Energetyka jądrowa - co o tym sądzicie ??

Data: 2012-02-24 19:51:56
Autor: Bartosz
Energetyka jądrowa - co o tym sądzicie ??
Dnia Fri, 24 Feb 2012 15:01:51 +0000 (UTC), MH napisał(a):

Jesteście 'ZA' , czy 'PRZECIW'??

Parę słów z mojej strony:

1. Fukushima nam nie grozi (nowsze technologie i bezpieczne uwarunkowania
geologiczne)

2. Czernobyl też nie. Z przyczyn powyższych + nowe i bezpieczne technologie +
zdecydowanie wyższa kultura techniczna (wykształcenie) pracowników.

3. Utylizacja 'odpadów' promieniotwórczych - "BUŁKA Z MASŁEM", a na strachu
niedouczonej gawiedzi najlepiej można zarobić!! Od Germańców co się kładą na
torach DB można rżnąć kasiorę jak tralala !!

4. No i co jest bardzo ważne!! Koszt uzyskania jednego Joula energii z
chociażby U235 jest nieporównywalnie niższy od kosztów uzyskiwanych z
tradycyjnych żródeł (główniw węgiel), a tam gdzie przyroda pozwala -
elektrownie wodne.(Nie koniecznie U235, może być 'Pluto')

5. Elektrownie EKO(Wiatraki i panele słoneczne). Fakt, gazów ciepiardolonych
nie wydzielają..

============

No więc na podstawie w/w argumentów, powinniśmy iść w energetykę EKO i
jądrową. Logiczne ??  No niby tak ..

A ja jestem zwolennikiem BRUDNYCH WĘGLOWYCH!!  Dlaczego ??!!  Zgadnijcie!!

MH

Twoja rodzina pracuje w górnictwie?

B.

Data: 2012-02-24 22:31:38
Autor: MH
Bartosz <bartosz89@o2.pl> napisał(a):

Twoja rodzina pracuje w górnictwie?

B.

NIE!! Niemniej jednak BINGO!!  Tu jest właśnie sedno sprawy. Wszyscy ponosimy
koszty bezrobocia w górnictwie (zasiłki i takie tam..). Z mojego punktu
widzenia mam to gdzieś, czy prąd został wyprodukowany taniej. I tak za kWh
energii zabulę tyle samo, albo i więcej. Bo to czyste.

MH

--

Energetyka jądrowa - co o tym sądzicie ??