Data: 2011-03-27 15:34:56 | |
Autor: Marek Dyjor | |
Energoszczędny Osrał | |
Misiek wrote:
Po 1 miesiącu padła żarówka energooszczędna Osrał! Czy to standard? Czyli czas na wymianę w najbliższym markecie... :) |
|
Data: 2011-03-27 09:58:18 | |
Autor: Brooks | |
Energoszczędny Osrał | |
On Mar 27, 2:34 pm, "Marek Dyjor" <mdy...@poczta.onet.pl> wrote:
Misiek wrote: To oczywiscie nieuczciwe co mozna zrobic w kwesti w/w zarówki. Nalezy isc do tego marketu i zainwestowac kolejna identyczna zarówke. Nastepnie z kolejnym paragonem zwrócic poprzednia z zadaniem zwrotu pieniedzy mówiac, ze to juz kolejna, która padla tego producenta. Diametralnie zmienic podejscie do uzywania swiatla i dac rozgrzac sie obwodom, które wbudowane sa w zarówki energroszczedne. Niestety nie przewidziano sensownego rozwiazania w nowoczesnych instalacjach aby enorgooszczedne zarówki nie ruinowaly naszych domowych budzetów poprzez ciagla koniecznosc ich wymiany na nowe. Swiatlo mogloby wylaczac sie samo gdy PIR nie wykarze obecnosci domowników w pomieszczeniu z opóznieniem czasowym. Taka "bezwladnosc czasowa" nie wplynelaby znaczaco na zurzycie energii i nie przyczynialaby sie do krótkiego zywotu zarówki. Brooks |
|
Data: 2011-03-27 20:59:22 | |
Autor: Marek Dyjor | |
Energoszczędny Osrał | |
Brooks wrote:
On Mar 27, 2:34 pm, "Marek Dyjor" <mdy...@poczta.onet.pl> wrote: a co w tym jest nieuczciwego? market albo ma tak skalkulowaną cenę, że uszkodzone żarówki wywala, albo zwraca je do producenta. |
|