Entuzjazm "obrońców demokracji" po ataku na Magdalenę Ogórek:"Dobrze jej tak! Nikt jej nie lubi!"

Data: 2019-02-04 19:18:58
Autor: Lord Donald
Entuzjazm "obrońców demokracji" po ataku na Magdalenę Ogórek:"Dobrze jej tak! Nikt jej nie lubi!"
Zobacz reakcję agresorów po ataku na M. Ogórek! ,,Nie puszczać przy dzieciach. Ten rechot jest przerażający"

Magdalena Ogórek została zaatakowana przez "obrońców demokracji" po wyjściu z budynku TVP - Auto oplute, porysowane, obklejone całkowicie naklejkami, wyzwiska, rzucanie się pod koła. Szarpanina i przemoc. Tak wyglądał mój wyjazd z TVP. A oni się cieszą - napisała na Twitterze.

https://tysol.pl/a28882-- video-Entuzjazm-obroncow-demokracji-po-ataku-na-Magdalene-Ogorek-Dobrze-jej-tak%21-Nikt-jej-nie-lubi%21-

Nawet POsrańców po oderwaniu ich od koryta jest przerażający. To dziwne, że są jeszcze debile, którzy głosują na te gówno.

Data: 2019-02-04 19:28:03
Autor: Lord Donald
W dniu 04.02.2019 o 19:18, Lord Donald pisze:
[...]

Synek srajdaczka, stary przypierdziela i daje dupy u fryca, a on tutaj realizuje dzieło ojca.

https://www.facebook.com/OTOPRESSpl/photos/a.238714090140051/283206579024135/?type=3&theater

Data: 2019-02-04 10:40:35
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 4 lutego 2019 19:28:05 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
Synek srajdaczka, stary przypierdziela i daje dupy u fryca, a on tutaj realizuje dzieło ojca.

Oczywiście mówisz o tym pajacu: https://twitter.com/i/status/1092063379928305664

Nie wyszła Jacusiowi ustawka, oj nie wyszła.

--
Bruno

Data: 2019-02-04 12:29:11
Autor: Zenek Kapelinder
Entuzjazm "obrońców demokracji" po ataku na Magdalenę Ogórek:"Dobrze jej tak! Nikt jej nie lubi!"
Znowu pizdziak pare w gwizdek puszczasz.

Data: 2019-02-05 09:05:38
Autor: Pajdak
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:ffa4c774-6cba-4d56-8fd3-b207c8afb4fegooglegroups.com...
Nie wyszła Jacusiowi ustawka, oj nie wyszła.

--

Jojo mowił w TVPiS Info o przemocy "pacyfistów" a TV Kurskiego pokazywała jak policja wlecze za ręce i nogi jakąś kobiecinę z białą różą.

--
Pajdak

Data: 2019-02-05 04:39:43
Autor: Zenek Kapelinder
Entuzjazm "obrońców demokracji" po ataku na Magdalenę Ogórek:"Dobrze jej tak! Nikt jej nie lubi!"
Cos w kola bys puscil a nie tylko w gwizdek.

Entuzjazm "obrońców demokracji" po ataku na Magdalenę Ogórek:"Dobrze jej tak! Nikt jej nie lubi!"