Epson L800 - drukarka atramentowa

Data: 2017-06-19 11:14:51
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
Epson L800 - drukarka atramentowa
czyli jak to mówią "chłopaki nie próżnowali (jak ci co próżnowali i nie zasłużyli)!" ciekawe jak to wygląda na tle innych firm? ogólnie jako, że w unii europejskiej to wszystko konkuruje to trzeba by może zaatakować model konkurentami... (taki niesmaczny żart)

ciekawi mnie jak dzieje się taki postęp? ktoś tu pracował w jakimś biurze projektowym? ciekawią mnie badania nad ulepszaniem - kto się tym zajmuje i jak to robi?

Epson L800 - drukarka atramentowa