Epson z systemem CIS - tylko moje problemy?

Data: 2014-06-05 20:45:39
Autor: JD
Epson z systemem CIS - tylko moje problemy?
Naby艂em urz膮dzenie wielofunkcyjne L355
fabrycznie wyposa偶one w sta艂e zasilanie atramentem.
I zacz臋艂y si臋 schody.
Test dysz - kilka zatkanych (efekty widoczne w postaci pask贸w).
Oczyszczanie dysz nieskuteczne.

Odpowied藕 supportu - je艣li pi臋膰 czyszcze艅 nie pomo偶e
to zaawansowane przep艂ukiwanie. Jak to nie pomo偶e, to do serwisu.

Z serwisu wr贸ci艂a z testowymi wydrukami, 艣wiadcz膮cymi, 偶e wyczy艣cili,
ale podczas transportu znowu zasch艂y.
Kolejne czyszczenia doprowadzi艂y do przepe艂nienia poduszek
na tusz nadmiarowy.

Kolejna wizyta w serwisie.
Wr贸ci艂a. Czyszczenie po transporcie. Uda艂o si臋.
Ok 10 zdj臋膰 wydrukowa艂em poprawnych.

Potem co艣 szcz臋kn臋艂o pod koniec wydruku,
papier wysun膮艂 si臋 uko艣nie, niedodrukowany na ok 2cm ko艅c贸wki.
Jeszcze pi臋膰 takich wydruk贸w pod rz膮d.

Nast臋pne wy艂a偶膮 prawid艂owo, ale t臋 ko艅c贸wk臋 maj膮 jednak 藕le wydrukowan膮,
mimo 偶e test dysz jest OK (ale on jest na pocz膮tku strony,
a nie na ko艅cu).

Tusze i papiery epsona.

Czy to ja mam pecha, czy kto艣 naby艂 co艣 podobnego i ma podobne do艣wiadczenia?

JD

Epson z systemem CIS - tylko moje problemy?