Enduro Trails - Bieslko-Biała

Data: 2015-10-19 14:55:32
Autor: bans
Enduro Trails - Bieslko-Biała
http://endurotrails.pl/sciezki-bielsko/

Fajna zabawa, można pojeździć dla odreagowania po "prawdziwej turystyce" ;)

--
bans

Data: 2015-10-19 22:47:18
Autor: Jacek G.
W dniu 2015-10-19 14:55, bans napisał(a)::
http://endurotrails.pl/sciezki-bielsko/

Fajna zabawa, można pojeździć dla odreagowania po "prawdziwej turystyce" ;)

No, ciekawa rzecz. Ale nie wiem czy to na moje umiejętności. Może na tych najłatwiejszych wariantach dam radę :)
--
Jacek G.

Data: 2015-10-19 21:16:41
Autor: Piotr Rogoza
Enduro Trails - Bieslko-Bia³a
Dnia Mon, 19 Oct 2015 22:47:18 +0200, Jacek G. napisał(a):

No, ciekawa rzecz. Ale nie wiem czy to na moje umiejętności. Może na
tych najłatwiejszych wariantach dam radę :)
No naprawdę super. Tylko dlaczego tak daleko? Że też na pomorzu nie ma czegoś podobnego.

@Jacek nie przejmuj się umiejętnościami tylko jedź, najwyżej ciut wolniej.

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-10-20 08:07:48
Autor: bans
W dniu 2015-10-19 o 23:16, Piotr Rogoza pisze:

@Jacek nie przejmuj się umiejętnościami tylko jedź, najwyżej ciut wolniej.

Zgadza siÄ™ w przypadku "Twistera" (nie mówiÄ…c już o proÅ›ciutkiej "Stefance") - tam każdy może zjechać, widziaÅ‚em nawet kilkuletnie dzieci   w dolnej części. A jak ktoÅ› chce szybko - to też można, wtedy zamiast przejeżdżać przez "hopki" - frunie nad nimi :)

Co do trudniejszego "Starego Zielonego" - nam akurat trafiło się błoto i było no cóż, jak w prawdziwych górach ;)

Na "DH+" nawet nie próbowałem wjechać.

Kilka zdjęć, ale to raczej okolice - w czasie jazdy nie ma co tracić czasu na fotografowanie ;)

https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2015_10_18TwisterStaryZielony#slideshow/6206998491581788194

--
bans

Data: 2015-10-20 01:07:42
Autor: Marek
Enduro Trails - Bielsko-Bia³a
bans napisa³:

w czasie jazdy nie ma co traciæ
czasu na fotografowanie ;)

Ale Ty przecie¿ jeste¶ turyst± multimedialnym. Kamerka poleg³a?

--
Marek

Data: 2015-10-20 10:20:21
Autor: bans
Enduro Trails - Bielsko-Biała
W dniu 2015-10-20 o 10:07, Marek pisze:

Ale Ty przecie¿ jeste¶ turyst± multimedialnym. Kamerka poleg³a?

Filmików z przejazdów tymi trasami na youtube jest ju¿ sporo, nie ma co pokazywaæ tego samego. A dwa - mój ¶limaczy zjazd raczej nie nadawa³by siê do pokazania ;)

Dopiero przy drugim zje¼dzie uzna³em ¿e po to s± bandy, ¿eby z nich ¶mielej korzystaæ, a do skakania to w ogóle jeszcze daleko ;)

--
bans

Enduro Trails - Bieslko-Biała