Engel za Beenhakkera

Data: 2009-02-25 09:52:26
Autor: Mark
Engel za Beenhakkera
Czyli nadciagajaca katastrofa.
No tak to mogly wymyslec tylko te zidiociale debile z PZPN. Brawo brawo
panowie.
Engel juz dawno dawno temu zapomnial jak byc trenerem, jemu teraz kasa i
wplywy w glowie.
Leo owszem, traci grunt pod nogami a i wyniki go ostatnio nie bronia.. ale,
do ciezkiej cholery, zamieniac go na ENGELA???
Mam nadzieje ze to tylko "fakt prasowy" a nie rzeczywisty.
Duza nadzieje.
http://sport.onet.pl/0,1248770,1923101,wiadomosc.html
Jerzy Engel ma zastąpić na stanowisku selekcjonera piłkarskiej reprezentacji
Polski Leo Beenhakkera w przypadku, gdyby drużyna prowadzona przez Holendra
straciła punkty w najbliższym meczu eliminacji mistrzostw świata z Irlandią
Północną - informuje "Polska The Times".
Były trener reprezentacji Polski miałby przejąć kadrę i prowadzić ją aż do
finałów Euro 2012, które odbędą się w Polsce i na Ukrainie. Wcześniej Engel
był selekcjonerem w latach 2000-2002 i po długiej przerwie uzyskał awans do
mistrzostw świata. Po nieudanym turnieju w 2002 roku na boiskach Korei Płd.
i Japonii, Engel został zwolniony.

Decyzja zapadła w ścisłym gronie szkoleniowym PZPN po kolejnych
zawirowaniach z holenderskim trenerem i podjęciu przez niego bez zgody
związkowych władz współpracy z Feyenoordem Rotterdam.
Nikt tego w PZPN głośno nie powie, ale wszyscy, a zwłaszcza dyrektor Engel i
wiceprezes do spraw szkoleniowych Antoni Piechniczek, przygotowani są na
potknięcie Beenhakkera w Belfaście. Nikt oficjalnie nie powie "skuś, Leo, na
dziada!", ale role zostały już podzielone.

Tak zwana rada starszych w PZPN pod przewodnictwem wiceprezesa Piechniczka i
z akceptacją mentora polskich trenerów dr. Jerzego Talagi namaściła na
następnego selekcjonera dyrektora Engela.

--
Mark

Data: 2009-02-25 10:42:55
Autor: gasper
Engel za Beenhakkera
a jak tam wygląda sprawa młodego Engela? wie ktoś może?

Data: 2009-02-25 16:39:00
Autor: Citizen Cain
Engel za Beenhakkera

Użytkownik "gasper"

a jak tam wygląda sprawa młodego Engela? wie ktoś może?

A co to ma do rzeczy?
Engel bynajmniej nie jest gorszy od innych wchodzących w grę nazwisk (Smuda? Kasperczak? Michniewicz? Janas? Skorża? Tarasiewicz?), natomiast ma tę zaletę, że nie jest związany kontraktem.

Inna sprawa, że jak zmieniać, to _przed_ meczem z Irlandią. _Po_ meczu z Irlandią, jak przegramy, to już będzie raczej pora przygotowywać się do ME 2012.

CC

CC

Data: 2009-03-01 05:27:23
Autor: adam_peszka
Engel za Beenhakkera
On 25 Lut, 16:39, "Citizen Cain" <c...@go2.pl> wrote:
Użytkownik "gasper"

> [...]

Irlandią, jak przegramy, to już będzie raczej pora przygotowywać się do ME

zmnieniac raczej po meczu z Irlandia, bo poki co wole Leo niz Jurka

Data: 2009-02-25 10:50:11
Autor: Cavallino
Engel za Beenhakkera
Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości news:

Tak zwana rada starszych w PZPN pod przewodnictwem wiceprezesa Piechniczka i
z akceptacją mentora polskich trenerów dr. Jerzego Talagi namaściła na
następnego selekcjonera dyrektora Engela.

Chcą przysporzyć zwolennikó Leo zapewne. ;-)

Data: 2009-02-25 11:26:26
Autor: Mark
Engel za Beenhakkera
Dnia Wed, 25 Feb 2009 10:50:11 +0100, Cavallino napisał(a):

Chcą przysporzyć zwolennikó Leo zapewne. ;-)

No i tak bedzie.Nawet jesli ktos nie lubi Leo, lub nie ma do niego
przekonania...wie ze wybor miedzy Leo a Engelem to zaden wybor.
No nie chce mi sie wierzyc ze te stare pierdzistolki wpadly na taki debilny
pomysl. Przeciez to jest jasne powiedzenie kibicom "mamy was w dupie".

--
Mark

Data: 2009-02-25 13:25:33
Autor: yamma
Engel za Beenhakkera
Mark wrote:

[...]

Nie brałbym aż tak poważnie tego co pisze ten dziennik. Zwłaszcza, ze Leo ostatnio nazwał go pier****ną gazetą.
:-)
yamma

Data: 2009-02-25 06:12:59
Autor: adam_peszka
Engel za Beenhakkera
On 25 Lut, 13:25, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
Mark wrote:
> [...]
> The Times".

Nie brałbym aż tak poważnie tego co pisze ten dziennik. Zwłaszcza, ze Leo

a kogo Leo nie nazwal jeszcze pier****nym;)

Engel za Beenhakkera