Enen

Data: 2010-08-03 01:54:48
Autor: Ensitherum
Enen
czy ktoś o nim pisał? nieważne, moja opinia i tak najważniejsza:]

wg mnie najlepszy po 'Domu złym' i 'Rewersie' polski film roku 2009. gorąco polecam wielbicielom dobrego kina. ADHD-owcy zaś mogą czuć się zawiedzeni, bo niewiele tu taniego efekciarstwa jak w 'Palimpsescie'.

Data: 2010-08-03 14:27:01
Autor: smogg
Enen
homo sapiens o pseudonimie "Ensitherum" naskrobał/a:

> [...]
> gorąco polecam wielbicielom dobrego kina. ADHD-owcy zaś mogą czuć się
> zawiedzeni, bo niewiele tu taniego efekciarstwa jak w 'Palimpsescie'.

I ja się przyłączę do polecenia tego filmu, jeden z lepszych polskich jakie widziałem. Rewers nie podobał mi się ani trochę... Domu złego jeszcze nie widziałem.

pozdro
smogg

Data: 2010-08-03 00:13:18
Autor: neuro
Enen
On Aug 3, 6:27 am, smogg <smo...@NOSPAMop.pl> wrote:
> [...]

 > gorąco polecam wielbicielom dobrego kina. ADHD-owcy zaś mogą czuć się
 > zawiedzeni, bo niewiele tu taniego efekciarstwa jak w 'Palimpsescie'..

   Enen jest poprawny, ale gdzie mu do Palimpsestu...
Poza tym gdzieś ty chłopie efekciarstwo w "P" widział? Może z
Gwiezdnymi Wojnami ci sie pomyliło?

p.

Data: 2010-08-03 15:05:59
Autor: Habeck Colibretto
Enen
Dnia 03.08.2010, o godzinie 06.27.01, na pl.rec.film, smogg napisał(a):

> [...]
I ja się przyłączę do polecenia tego filmu, jeden z lepszych polskich jakie widziałem. Rewers nie podobał mi się ani trochę... Domu złego jeszcze nie widziałem.

Widziałem wszystkie trzy. Najlepszy jest Dom zły, potem Rewers i Enen
(ciężko wskazać który lepszy, bo to zupełnie inne firmy, ale Rewers jest
niezły moralizatorsko/ideologicznie). Moim zdaniem Enen to żadna rewelacja.
Zwykły, dobrze zagrany, psychologiczny film jakich powinno się w PL kręcić
wiele, a choroba wie dlaczego się nie kręci.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2010-08-03 18:12:29
Autor: Ensitherum
Enen
Habeck Colibretto pisze:
ale Rewers jest
niezły moralizatorsko/ideologicznie). Moim zdaniem Enen to żadna rewelacja.

hehe. pod tym względem Enen jest 10 razy lepszy akurat. mnie Rewers urzekł głównie od czysto wizualnej strony no i jako komedia.
żadnych mądrości się tam nie dopatrzyłem.

Data: 2010-08-03 18:52:11
Autor: grzessiek
Enen
Ensitherum wrote:
mnie Rewers
urzekł głównie od czysto wizualnej strony no i jako komedia.
żadnych mądrości się tam nie dopatrzyłem.

dokładnie. film bardzo dobrze zrealizowany, niektóre kadry świetne ale
nic ponad to. taki ruchomy obrazek na który przyjemnie się patrzy choć
nic z tego nie wynika.

g.

Data: 2010-08-04 19:35:16
Autor: Habeck Colibretto
Enen
Dnia 03.08.2010, o godzinie 18.52.11, na pl.rec.film, grzessiek napisał(a):

[...]

Z Enenem jest dokładnie to samo. Nic z niego nie wynika.
Rewers jest o sprawiedliwości, możliwości zamienienia zła na dobro - rewers
po prostu tego co komuna robiła z ludźmi. Może te dwa piwa przed kinem mi
pomogły. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2010-08-04 19:49:17
Autor: Ensitherum
Enen
Habeck Colibretto pisze:
Z Enenem jest dokładnie to samo. Nic z niego nie wynika.

jak to nic? bardzo dużo. jest wiarygodny psychologicznie i ważki etycznie. dobrze nawiązuje do kina moralnego niepokoju. tamtych filmów też nie rozumiałeś?

Data: 2010-08-04 22:43:23
Autor: Habeck Colibretto
Enen
Dnia 04.08.2010, o godzinie 19.49.17, na pl.rec.film, Ensitherum
napisał(a):

Z Enenem jest dokładnie to samo. Nic z niego nie wynika.
jak to nic? bardzo dużo. jest wiarygodny psychologicznie i ważki etycznie. dobrze nawiązuje do kina moralnego niepokoju. tamtych filmów też nie rozumiałeś?

Ale co to ma do rzeczy i gdzie Ty widzisz podobieństwa do tamtych filmów?
Psychiatra zabierający pacjenta do domu... rzeczywiście wiarygodne
psychologicznie. Ale zachowanie żony rzeczywiście wiarygodne.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Enen