Endura, rozmiarówka

Data: 2012-09-11 17:53:19
Autor: solar
Endura, rozmiarówka
W dniu 11-09-2012 16:32, Piecia aka dracorp pisze:

No i teraz czy miałem pecha i przez przypadek kupiłem damskie spodenki? Czy spodnie przez ten dłuższy czas się rozeszły i nie czułem na początku że są za ciasne? Czy coś nie tak jest z marką Endura że można natrafić na takie kwiatki?

Mam dwie pary krótkich i jedne długie, w tym samym rozmiarze i są OK. Przynajmniej, jeśli chodzi o luźne rzeczy. Bo np. wpinane pampersy dobrze brać o rozmiar większe.

"Kobieta powinna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na podobieństwo Boga."
                                                    św. Bernard

Endura, rozmiarówka