Englandia.

Data: 2011-05-08 19:09:51
Autor: Hades
Englandia.
No i niestety MU wymeczylo mistrzostwo Anglii.
AM

Data: 2011-05-08 19:15:14
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Englandia.
Pewna osoba, czyli Hades
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

No i niestety MU wymeczylo mistrzostwo Anglii.
AM

A jak przegra oba ostatnie mecze?

;-)

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-05-08 19:27:52
Autor: Hades
Englandia.
Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

[...]

Nic to juz nie zmieni. W tym dziwnym kraju o kolejnosci w tabeli
decyduje ilosc strzelonych bramek. Jak juz kiedys pisalem moglo
by sie tak zdazyc ze w tabeli bylby uklad: MU, Chelsa, Aresal, MC
przy zalozeniu ze wszystkie zespoly maja po tyle samo punktow i
w dodatku MU przegralo wszystkie 6 meczy z pozostalymi druzynami.
Udalo im sie jednak wygrac 2 razy ze slabeuszami po 8:0 i 9:1 i
dzieki iloci strzelonych bramek zdobyli by mistrzostwo.
AM

Data: 2011-05-08 10:52:58
Autor: Marek W.
Englandia.
On 8 Maj, 19:27, "Hades" <war...@vp.pl> wrote:
> [...]

Udalo im sie jednak wygrac 2 razy ze slabeuszami po 8:0 i 9:1 i
dzieki iloci strzelonych bramek zdobyli by mistrzostwo.

A w piłce nożnej to przypadkiem nie o strzelanie bramek najbardziej
chodzi?

Data: 2011-05-08 19:10:30
Autor: Smok Eustachy
Englandia.
Dnia Sun, 08 May 2011 10:52:58 -0700, Marek W. napisał(a):
/.../

A w piłce nożnej to przypadkiem nie o strzelanie bramek najbardziej
chodzi?

O wygrywanie meczy

Data: 2011-05-08 12:12:59
Autor: Marek W.
Englandia.
On 8 Maj, 21:10, Smok Eustachy <smok.eusta...@wurg.pl> wrote:
Dnia Sun, 08 May 2011 10:52:58 -0700, Marek W. napisał(a):
/.../

> A w piłce nożnej to przypadkiem nie o strzelanie bramek najbardziej
> chodzi?

O wygrywanie meczy

Jak chcesz to osiągnąć bez strzelenia bramki?

Data: 2011-05-08 20:06:12
Autor: Hades
Englandia.
Użytkownik "Marek W."
[ciach]

[...]

Tak sadzisz? To po co w takim razie przyznaje sie punkty za wygrane
mecze skoro nie maja one decydowac o tym ktory zespol jest lepszy?
Zrezygnumy wiec z punktow i oglosmy: Mistrzostow zdobedzie ta druzyna
ktora w sezonie strzeli najwiecej bramek. Wtedy bedzie dobrze?
AM

Data: 2011-05-08 11:20:22
Autor: Marek W.
Englandia.
On 8 Maj, 20:06, "Hades" <war...@vp.pl> wrote:
> Użytkownik "Marek W."

[ciach]

 ==========================================>
[...]

A punkty to przyznaje się na podstawie czego? Za wrażenie artystyczne?

Data: 2011-05-08 20:08:07
Autor: Viking
Englandia.
Hades wrote:

[...]

ale przeciez ManU ma tych punktow poki co najwiecej, do tego bramek
najwiecej, what's your point? :)

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 10684393

Data: 2011-05-08 18:49:36
Autor: Viking
Englandia.
Hades wrote:

[...]

no to chelsea ma tylko 6 bramek mniej strzelonych...
Ale jezeli byly asystent chelsea twierdzi ze ManU zasluzylo w pelni na
ten tytul to twoje "wymeczenie" brzmi raczej smiesznie...

Data: 2011-05-08 19:53:38
Autor: Hades
Englandia.
Użytkownik "Viking"
[...]

Cale szczescie ze na tym swiecie kazdy moze miec swoje zdanie.
AM

Data: 2011-05-08 20:06:36
Autor: Viking
Englandia.
Hades wrote:

Cale szczescie ze na tym swiecie kazdy moze miec swoje zdanie.
AM

tylko jedne sa jakby bardziej sluszne od drugich :)
zdania oczywiscie :)

Data: 2011-05-08 20:18:56
Autor: ryhu
Englandia.
W dniu 2011-05-08 18:27, Hades pisze:
[...]

a nie jest takze przy takiej samej ilosci punktow decyduje wieksza roznica bramek strzelonych do straconych?

ryhu

Data: 2011-05-08 21:25:20
Autor: Hades
Englandia.
Użytkownik "ryhu"
[...]

Jesli dobrze pamietam to w Anglii liczy sie wlasnie ilosc strzelonych
bramek a nie bilans. Moge oczywiscie sie mylic.
AM

Data: 2011-05-08 20:39:40
Autor: ryhu
Englandia.
W dniu 2011-05-08 20:25, Hades pisze:
Użytkownik "ryhu"
[...]

Bylem pewny ze w np. League One roznica bramek decyduje.

Codo Premier League to za
http://www.sportinglife.com/football/premiership/table/table.html
roznica bramek
-If two or more teams finish level on points the team with the better goal difference will finish higher.
-If two or more teams have the same points and the same goal difference, the team which has scored the higher number of goals will finish higher.
-If two or more teams finish level on points, goal difference and goals scored, and the championship, a relegation place or European qualification is at stake, they will then play off to decide who finishes higher.

To pierwsze z brzegu zrodlo.

Pozdrawiam
ryhu

Data: 2011-05-08 21:49:44
Autor: Hades
Englandia.
Użytkownik "ryhu"
[ciach]

[...]

Jak napisalem moge sie mylic. Tak mi sie po prostu zakodowalo w
glowie, moze blednie.
AM

Data: 2011-05-08 19:28:53
Autor: Aman
Englandia.

No i niestety MU wymeczylo mistrzostwo Anglii.

wymeczyl? dzis to meczyla sie Chelsea jak by skonczylo sie 4:1 to by nie mogli miec pretensji.

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-05-08 19:39:09
Autor: Hades
Englandia.
Użytkownik "Aman"
No i niestety MU wymeczylo mistrzostwo Anglii.

wymeczyl? dzis to meczyla sie Chelsea jak by skonczylo sie 4:1 to by nie mogli miec pretensji.
Pozdrawiam
Aman

Nie mialm na mysli wylacznie dzisiejszego meczu, ale w podsumowaniu
ostatnich 7 -8 spotkan to mistrzostow zostalo wymeczone.
AM

Data: 2011-05-08 20:02:25
Autor: tester
Englandia.

Nie mialm na mysli wylacznie dzisiejszego meczu, ale w podsumowaniu
ostatnich 7 -8 spotkan to mistrzostow zostalo wymeczone.

To niech MU zdobędzie mistrzostwo za sezon a Chelsea czy ktoś tam inny niech dostanie mistrzostwo ostatnich 7-9 spotkań. Zadowolony?

Data: 2011-05-08 20:11:22
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Englandia.
[...]

To samo powiemy o mistrzostwie Wisły.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-05-08 19:50:24
Autor: Fidelio
Englandia.
Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomości news:4dc6ce63$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
No i niestety MU wymeczylo mistrzostwo Anglii.
AM

A niby kto miał je wymęczyć jak nie MU?

Data: 2011-05-08 19:54:26
Autor: Hades
Englandia.
Użytkownik "Fidelio"
No i niestety MU wymeczylo mistrzostwo Anglii.
AM

A niby kto miał je wymęczyć jak nie MU?

Everton.
AM

Data: 2011-05-08 20:20:29
Autor: Fidelio
Englandia.
Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomości news:4dc6d909$0$2493$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Fidelio"
No i niestety MU wymeczylo mistrzostwo Anglii.
AM

A niby kto miał je wymęczyć jak nie MU?

Everton.
AM