Enduro - poradnik

Data: 2010-10-28 11:00:15
Autor: kruk
Enduro - poradnik
bagażnik montowany na sztycy daje radę:
http://picasaweb.google.pl/kruk.ovh.org/PieninyBeskidSadeckiPodNamiotem#5533152279822368274
wytrzymał 5 dni szlakami pieszymi (Pieniny/Sądecki) z obciążeniem
3,7kg (namiot tesco 2,5kg +spiwór 1,2kg) zamiast karimaty w plecaku
wiozłem materacyk Termite'a, zajmuje sporo mniej miejsca ale troche
więcej waży od karimaty za to komfort bez porównania. Na
"telewizorach" trochę hamowałem, poza tym praktycznie zapominałem o
bagażniku, na podjazdy wybierałem łatwiejsze warianty bo jadąc nie
czuje się specjalnie dodatkowego ciężaru, ale pchając pod góre już
tak. Zrób sobie wcześniej na próbe traskę po naszych górkach będziesz
wiedział co i jak
pozdrawiam

Data: 2010-10-28 11:03:09
Autor: kruk
Enduro - poradnik
jeszcze słówko odnośnie materacyka w górach  - ma jedną zasadniczą
wadę - trzeba szukać w miarę płaskiego terenu bo śpiwór się po nim
ślizga

Data: 2010-10-28 20:50:04
Autor: Furman
Enduro - poradnik
Łezka w oku mi się zakręciła jak zaglądnąłem do Twojej galerii :)

http://picasaweb.google.pl/kruk.ovh.org/KrakWTurbaczBeskidNiski#

Stare czasu, super wyjazd nam wtedy wyszedł. No i enduro czyli jakieś
doświadczenia mam :)

Co do bagażnika to się już zdecydowałem. Z namiotem i śpiworem sobie poradzi.
Reszta na grzbiet i torbę na kierownicę. Pozdrówka
Piotr F.
www.rowerowanie.pl

Data: 2010-10-30 01:56:34
Autor: kruk
Enduro - poradnik
myślałem raczej o optymalizacji wyposażenia, o brak doświadczenia w
enduro nigdy bym Cię nie podejrzewał , już czekam niecierpliwie na
relację i zdjęcia z wyjazdu, mam nadzieję że się pochwalisz na
preclu :)
pozdro

Enduro - poradnik