Episkopat przestrzega przed księdzem Natankiem

Data: 2012-01-16 20:04:40
Autor: Marek Czaplicki
Episkopat przestrzega przed księdzem Natankiem
 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 16 styczeń 2012 19:35:

http://wyborcza.pl/1,75248,10975843,Episkopat_przestrzega_przed_ksiedzem_Natankiem.html#ixzz1jeCe9mRj

Trans, co z tym twoim doktorem habilitowanym, he, he, he! Jak ostrzegają
przed Natankiem, wiedz, że coś się dzieje!

Kiedyś oglądałem w jednej stacji tv jak postąpiono z pewnymi zakonnicami. Czy to samo czeka suspendowanego? Odwiezienie na sygnale?

Data: 2012-01-16 21:28:31
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jf1sc8$7as$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie mam wątpliwości, że dojrzał do tego w 100 procentach.

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Episkopat przestrzega przed księdzem Natankiem