Enter Sandman...

Data: 2009-11-20 13:17:51
Autor: Tzva Adonai
Enter Sandman...
http://www.youtube.com/watch?v=otuCPqrGd0Q
http://www.youtube.com/watch?v=ty0kOEzMths
http://www.youtube.com/watch?v=bJ32Ke3b1So
http://www.youtube.com/watch?v=IDgL24xRctw
http://www.youtube.com/watch?v=rNJCvbDLvbY
http://www.youtube.com/watch?v=DN3QZ2nH3MM
http://www.youtube.com/watch?v=6a0AjKypMYU
http://www.youtube.com/watch?v=xS7ks5AlwcY

Niejaki Mohammed al-Qahtani, znany jako 20 - sty porywacz samolotów z
pamiętnego 11 września, został podczas przesłuchań poddany wielu
torturom. Jedną z nich było stałe odtwarzanie utworu "Enter Sandman".
Podobno ta metoda doprowadzała go do łez, gdyż jak sam mówił: "myślał,
że słyszy głos szatana".

http://www.deathmagnetic.pl/inne/james-i-lars-o-torturowaniu-muzyka/

Data: 2009-11-20 13:48:12
Autor: Hans Kloss
Enter Sandman...
On 20 Lis, 22:17, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:

Podobno ta metoda doprowadzała go do łez, gdyż jak sam mówił: "myślał,
że słyszy głos szatana".

Czy wg niego szatan jest pedałem jak te żałosne fagoty z metalijki? A
moze raczej pociekły mu łzy ze śmiechu na widok kilku lightowych
popowców usiłujących udawać że graja coś podobnego do metalu?
J-23

Data: 2009-11-20 13:59:46
Autor: Tzva Adonai
Enter Sandman...
Hans Kloss napisał(a):

Czy wg niego szatan jest pedałem jak te żałosne fagoty z metalijki? A
moze raczej pociekły mu łzy ze śmiechu na widok kilku lightowych
popowców usiłujących udawać że graja coś podobnego do metalu?

Metallika to świętość, której nie zszarga żaden niedomyty kretyn z
mopem na łbie, któremu wydaje się, że halucynogenna repetacja drętwego
riffu przeplatanego growlem to szczyt artyzmu... Metallika to całe
moje dzieciństwo, Opeth i Pantera - późniejszy okres nastoletni, rock
progresywny i muzyka poważna - studia, a teraz to już słucham
wszystkiego...

Data: 2009-11-20 23:18:01
Autor: VicAbarca
Enter Sandman...
Tzva Adonai пишет:
 a teraz to juĹź słucham
wszystkiego...

He, he, zwlaszcza takich muzycznych majstersztykow jak Britney Spears i Rihanna.. :)

--
Vic

Data: 2009-11-21 12:20:28
Autor: pluton
Enter Sandman...
progresywny i muzyka poważna - studia, a teraz to już słucham
wszystkiego...

.... kaczora spiewajacego hymn tez ?

Nullification

Data: 2009-11-20 22:56:50
Autor: VicAbarca
Enter Sandman...
Hans Kloss пишет:
moze raczej pociekły mu łzy ze śmiechu na widok kilku lightowych
popowców usiłujących udawać że graja coś podobnego do metalu?

A co wedlug ciebie jest podobne do metalu?

--
Vic

Data: 2009-11-20 23:16:42
Autor: Hans Kloss
Enter Sandman...
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
A co wedlug ciebie jest podobne do metalu?

Sporo popowych kapel potrafi całkiem udatnie grać cos metalizowanego, pierwsze
z brzegu: Life of Agony, Opeth, Type O Negative, Haggard, Therion, Theatre of
Tragedy...
J-23

Data: 2009-11-21 00:24:46
Autor: VicAbarca
Enter Sandman...
Hans Kloss пишет:
Sporo popowych kapel potrafi całkiem udatnie grać cos metalizowanego, pierwsze
z brzegu: Life of Agony, Opeth, Type O Negative, Haggard, Therion, Theatre of
Tragedy...

A Cannibal Corpse? :)

--
Vic

Data: 2009-11-20 15:34:10
Autor: Hans Kloss
Enter Sandman...
On 21 Lis, 00:24, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:

A Cannibal Corpse? :)

Cannibale naprawdę grają metal  i to tak że po przesłuchaniu połowy
ich dowolnego kawałka metalijkowcy musieliby zmienić pampersy  ;).
J-23

Data: 2009-11-20 23:06:38
Autor: Lorn
Enter Sandman...
Hans Kloss pisze:
[...]

Now I lay me down to sleep
Pray the lord my soul to keep
If I die before I wake
Pray the lord my soul to take

Zrozumiał? ;->

Data: 2009-11-20 23:20:15
Autor: Hans Kloss
Enter Sandman...
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Now I lay me down to sleep
Pray the lord my soul to keep
If I die before I wake
Pray the lord my soul to take

Wygląda na  grafomańskie wytwory jakiejś mrocznej licealistki...
J-23

Data: 2009-11-20 22:56:05
Autor: VicAbarca
Niejaki Mohammed al-Qahtani, znany jako 20 - sty porywacz samolotĂłw z

A co na to Rihanna i jej facet? :)

--
Vic

Data: 2009-11-20 14:09:56
Autor: Tzva Adonai
Enter Sandman...
VicAbarca napisał(a):

A co na to Rihanna i jej facet? :)

Ja pierdolę, koleś, ale ty jesteś prosty... Myślisz, że jak słuchasz
nieco bardziej niszowej muzyki, to jesteś częścią jakiejś elity?...
Gdybyś naprawdę kochał muzykę, to nigdy nie dzieliłbyś jej słuchaczy
na lepszych i gorszych, bo każda piosenka, nawet najbardziej
badziewna, zawiera w sobie część duszy artysty, którą ją stworzył.. Ja
naprawdę nie widzę różnicy pomiędzy fanami disco-polo i fanami
Bucketheada....

Data: 2009-11-20 22:19:17
Autor: Karol
Enter Sandman...
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
VicAbarca napisa=B3(a):

> A co na to Rihanna i jej facet? :)

Ja pierdol=EA, kole=B6, ale ty jeste=B6 prosty...

...a jaki ma byc prostak, krzywy??)

Data: 2009-11-20 23:30:23
Autor: VicAbarca
Enter Sandman...
Tzva Adonai пишет:
Ja pierdolę, koleś, ale ty jesteś prosty... Myślisz, że jak słuchasz
nieco bardziej niszowej muzyki, to jesteś częścią jakiejś elity?..

Ja, koles, mysle ze jak cie bierze to co do wyrzygania po 500 razy dziennie puszczaja na RMF-ie lub innej Zetce to jestes po prostu konsumentem zwyklego gownianego maintreama, zaprojektowanego przez kolesi, ktorzy ze sztuka czy muzyka nie maja nic wspolnego, za to wiele wspolnego z marketingiem i sprzedaza :)

Twoje zachwyty nad Creeping Death brzmia w tym kontekscie jak zachwyty wielbiciela "Majteczek w kropeczki" nad "Weselem Figara"...

Gdybyś naprawdę kochał muzykę, to nigdy nie dzieliłbyś jej słuchaczy
na lepszych i gorszych, bo kaĹźda piosenka, nawet najbardziej
badziewna, zawiera w sobie część duszy artysty, którą ją stworzył..

Ja tez uwazam, ze kazda muzyka ma w sobie duzy ladunek emocjonalny. I nawet tworcow disco-polo nie uwazam za gorszych od jakichs kompozytorow Gosi Andrzewicz czy innej Kasi Klich.
Ale ktos kto podnieca sie "dzielami" ekipy promujacej (i od poczatku do konca tworzacej) Britney Spears, nie brzmi dla mnie autentycznie gdy slawi dokonania Metalliki :)

naprawdę nie widzę różnicy pomiędzy fanami disco-polo i fanami
Bucketheada....

Ja widze. Fani disco-polo nie podniecaja sie muzyka. W ogole nie interesuje ich strona instrumentalna muzyki :)

--
Vic

Enter Sandman...