Entuzjazm "obrońców demokracji" po ataku na Magdalenę Ogórek:"Dobrze jej tak! Nikt jej nie lubi!"

Data: 2019-02-04 19:28:03
Autor: Lord Donald
Entuzjazm "obrońców demokracji" po ataku na Magdalenę Ogórek:"Dobrze jej tak! Nikt jej nie lubi!"
W dniu 04.02.2019 o 19:18, Lord Donald pisze:
Zobacz reakcję agresorów po ataku na M. Ogórek! ,,Nie puszczać przy dzieciach. Ten rechot jest przerażający"

Magdalena Ogórek została zaatakowana przez "obrońców demokracji" po wyjściu z budynku TVP - Auto oplute, porysowane, obklejone całkowicie naklejkami, wyzwiska, rzucanie się pod koła. Szarpanina i przemoc. Tak wyglądał mój wyjazd z TVP. A oni się cieszą - napisała na Twitterze.

https://tysol.pl/a28882-- video-Entuzjazm-obroncow-demokracji-po-ataku-na-Magdalene-Ogorek-Dobrze-jej-tak%21-Nikt-jej-nie-lubi%21- Nawet POsrańców po oderwaniu ich od koryta jest przerażający. To dziwne, że są jeszcze debile, którzy głosują na te gówno.
Synek srajdaczka, stary przypierdziela i daje dupy u fryca, a on tutaj realizuje dzieło ojca.

https://www.facebook.com/OTOPRESSpl/photos/a.238714090140051/283206579024135/?type=3&theater

Data: 2019-02-04 10:40:35
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 4 lutego 2019 19:28:05 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
Synek srajdaczka, stary przypierdziela i daje dupy u fryca, a on tutaj realizuje dzieło ojca.

Oczywiście mówisz o tym pajacu: https://twitter.com/i/status/1092063379928305664

Nie wyszła Jacusiowi ustawka, oj nie wyszła.

--
Bruno

Data: 2019-02-04 12:29:11
Autor: Zenek Kapelinder
Entuzjazm "obrońców demokracji" po ataku na Magdalenę Ogórek:"Dobrze jej tak! Nikt jej nie lubi!"
Znowu pizdziak pare w gwizdek puszczasz.

Data: 2019-02-05 09:05:38
Autor: Pajdak
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:ffa4c774-6cba-4d56-8fd3-b207c8afb4fegooglegroups.com...
Nie wyszła Jacusiowi ustawka, oj nie wyszła.

--

Jojo mowił w TVPiS Info o przemocy "pacyfistów" a TV Kurskiego pokazywała jak policja wlecze za ręce i nogi jakąś kobiecinę z białą różą.

--
Pajdak

Data: 2019-02-05 04:39:43
Autor: Zenek Kapelinder
Entuzjazm "obrońców demokracji" po ataku na Magdalenę Ogórek:"Dobrze jej tak! Nikt jej nie lubi!"
Cos w kola bys puscil a nie tylko w gwizdek.

Entuzjazm "obrońców demokracji" po ataku na Magdalenę Ogórek:"Dobrze jej tak! Nikt jej nie lubi!"