Equalizer a słuchawki bezprzewodowe

Data: 2016-02-09 15:05:31
Autor: z
Equalizer a słuchawki bezprzewodowe
Swego czasu na Satio z Symbianem działał equalizer "po całości", obsługiwał całe wyjście audio bez względu na używane aplikacje czy słuchawki przewodowe/bezprzewodowe.
Teraz gdy próbuję zrobić to samo na Androidzie czy WP wywala mi komunikat że ta opcja nie jest dostępna.
Postęp?
Można to jakoś obejść?

PS. Próbowałem w sklepie z oryginalnymi słuchawkami Nokii. To samo
Wykluczyłem w ten sposób niekompatybilność międzyproducencką ;-)

Equalizer a słuchawki bezprzewodowe