Energooszczędna płyta pod mały serw er, miniatx - tania

Data: 2011-11-21 16:48:35
Autor: simon
Energooszczędna płyta pod mały serw er, miniatx - tania

> Mile widziany, ale to super dodatek: czytnik kart CF - serwer będzie
> stał na sata-CF, jakby
> czytnik był wbudowany to ekstra.
A może takie coś:
http://www.advantech.com/applied/Stack_SBC_Pages/EBX/PCM-9584.htm
http://www.advantech.com/applied/products/pcm-9584.pdf
ale z drugiej ręki?

Zalety to wszystko w jednym, Å‚Ä…cznie z CF, Sata, PCI, mPCI, programowalnymi portami, 2 lanami. Dodatkowo Comy, LPT, USB.
Taka płyta oczywiście wymaga większych umiejętności i wiedzy, oraz własnoręcznie zrobionej budy z kablami, ale wszystko da się w niej opanować.

Po szczegóły zapraszam na priv.

simon

Data: 2011-11-21 17:04:08
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 21.11.2011 simon <NOO_SPAMMsimw@poczta.onet.pl> napisał/a:

> [...]

Taka płyta oczywiście wymaga większych umiejętności i wiedzy, oraz własnoręcznie zrobionej budy z kablami, ale wszystko da się w niej opanować.

Budżet w jakim to szukam jest w tytule wątku :) jak uznasz że się zmieścisz
to pisz na serek@ w domenie z From. Wyjście poza budżet mi się nie opłaca, bo
p4 jest i chodzi i nie zje prądu o tyle więcej.

Data: 2011-11-21 18:53:27
Autor: Rafal Lukawski
[...]

Proszę o sprecyzowanie, dla jednego tanio to 100zł,dla innego 1000zł a dla jeszcze innego 100kpln w zaleznosci od zastosowan. Możeszbyc bardziej konkretny? (KONKRETNA KWOTA)

Data: 2011-11-21 18:19:41
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 21.11.2011 Rafal Lukawski <rafalweb@lukawski.pl> napisał/a:

[...]

Tanie płyty z atomami to mam za ~200zł, spełniające warunki za 600zł (początek
oferty supermicro), szukam tanio, więc w okolicy tych 200zł :) trochę mi się
nie uśmiecha płacić za jedną ethernetkę ~400zł :)

Data: 2011-11-23 15:32:55
Autor: simon
W dniu 2011-11-21 19:19, Sergiusz Rozanski pisze:
Dnia 21.11.2011 Rafal Lukawski<rafalweb@lukawski.pl>  napisaÅ‚/a:

Proszę o sprecyzowanie, dla jednego tanio to 100zł,dla innego 1000zł a
dla jeszcze innego 100kpln w zaleznosci od zastosowan. Możeszbyc
bardziej konkretny? (KONKRETNA KWOTA)
Można jeszcze taniej kupić z dwoma sieciówkami coś na Epii, ale tu już może mocy brakować. Gdy drążyłem temat pojawiały się takie oferty w okolicy 150 zł.

A co do ceny za płytę napisz do mnie na priv proszę, bo Twego emaila nie mogę zbytnio rozszyfrować :)

--
Pozdro
Simon

Data: 2011-11-22 09:27:41
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Energooszczêdna p³yta pod ma³y serwer, miniatx - tania
Dnia 2011-11-21, o godz. 16:48:35
simon <NOO_SPAMMsimw@poczta.onet.pl> napisał(a):

 > Mile widziany, ale to super dodatek: czytnik kart CF - serwer
> [...]

Czasami można trafić płytkę Tyan S2350 robioną na zlecenie firmy
http://www.splitted-desktop.com/en/ Specyfikacja jest na końcu postu.
Udało mi się kupić taką płytkę okazyjnie za ~150PLN. Mogę znajomka
podpytać czy ma jeszcze jakieś egzemplarze.

Zdrówko

• 1 S1 socket for AMD Mobile Sempron and Turion 64 X2 support
• ATI RS690E and SB600
• 1 Compact Flash port
• 1 LVDS port to drive TFT panel
• 1 TPM
• 1 mini PCI slot
• 2 internal com ports
• 2 internal firewire ports
• 32 MB Local Frame Buffer to lower power consomption of GPU
• 6 USB 2.0 external port available on I/O backing plate
• 4 USB 2.0 internal port
• 2 Gigabits Ethernet port from Realtek
• Up to 4 GB of main Memory ( 2x So-Dimm DDR II @667Mhz)
• 1 DVI-D port, 1 7.1 analog audio out, 1 SP/DIF Optical port
• Support Linux natively (primary O/S used by SDS) and Windows Vista
with Aero mode

Energooszczędna płyta pod mały serw er, miniatx - tania