Equalizer na słuchawkach bezprzewodowych

Data: 2017-01-03 19:09:21
Autor: z
Equalizer na słuchawkach bezprzewodowych
Piszę tutaj bo napotkałem ten sam problem co w andriodzie, iosie czy WP również na pececie (W7). Na gsm nie było odzewu. Może tutaj :-)
Przy podłączeniu słuchawek po bluetooth equalizer systemowy przestaje działać. Regulacje zaszyte w poszczególnych aplikacjach działają ale ogólny systemowy na karcie muzycznej jest nieaktywny.
Testowałem dwa modele słuchawek na wszystkich tych platformach.
Od czego to zależy? Od widzimisię programistów? Czy może jest jakieś przeciwwskazanie technologiczne?
Po podłączeniu analogowym czy słuchawek czy głośników kablem wszystko ładnie działa.

Da się to obejść? Np. nagrywając dźwięk do pliku audio i odtwarzać w locie na słuchawki bezprzewodowe?
W nowych kartach muzycznych widziałem taką opcję rozdzielania sygnału na dwa różne wyjścia audio.
Da się tak?

Equalizer na słuchawkach bezprzewodowych