł pi x drzwi
normalnie funkcjonować a nie całymi tygodniami chować się w szafie jak
po tych różnych peruwiańskich wynalazkach.
Wracaj Endriu, poświęć się, wdzięczny naród nigdy ci tego nie zapomni!
J-23

Data: 2009-12-12 18:59:02
Autor: pluton
Endrju, wróć!
Nijak nie mogłem pojąc
dlaczego kaczory z własnej woli przyjmują ten pocałunek Almanzora od
samoobrończych gnojoskrobów, wydawało się że lepsze wszystko inne niż
taki samobójczy krok.

Oni nie przyjmowali pocalunku - oni zapierdzlali na swoich krotkich
nozkach z wyciagnietymi jezyczkami, zeby je wsadzic w te opalona gebe.

[...]

Gdyby nie bylo alternatywy, to istotnie Endrju bylby o wiele lepszy od
Jarka i brata Jarka. Na szczescie cala te 'wielka trojce' mozemy
spokojnie spuscic do szamba i zapomniec.

Nullification

Data: 2009-12-12 20:52:48
Autor: awe
Endrju, wróć!

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg0lii$83j$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
nastepny z niedowaladem mozgowym...chlopaki czy wszystkie urwalyscie z tej samej psychuszki? Dlaczego was tak na krzywa gebe wypuszczaja?
awe

Data: 2009-12-13 13:55:00
Autor: Hans Kloss
Endrju, wróć!
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Oni nie przyjmowali pocalunku - oni zapierdzlali [...]

Tak pluto, niewykluczone że w twojej chorej głowie takie właśnie rojenia się
wówczas kluły. Niemniej dziel się może nimi na pl.sci.psychiatria, bo tu
dorośli chcieliby sobie pogadać o polityce...
J-23

--

Endrju, wróć!