Energoszczędny Osrał

Data: 2011-03-27 15:34:56
Autor: Marek Dyjor
Energoszczędny Osrał
Misiek wrote:
Po 1 miesiącu padła żarówka energooszczędna Osrał!  Czy to standard?
Zakupiliśmy ostatnio 12 takich żarówek i 1 zaczęła migać już po 2
tygodniach , a następna coś po miesiącu!  Czy o to chodzi, żeby
naciągać ludzi na koszty? Paragonu oczywiście nie mam, bo nie
kolekcjonuję ich :(

Czyli czas na wymianę w najbliższym markecie...  :)

Data: 2011-03-27 09:58:18
Autor: Brooks
Energoszczędny Osrał
On Mar 27, 2:34 pm, "Marek Dyjor" <mdy...@poczta.onet.pl> wrote:
Misiek wrote:
> [...]
> kolekcjonuję ich :(

Czyli czas na wymianę w najbliższym markecie...  :)

To oczywiscie nieuczciwe co mozna zrobic w kwesti w/w zarówki. Nalezy
isc do tego marketu i zainwestowac kolejna identyczna zarówke.
Nastepnie z kolejnym paragonem zwrócic poprzednia z zadaniem zwrotu
pieniedzy mówiac, ze to juz kolejna, która padla tego producenta.

Diametralnie zmienic podejscie do uzywania swiatla i dac rozgrzac sie
obwodom, które wbudowane sa w zarówki energroszczedne.
Niestety nie przewidziano sensownego rozwiazania w nowoczesnych
instalacjach aby enorgooszczedne zarówki nie ruinowaly naszych
domowych budzetów poprzez ciagla koniecznosc ich wymiany na nowe.
Swiatlo mogloby wylaczac sie samo gdy PIR nie wykarze obecnosci
domowników w pomieszczeniu z opóznieniem czasowym.
Taka "bezwladnosc czasowa" nie wplynelaby znaczaco na zurzycie energii
i nie przyczynialaby sie do krótkiego zywotu zarówki.

Brooks

Data: 2011-03-27 20:59:22
Autor: Marek Dyjor
Misiek wrote:
[...]

a co w tym jest nieuczciwego?

market albo ma tak skalkulowaną cenę, że uszkodzone żarówki wywala, albo zwraca je do producenta.

Energoszczędny Osrał