Energooszczędny procesor

Data: 2010-01-02 13:16:50
Autor: ToMasz
Energooszczędny procesor
niebieski pisze:
Witam.
Chciałbym złożyć bardzo energooszczędny PC,co¶ w rodzaju mediacenter i szukam odpowiedniego do tego celu procesora. W tej chwili mam pentium III 1000, ale nie wyrabia się z odtwarzaniem filmów z sieci na pełnym ekranie. Pewnie lepsza karta graficzna załatwiła by sprawę, ale nie ma gniazda AGP na płycie głównej.

moim zdaniem, z tanich procków najoszczędniejszy energetycznie jest
Athlon 64 bit, ale jednordzeniowy. (wiem ze to zabytek) Na nim na
boxowym chłodzeniu wentylator sie nie kręci-niema takiej potrzeby. jak
mi napiszesz (dasz linka czy nazwe do znalezienia na jakim¶ P2P) co Ci
sie zle odtwarza, to sprawdze jak taki materiał filmowy jest odtwarzany
na kompie z athlonem, i ile % mu to zajmuje.
bo odcinki dr Housa z sieci to chyba mało miarodajny materiał? :)
ToMasz

Energooszczędny procesor