Endurorider.pl - test lampy Stork

Data: 2010-08-12 10:54:56
Autor: kml
Endurorider.pl - test lampy Stork
Umieściłem na stronie wrażenia z pierwszej części testu Storka. Zainteresowanych zapraszam na stronę :)

kml
12/08/2010 1 część tesu lampy Stork.

Data: 2010-08-12 03:11:32
Autor: tadek
On 12 Sie, 10:54, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Umieściłem na stronie wrażenia z pierwszej części testu Storka.
Zainteresowanych zapraszam na stronę :)

kmlhttp://endurorider.plBeskidy na rowerze.
12/08/2010 1 część tesu lampy Stork.

przejedź się z Wilmą lub Betty to zobaczysz różnicę

Data: 2010-08-12 12:28:14
Autor: Alfer_z_pracy
tadek napisał:
przejedź się z Wilmą lub Betty to zobaczysz różnicę

1. Sprawdzałeś czy teoretyzujesz - pytam bez ironii?
2. Zwłaszcza w portfelu :-)

A.

Data: 2010-08-12 19:33:49
Autor: kml

Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:4c63cce9$0$22792$65785112news.neostrada.pl...
tadek napisał:
przejedź się z Wilmą lub Betty to zobaczysz różnicę

1. Sprawdzałeś czy teoretyzujesz - pytam bez ironii?
2. Zwłaszcza w portfelu :-)

Dokładnie to samo miałem napisać. 600PLN vs 600/700$ OIDP.

Data: 2010-08-12 13:29:46
Autor: tadek
On 12 Sie, 19:33, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> napisał w wiadomościnews:4c63cce9$0$22792$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
> 2. Zwłaszcza w portfelu :-)

Dokładnie to samo miałem napisać. 600PLN vs 600/700$ OIDP.

jechałem z jedną i drugą lampką , niestety nie trafiło mi się jechać
ze Storkiem

Data: 2010-08-12 22:43:11
Autor: kml

Użytkownik "tadek" <tadeklodz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:cb8600cc-ed69-4318-a69f-

jechałem z jedną i drugą lampką , niestety nie trafiło mi się jechać
ze Storkiem
-- -
Tadek, za przeproszeniem, po kiego żeś w takim razie pisał że zobaczę rożnicę? Byłem przekonany, że masz faktycznie porównanie a nie wróżysz z fusów :|

Data: 2010-08-12 13:54:34
Autor: tadek
On 12 Sie, 22:43, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Użytkownik "tadek" <tadekl...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
Tadek, za przeproszeniem, po kiego żeś w takim razie pisał że zobaczę
rożnicę? Byłem przekonany, że masz faktycznie porównanie a nie wróżysz z

Ja napisałem zebyś porównał Storka z np Wilmą /ma wg producenta 1100
lumenów/ Nigdzie nie napisałem że JA mam takie porównanie. Jeżeli
napisałem nieprecyzyjnie to b. przepraszam. Ale odniesienie do
znacznie słabszej lampki mało daje mimo Twoich zastrzeżeń. Faktem jest
że Lupine znakomicie świeci i jeszcze lepiej kosztuje  niestety

Data: 2010-08-12 22:57:17
Autor: kml

Użytkownik "tadek" <tadeklodz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:bf1b2b27-cbae-4a1e-971a-

Faktem jest
że Lupine znakomicie świeci i jeszcze lepiej kosztuje  niestety
=======
Mam nadzieje, że kiedyś będzie dane mi sprawdzić te parametry :)