Epson V350 a sredni format

Data: 2010-03-30 15:42:47
Autor: dagon0@vp.pl
Epson V350 a sredni format
Podobno da się tym sprzętem zeskanować średni. Tak twierdził
przedstawiciel Epsona w Łodzi , powtórzyli to samo w Bicie na Krzyża.
Jestem cholernie ciekaw jakim cudem , lampka w pokrywce jest stanowczo
za wąska.
Wie ktoś coś konkretnego ?
Poizdro Marcin

Data: 2010-03-31 09:18:37
Autor: lrem
Epson V350 a sredni format
W poście <3a2a39eb-66ea-41da-a82a-a688bfc522a6@z4g2000yqa.googlegroups.com>,
 dagon0@vp.pl nabazgrał:
[...]

Jak w każdym innym skanerze - podświetlarkę przyłożyć ;)
Zaś sprzedawcy pewnie nie mają pojęcia co rozumiesz przez średni.
Dzisiaj na 36x24mm mówi się ,,ogromna matryca'', ewentualnie ,,pełna klatka''.

--
Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
A o ACTA cichutko

Data: 2010-03-31 05:15:05
Autor: dagon0@vp.pl
Epson V350 a sredni format
On 31 Mar, 11:18, l...@localhost.localdomain wrote:

Zaś sprzedawcy pewnie nie mają pojęcia co rozumiesz przez średni.
Dzisiaj na 36x24mm mówi się ,,ogromna matryca'', ewentualnie ,,pełna klatka''.

Sprzedawcy często nie mają pojęcia o niczym. Ale chyba jeżeli
przedstawicielowi firmy Epson na targach pokazuję FIZYCZNIE o co
chodzi ( konkretnie nie ja a koleżanka , nota bene właśnie pracująca
jako sprzedawca) to chyba powinien zakumać albo się przyznać że nie
wie ,
Inaczej wchodzi w grę niezgodność towaru z umową !
Pozdro Marcin

Data: 2010-04-02 18:57:31
Autor: Adam Płaszczyca
Epson V350 a sredni format
Dnia Tue, 30 Mar 2010 15:42:47 -0700 (PDT), dagon0@vp.pl napisał(a):

[...]

Wiem, mam, daje się. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)
 _______/ /_     gg: 3524356
___________/    Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl

Data: 2010-04-02 14:11:51
Autor: dagon0@vp.pl
Epson V350 a sredni format
On 2 Kwi, 18:57, Adam Płaszczyca <trzyp...@oldfield.spamnie.org.pl>
wrote:
Dnia Tue, 30 Mar 2010 15:42:47 -0700 (PDT), dag...@vp.pl napisał(a):

> [...]
> przedstawiciel Epsona w Łodzi , powtórzyli to samo w Bicie na Krzyża.
> Jestem cholernie ciekaw jakim cudem , lampka w pokrywce jest stanowczo

Wiem, mam, daje się.

--
 Jakieś detale ?
Ja mam zamiar oddać złoma sprzedawcy..