Endura Flyte - szukam opinii.

Data: 2012-05-13 20:58:20
Autor: steve69
Endura Flyte - szukam opinii.
Warte to tych 500 zł?

Szukam kurtki przeciwdeszczowej, która umożliwi nawet parogodzinna jazdę w
mżawce/deszczu.

Może ktoś z preclowiczów posiada i mógłby podzielić się wrażeniami z użytkowania?

--
Pozdrawiam.

Data: 2012-05-14 10:56:01
Autor: bans
Endura Flyte - szukam opinii.
W dniu 2012-05-13 22:58,  steve69 pisze:

Warte to tych 500 zł?

Warte. Jedna wada - brak kaptura.
Prać ręcznie, najlepiej zresztą tylko płukać.

--
bans

Data: 2012-05-14 12:06:15
Autor: Fabian
Endura Flyte - szukam opinii.
On 14.05.2012 10:56, bans wrote:
W dniu 2012-05-13 22:58, steve69 pisze:

Warte to tych 500 zł?

Warte. Jedna wada - brak kaptura.

Np. dla mnie to zaleta ;)

Fabian.

Data: 2012-05-14 20:59:28
Autor: Krees
Endura Flyte - szukam opinii.
 steve69 <steve69@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Zdecydowanie warto. To bardzo lekka, odporna na przemakanie a przy tym dosyć
dobrze "oddychająca" kurtka. Mam ją już dwa lata i zdarzyło mi się ją testować
w różnych warunkach - nigdy mnie nie zawiodła. Najcięższe doświadczenie to
jazda w deszczu w temperaturze około 5 stopni Celsjusza. Nie była to jakaś
ogromna ulewa, ale ciągły deszcz o średnim nasileniu. Jazda trwała około 4
godzin. Kurtka nie przemokła.
Ja moją kapotę kupowałem zdaje się w chainreactioncycles - wyszło sporo taniej
niż w Polsce (za tę samą kwotę oprócz kurtki kupiłem jeszcze kilka rzeczy i
nie były to bynajmniej bibeloty).

Pozdrawiam
Krees

--