Enough air for the Polish Navy

Data: 2010-04-16 19:03:39
Autor: Pszemol
Enough air for the Polish Navy
Zerknijcie na dół tej stronki:
http://www.airlinebyjsink.com/the-hows/honda-gas-powered.aspx

Jak się Wam podoba ten prześmiewczy komentarz?
"Enough air for the Polish Navy"  :-)

Ciekawe że ten "Polish Joke" występuje tylko w wersji angielskiej strony.
W wersji hiszpańskiej (meksykańskiej?) już jest napisane inaczej:
"Suficiente aire para tu trabajo más grande."
Co się tłumaczy wprost na:
"Wystarczająco powietrza dla największych prac"

Zachęcam patriotycznie do wysłania protestu pod adresem autora strony:
http://www.airlinebyjsink.com/information/contact.aspx

Data: 2010-04-18 12:29:29
Autor: pawel
Pszemol napisal i wyslal takie slowa:

Zachęcam patriotycznie do wysłania protestu pod adresem autora strony:
http://www.airlinebyjsink.com/information/contact.aspx

nie chce sie otwierac.. ale nie tylko innych to dziwi, ze jak stac na
48f16 a nie stac na 2 samoloty na vipy. pozdro,
pawel
--
Wyslano z Jastarni
http://augustyna.pl/news

Data: 2010-05-26 14:56:46
Autor: Pszemol
"pawel" <pbielinski79@gmail.com> wrote in message news:4bcafb29$1news.home.net.pl...
[...]

Ciekawe że Tobie się nie otwiera... ja nie mam problemów.

Enough air for the Polish Navy