Epidemia, czy co?

Data: 2010-07-21 08:29:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Epidemia, czy co?
Następnemu odbiło? Po Korze teraz Legierski.
Kolejną znaną osobą, która przyznała się właśnie do tego, że została zgwałcona (już nie molestowana, zgwałcona!) przez księdza, jest... znany działacz gejowski, Krystian Legierski.

Jak się okaże, że tylko ja nie zostałem wykorzystany seksualnie przez księdza, poczuję się zlekcewarzony i niedoceniony.

Data: 2010-07-21 08:39:55
Autor: mkałrwan jest debilem
Epidemia, czy co?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

[...]

Czy jesteś jedyny, tego się nie dowiesz. Żebyś się nie męczył możesz wystwic tyłek, a zawsze jakiś ksiądz się trafi. Popracuj nad ortografią.

Przemysław Warzywny

--

"Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

Data: 2010-07-21 09:17:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Epidemia, czy co?

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i264nt$2hm$1inews.gazeta.pl...

[...]

Czyli rze ty masz taką edukację za sobą?

Epidemia, czy co?