Enter Sandman...

Data: 2009-11-20 22:56:05
Autor: VicAbarca
Enter Sandman...
Tzva Adonai ĐżĐžŃˆĐ”Ń‚:
Niejaki Mohammed al-Qahtani, znany jako 20 - sty porywacz samolotĂłw z
pamiętnego 11 wrzeƛnia, zostaƂ podczas przesƂuchaƄ poddany wielu
torturom. Jedną z nich byƂo staƂe odtwarzanie utworu "Enter Sandman".
Podobno ta metoda doprowadzaƂa go do Ƃez, gdyĆŒ jak sam mĂłwiƂ: "myƛlaƂ,
ĆŒe sƂyszy gƂos szatana".

A co na to Rihanna i jej facet? :)

--
Vic

Data: 2009-11-20 14:09:56
Autor: Tzva Adonai
Enter Sandman...
VicAbarca napisał(a):

A co na to Rihanna i jej facet? :)

Ja pierdolê, kole¶, ale ty jeste¶ prosty... My¶lisz, że jak słuchasz
nieco bardziej niszowej muzyki, to jeste¶ czê¶ci± jakiej¶ elity?...
Gdyby¶ naprawdê kochał muzykê, to nigdy nie dzieliłby¶ jej słuchaczy
na lepszych i gorszych, bo każda piosenka, nawet najbardziej
badziewna, zawiera w sobie czê¶æ duszy artysty, któr± j± stworzył.. Ja
naprawdê nie widzê różnicy pomiêdzy fanami disco-polo i fanami
Bucketheada....

Data: 2009-11-20 22:19:17
Autor: Karol
Enter Sandman...
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
VicAbarca napisa=B3(a):

> A co na to Rihanna i jej facet? :)

Ja pierdol=EA, kole=B6, ale ty jeste=B6 prosty...

...a jaki ma byc prostak, krzywy??)

Data: 2009-11-20 23:30:23
Autor: VicAbarca
Enter Sandman...
Tzva Adonai ĐżĐžŃˆĐ”Ń‚:
Ja pierdolę, koleƛ, ale ty jesteƛ prosty... Myƛlisz, ĆŒe jak sƂuchasz
nieco bardziej niszowej muzyki, to jesteƛ częƛcią jakiejƛ elity?..

Ja, koles, mysle ze jak cie bierze to co do wyrzygania po 500 razy dziennie puszczaja na RMF-ie lub innej Zetce to jestes po prostu konsumentem zwyklego gownianego maintreama, zaprojektowanego przez kolesi, ktorzy ze sztuka czy muzyka nie maja nic wspolnego, za to wiele wspolnego z marketingiem i sprzedaza :)

Twoje zachwyty nad Creeping Death brzmia w tym kontekscie jak zachwyty wielbiciela "Majteczek w kropeczki" nad "Weselem Figara"...

Gdybyƛ naprawdę kochaƂ muzykę, to nigdy nie dzieliƂbyƛ jej sƂuchaczy
na lepszych i gorszych, bo kaĆŒda piosenka, nawet najbardziej
badziewna, zawiera w sobie częƛć duszy artysty, którą ją stworzyƂ..

Ja tez uwazam, ze kazda muzyka ma w sobie duzy ladunek emocjonalny. I nawet tworcow disco-polo nie uwazam za gorszych od jakichs kompozytorow Gosi Andrzewicz czy innej Kasi Klich.
Ale ktos kto podnieca sie "dzielami" ekipy promujacej (i od poczatku do konca tworzacej) Britney Spears, nie brzmi dla mnie autentycznie gdy slawi dokonania Metalliki :)

naprawdę nie widzę rĂłĆŒnicy pomiędzy fanami disco-polo i fanami
Bucketheada....

Ja widze. Fani disco-polo nie podniecaja sie muzyka. W ogole nie interesuje ich strona instrumentalna muzyki :)

--
Vic

Enter Sandman...